Hakutulokset

  1. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Hei vaan pitkästä aikaa! Ajattelin kirjoitella pitkästä aikaa ...:ashamed: Oon kyllä käyny kurkkimassa muiden kuulumisia, mutta en oo vaan saanu aikaiseksi kirjoitella - mukamas niin kiire. Meillä on ihan hillitön uhma menossa, en muistanutkaan miten hankalaa voi olla neuvotella...
  2. M

    Jumppavinkkejä kotiin?

    Suosittelen Zumbaa...Todella tehokasta ja hauskaa!
  3. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Rebelille paljon onnea nyytistä! Ja ammulle onnea hienosta painonpudotuksesta! Tosi upeeta! Hitaus on paras konsti, nimim. kokemusta löytyy. Täällä on ollut hyvin työntäyteinen kevät, onneks alkaa pikku hiljaa helpottaa. Aloitin uudessa työssä huhtikuun alussa ja ylityötunnit vetelee jo...
  4. M

    Okey, Let's ZUMBA!!

    Meillä käydään aina uudet askeleet läpi ennen kuin ruvetaan menee täysillä. Ja muutenkin niitä tahkotaan aika monet kerrat ennen kuin mennään ihan muistista. kai se sitten vähän ohjaajastakin kiinni.
  5. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    :wave: Täällä ollaan! Ammu: Upee startti! Tää palsta on tosiaan aika paljon hiljentynyt...mäkin käyn melkein päivittäin tsekkaamassa onks kukaan kirjoitellu kuulumisia, itsellä vaan tuntuu ettei oo hirveesti mitään sanottavaa. Meillä on nyt avattu sanainen arkku. Sanoja tulee tosi...
  6. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Mun kitarisat vilkkui valkosena varmaan naapurikuntaan asti,kun meidän juniori levitti tomusokerit ja vehnäjauhot pitkin keittiön lattiaa...Mä vaan vähän ummistin silmiäni...
  7. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Aattelinpa minäkin taas raapustaa jotain hengissä olon merkiksi. Oon aina välillä käyny kyllä kyttäilemässä kuulumisia. Ensiks Elpalle :hug: asioilla on tapana lutviutua tavalla tai toisella, ehkä miehes tosiaan ottais opikseen. Ammulle :flower: hienosta painonpudotuksesta!! Aika paljon...
  8. M

    vesijuoksua raskaana?

    Mä juoksin tavallisella vyöllä niin kauan kunnes alkoi vyö painaa ja toi närästyksen tullessaan (muistaakseni vikalle kuulle asti). Laitoin vaan vyön ylemmäksi.
  9. M

    G: Vaihtoehtoista tekemistä palstailun tilalle?

    Onneks noi siivoushommat on suoritettu ja kaapit järjestetty. Mä lähden lasten kanssa ulkoilemaan.
  10. M

    Lapsi kaatoi eilen hellan päällensä

    Jos lapsi muuten on kunnossa niin tarkkailisin vain. Meillä junnu meinas kanssa tuossa onnistua, joten asennettiin vihdoin hellaan kaatumarauta niin ei pääse katumaan. Suosittelen sen asentamista.
  11. M

    Homma kusahti, mitenkäs toimin nyt,äidit....

    Samaa mieltä. Meillä rangaistukset kärsitään kans saman päivän aikana ja harvemmin nyt tarvii mitään päivän mittaisia. Yleensä meillä on se jäähypenkki, jota sitten toistetaan monta kertaa päivässä ja meillä ainakin tehoaa hyvin. Huoneen siivoomisessa meillä on annettu parin päivän sanktioita...
  12. M

    Mitä teillä tänään syödään?

    Karjalanpaistia
  13. M

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Meillä kans on jättäydytty pois noista rokotustutkimuksista ja otettu vaan noi rokotusohjelmassa olevat + rota. Mä kans välillä olen ottamassa rokotuksen ja välillä en, täytyy kattoo vielä. Tuttipullosta meillä luovuttiin jo ennen vuoden ikää kokonaan. Ja maitoa menee joka aterialla se pari...
  14. M

    Posket kuivaa - mitä voidetta suosittelette?

    Meillä auttaa bepanthen.
  15. M

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Aika hiljaista näyttää olevan...meillä aloitettiin elokuussa päiväkoti ja todella upeesti on menny. Jää ihan kiltisti sinne ilman itkuja ja muutenkin kaikki on sujunu loistavasti, yhtä reipas poika kuin esikoinenkin tarhan aloittaessaan. Kunnolla lähdettiin...
  16. M

    LAIHDUTTAJAT!

    Itse olen uudesta vuodesta saanut tiputettua 16kg, joten eiköhän tuo kymppi ole mahdollinen. Lisäsin vaan liikuntaa ja vähän tarkkailin mitä suuhuni pistin.
  17. M

    Mä en oo koskaan pitänyt liikunnasta,

    Samaa mieltä. Oon aina inhonnu juoksemista,mutta päätin kuitenkin kokeilla viime keväänä tai siis opetella juoksemaan. Oon nuoruusvuosien jälkeen ollut melkein kymmenen vuotta sohvaperunana ja nyt olen löytänyt taas liikkumisen ilon ja jäänyt koukkuun liikuntaan.
  18. M

    Okey, Let's ZUMBA!!

    Zumbailtu on nyt reilu viikko ja cardio party on tosi pop! Zumbailun ja lenkkeilyn avulla lähtenyt -1,5kg. Jes!!! Enää 6kg tavoitteeseen =)
  19. M

    Kesäkuun Keventäjät

    -1kg, jee!! Tästä se taas lähtee.
  20. M

    Okey, Let's ZUMBA!!

    Minäkin ilmoittaudun mukaan zumbaajaksi :wave: Itse vasta opettelen liikkeitä, pari kertaa oon harjoitellu. Eka tuntui aika vaikeelta,mut tänään tuntui jo vähän helpommalta ja kyllä hiki näköjään lentää!

Yhteistyössä