Hakutulokset

  1. J

    TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

    vm.88 olen ja 11kk ikänen poika ja toisen poitsun LA 3.6.
  2. J

    ULKOILU KAMUJA HERTTONIEMESTÄ

    Hei täällä äiti Vantaalta tyttö pian 3kk auto käytössää joten pääsemme liikkumaan kävely ja kahviseura kelpaisi jenny06@luukku.com
  3. J

    turvaistuin

    Brio Zentolle ääni täältä! Britaxiin verrattuna todella hyvät sivusuojat, eikä pää retkahtele. Lisäksi sai tukevasti kiinni penkkiin. Gracoa myyjä ei suositellut, kun olivat hajonneet jossakin testissä :o
  4. J

    Menkat jäänyt pillereillä pois?

    onko kelläään yhdistelmäpilsuja syövällä jäänyt välivuoto tulematta? itse syonyt jo kuukausia harmonetteja ja viime kk oli vaan ihan pientä vuotoa pari päivää ja nyt ei ole vuotoa tullut enää ollenkaan! ja maanantai aamuna pitäisi jo seuraava kiekko aloittaa.
  5. J

    Raskaus on kaikkien elämänmuutosten äiti

    \ Yhdyn tähän täysin!!!! Todellakin piiri pieni pyörii ja Emilyn jauhaa nyt vain pelkistä harrastuksista,kotitöistä ym. Et sinä välttämättä niitä harrastuksiasi ja tekemisiäsi joudu unohtamaan mutta ihmettelen suuresti jos elämäsi ei tule henkisellä tasolla muuttumaan kun lapsen saat ;)
  6. J

    Raskaus on kaikkien elämänmuutosten äiti

    \ Yhdyn näihin sanoihin ja lisään myös sen että en minäkään ole mikään menijä tyyppi ja myös minä olen ajatellut jatkaa harrastuksiani esim. liikuntaa, mutta lapsen ehdoilla. Ja kyllä se vauvan tulo vaan muuttaa elämää, jos ei muuten niin ainakin henkisellä tasolla ;) Ja kysyinpä asiaa myös...
  7. J

    Raskaus on kaikkien elämänmuutosten äiti

    Lopettakaa jo \|O
  8. J

    Ja uus alotus Espoon äitien seuraavasta tapaamisesta :)

    joo, mullekin sopii toi maanantai =)
  9. J

    Ja uus alotus Espoon äitien seuraavasta tapaamisesta :)

    moi taas! juu tosi kivaa oli ja toivottavasti nähdään pian uudestaan!...ja mullehan kävi milloin tahansa,kuten tiedättekin :) p.s.Kultaköynnös, mä yritin rekkautuu mut ei onnannu ku jotain ongelmii mut yritän huomenna uudestaan
  10. J

    Olisikohan espoon äideillä halua kokoontua?

    hyvä pointti =) mä voisin tuoda jotain janojuomaa vaik limuu tai mehuu ja jotain pikkupurtavaa...se siitä maanantaina alkavasta dietistä ;)
  11. J

    Olisikohan espoon äideillä halua kokoontua?

    mahtuuko viel yx mami ja poika7kk mukaan?ollaan tosin leppävvarasta mut kätevästihän tästä vaik junalla pääsee :)
  12. J

    Mirenan luotettavuus?

    Minulle laitettin mirena hormoonikierukka n.1.5kk sitten,pientä vuotoa on ollut päivittäin ja vähän nipistelyjä vastassa muuten ihan hyvin.Mutta olen lukenut että monella on tullut yllätys raskauksia siitä huolimatta,haluan ehdottoman ehkäisyn eli miten yllätysraskaudet on tai mistä...
  13. J

    Uskomatonta pa....!

    \ Peesaan tätä!
  14. J

    Pienen lapsen keliakia...

    Kyllä pitää paikkansa, muuten suolinukka pysyy kunnossa samoin gliadiini arvot.
  15. J

    isäpuoli

    Sama vika.Meillä arvostellaan kans,muuten ollaan täyshoidossa. Tosin tuskin kovin kauan.
  16. J

    Prolaktinooma

    Moij kaikki :wave: Ajattelin kysäistä löytyykö tältä palstalta kanssasisaria? :) Eli siis onko kenelläkään lapsettomuuden syynä liian korkeat prolaktiini arvot ja kuinka pahasti on estänyt raskaaksi tuloanne? Itselläni prolaktinooma todettu jo vuosia sitten ja lääkityskin minulla on...
  17. J

    oon kurkkuani myöten täynnä!

    Vähän pitäisi mennä lapsen maailmaan ja tajuta että niinhän pieni lapsi oppii kun saa tutkia. Valitettavasti olen nähnyt ystäväpiirissäni lapsen jota aina läpsitään ja luunapitellaan. Lapsi ei ole onnellisen oloinen. Kun äiti korottaakin ääntä niin hän laittaa kädet pään päälle. Pelkää että...
  18. J

    kaipaan ystäviä HYVINKÄÄLTÄ!!!!

    hei. minä olen 23 vuotias ja muuttanut hyvinkäälle reilu kuukausi sitten. olen yksinhuoltaja ja minulla on 1,5vuotias poika.asutaan lähella paavolaa. ja ei ole tuttuja vielä kertynyt ja olisi hauska saada ystäviä.
  19. J

    matkasänky mukaan etelänmatkalle?

    Onko kukaan ottanut reissuun mukaan omaa matkasänkyä? Meillä ei ole sellaista, mutta tuli mieleen että kannattaisiko ostaa, kun käymme silloin tällöin kylpylöissä tai hotelleissa ja nyt olisi tarkoitus lähteä etelänmatkalle. Poika on nyt 1v5kk. Kuinka vanhaksi matkasängyssä voi nukkua?
  20. J

    Äitiyspakkaus

    Hei! Haluaisin ostaa käyttämättömän äitiyspakkauksen? Asun ulkomailla, joten en saa sitä automaattisesti. Haluaisiko joku myydä? T. Jenny

Yhteistyössä