Hakutulokset

  1. V

    Teini-iän härökuvat pinoon

    Näkee eri tyylisiä lyylejä eri luvuilta :)
  2. V

    keskenmenon jälkee uusi raskaus

    \ Onko se sitten kivaa kun lapsi syntyy vaikeavammaisena ja odotettava elinikä on lyhyt lapsen kärsimyksistä puhumattakaan? Kirjoituksesi varmasti loukkaa niitä, jotka ovat joutuneet näitä päätöksiä tekemään.
  3. V

    Millon menkat

    Alkohan ne... Jes. :) Uutta yritystä vaan...
  4. V

    Millon menkat

    Mulla oli keskenmeno yli 9 viikkoo sitten eikä menkkoja oo tullut. Nyt on pari päivää tullu sellasta ruskeeta vuotoo. Meinaako se että kohta niitten pitäis alkaa vai mitä se tarkottaa?? Tein varmuuden vuoks raskaustestin ja negaa näytti, niin ainakaa uudesta raskaudesta se vuoto ei voi johtua...
  5. V

    Millaista on ollut pois tullut "tavara"?

    Mulla oli keskeytynyt keskenmeno vkolla 10 (sikiö kuollu vkolla 6) ja ultratessa lääkäri sano että sikiöpussissa on lapsivettä. Että kyllä sitä alkaa muodustuu jo aikases vaihees. Verihyytymiä tuli n. 7 desii, suurin nyrkin kokonen. Oli ilmeisesti istukasta vuotanu verta kohtuun kun tuli niin...
  6. V

    Hätäkaste nimet

    (Martti) Oskari ja Sofia. Pojasta tuli Väinö Aatos Ilmari. (Martti) Timo Viljami ja (Martta) Eeti Sofia. Tytöstä tuli Elsa Siiri Sofia (Veikko) Timo Artturi ja (Martta) Selma Vilhelmiina. Pojasta tuli Vilho Timo Artturi Sulkujen sisällä oleva nimi tarkoittaa sitä nimeä jota lapselle...
  7. V

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Oskari on ihana. Se oli esikoisen vauva nimi, mutta mies ei halunnut kutsuma nimeksi. Johanneskin on kiva, =) :heart: Tykkäsin. Hyvä yhdistelmä. Meillä on 4v 10kk ikäinen Väinö Aatos Ilmari, 3v 1kk Elsa Siiri Sofia ja 4kk ikäinen Vilho Timo Artturi Aatos on miehen isoisä ja Ilmari miehen...
  8. V

    kova kuume yhtäkkiä!!! auttakaa!

    Suosittelisin lähtemään takaisin lääkäriin ja tarkistamaan veriarvot... Ja tarkistamaan onko keuhkokuume?
  9. V

    ANOPIN KÄYTTÄYTYMINEN

    Voi minulle on tullut tätä nimenomaan Yvesrocherin ilmaiskamaa eikä mitään muuta. Tiedän että se koskee, kun se on jatkuvaa, pakettiin laitettuna.
  10. V

    huonot välit..syyllinen miniä

    Aikoinaan meillä samat kuviot, mukana säestämässä miehen sisko. Samat jutut aivopesua myöten. Anoppi ja appiukko väittivät sitten että heillä ja mieheni siskolla on oikeus lapsiimme meiltä kysymättä ja meidän ylitsemme.
  11. V

    miten usein..

    itsetyydytystä? mulla kun se tuntuu olevan joka päiväinen juttu :ashamed: se vaan on aina pakko kun kultsi on poissa....
  12. V

    Minä aloitan

    täällä kahden tytön 46 v. mummi. tytöt 1 v 7 kk ja 7 kk olen työelämässä mukana hoitoalalla
  13. V

    Alkoholistin vaimo?!

    Jos sinusta tuntuu että olet kokeillut kaikki keinot ja toinen suurinpiirtein pitää suurena vitsinä sun huolta tosta juomisesta niin musta sun kannattas miettiä oisko teillä lasten kanssa parempi olla keskenään. Keneltäkään toiselta ei kannata kysyä mielipidettä siitä juoko toinen liikaa vaan...
  14. V

    Liian vanhako?

    No, et todellakaan ole liian vanha...olet juuri sopivassa ja oikeassa iässä! =)
  15. V

    Raskaana?

    Menossa 16:sta rv kohta 32 v ekakertalaisella. Pelottaa ja jännittää tällainen uusi tilanne, osa mun kavereistakaan ei vielä tiiä mitään. Onneksi alkuraskaus on sujunut parin ekan kk:n aamupahoinvointia lukuunottamatta hyvin.
  16. V

    G: Minkä ikäiset kuuntelee jo sadut kiltisti hiljaa?

    \ Meilläkin on jo varhain jaksettu kuunnella satuja, en muista tarkkaa ikää. Nyt poika 2,5v, mutta puhetta vain ei vielä tule, vaikka joka ilta ja päikkäreille mennessä satu luetaan. Odotellan josko niitä sanoja alkaisi tulla...
  17. V

    Minnekkä lomalle 2.7 vuotiaan kanssa?

    Me aijotaan mennä poikien 2,5v ja 8kk kanssa Ähtärin eläinpuoistoon ja ollaan leirintäalueen mökissä 1 yö.
  18. V

    Nukkumaan meno, miten teillä?

    Meillä syödään iltapala sitten pisulle ja pesulle. Sängyssä luetaan kirjaa ja sitten toivotellaan hyvät yöt ja pojat (2,5v ja 8kk) jäävät sänkyyn ja nukahtavat omia aikojaan. Välillä kyllä kikatellaan yhdessä, huudellaan äitiä/isää ja tullaan huonewesta pois, mutta pää vain takaisin tyynyyn...
  19. V

    Mieluisin unikaveri

    Meidän pojalla 2,5v täytyy olla tutti ja rätti. Kerran jo yritetty tutista vierottaa, mutta huonoin tuloksin. Silloin ei pelkkä rättikään kelvannut, vaan aina pitää olla molemmat käytössä.j
  20. V

    Koulutuksesi?

    Kylläpäs on paljon lähihoitajia! Minäkin lukeudun niihin.

Yhteistyössä