Hakutulokset

  1. M

    kuinka pian raskaaksi ehkäsyrenkaan jälkeen??

    Rengas jäi pois 11/06, ei vielä plussaa.. Ikää nyt 21v. eli todella henk.koht. Pillerit oli myös käytössä tuossa 5kk tasoittamaan kiertoa, mutta ei apua.
  2. M

    Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

    Onnea kaikille plussanneille :) Täällä välillä taustailemassa olen ollut. Meillä alkoi kaksi viikkoa sitten lapsettomuushoidot, mutta koska muutamme nyt toiselle paikkakunnalle niin tulee tauko. Mutta tuskin jatkamme hoitoja, käytän metuja vain ja jos niillä ei tule niin ei tule. Tilasimme...
  3. M

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Minäkin voisin liittyä. Tavoitteena tiputtaa 12(-15kg). Pituutta 170 ja painoa 78-80kg. Normaalisti olen painanut 70-76kg. Taustalla PCOS ja lapsettomuutta 3v tulee ensi viikolla täyteen, ikää 21v.
  4. M

    Possurokote muna-allergiselle

    Meillä on siten, että jos ei tule oireita kypsennetystä kananmunasta niin voi ottaa. Jos tulee myös kypsennetystä, niin on hyvä kysyä lääkäriltä asiaa.
  5. M

    kokemuspohjalta sika rokotteen oireista

    Käsi oli kipeä kolme päivää, mutta ei tarvinnut mitään lääkettäkään..
  6. M

    kuka epäilee?

    ^ Rokotteen ei ole todettu aiheuttaneen yhtään kuolemaa. Itämisaika ja rokotteen vaikutus on erittäin iso tekijä. Ja ottakaa huomioon, että aika moni vakavasti sairastuneita ovat pitkäaikaissairaita, joille olisi erittäin iso riski tavan flunssakin..
  7. M

    SIKAINFLUENSSA ROKOTE!

    Muuten hyvä, mutta tämä influenssa ei ole bird vaan svin (miten lie kirjoitetaan?)
  8. M

    SIKAINFLUENSSA ROKOTE!

    Rokotetta ei ole juuri tutkittu, mutta kaikki rokotusaineet on. Olen itse töissä juuri pistämässä lapsia possuflunssaa vastaan, kyllä nykytutkimuksella tauti on vaarallisempi kuin rokotus, mutta ikinähän ei lääkkeet ole satavarmoja. Kaikilla lääkkeillä on haittavaikutukset.
  9. M

    tänneki sikainfluenssaa

    Siis influenssa A on joka vuotinen influenssa, joka muuntuu. Viime vuonna lintuinfluenssa ja tänä vuonna sika. Nyt on epäilty että tämä sikainfluenssa (H1N1) tulee muuttumaan, kuten lintuinfluenssa muuttui siaksi.. eli tauteja riittää aina, mutta nyt media on nostanut tämän liian suureksi...
  10. M

    Hoidot Kysillä

    Pitkästä aikaa tännekin kirjoittamaan. Eli jos joku ei muista taustoja niin yritys alkanut jo 11/06, PCO diagnoosi epäily 3/07 (varmistus 8/07), hoidoissa 8/07-06/09 ja avioero. Sitten löytyi uusi mies 10/08 ja ehkäisynä pidin tautiani (10-12/08) ja pillerit aloitin vuoden vaihteessa, koska...
  11. M

    tänneki sikainfluenssaa

    Ite olen hoitaja ja tällä hetkellä töissä raskaana olevien ja lasten kanssa sekä kouluilla. Olin myös hieman negatiivinen tuon rokotuksen suhteen aluksi, lähinnä että sitä ei ole rokotteena tutkittu. Mutta kaikki rokotteen aineet on testattu ja niitä on käytetty jo aiemmin useissa rokotteissa...
  12. M

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    Jeyn: Ihanaa, onnea..! :heart: En nyt jaksa lukea. Minä jättäydyn pinosta pois. Joku muu voisi perustaa seuraavan ryhmän. Nyt kp 37 (norm. kierto siis 35pv) eli kierto lähtee taas venymään :( Itkettää, suututtaa ja v*tuttaa.. Saa jäädä meillä vauvahaaveet siihen, tulee jos tulee, eli tuskin...
  13. M

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    .. toivottavasti menkat alkaa tänään niin olisi kierto normaali...
  14. M

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    Soitettu tuloksesta: nega. Yllättävää kyllä, en tunne mitään. Ehkä kolmen vuoden aikana testatut kymmenet negat on tehneet tehtävänsä.
  15. M

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    Nopeasti vain tulen kertoo, että kävin tänään labrassa otattamassa r-testin. Huomen aamulla saa varmistuksen, en usko plussaan yhtään.
  16. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    En pääsekään tänne, vieläkään. Negaa testasin näin dpo12, koska lääkärin kanssa tänään juteltiin lääkityksestäni ja niitä ei saa syödä raskaana ollessa. Huomenna vielä labratesti, ke vastaukset. Mutta en usko enää raskauteen. Ihanaa odotusta teille!.. *Ja koska nyt ei tärpännyt niin ennättää...
  17. M

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    Nallu Ei voi tuossa vaiheessa olla raskausoireita ellei ovulaatio olisi ollut kp 10. Ovulaatiosta n.5-7pv (yli jos on 28pv kierto niin n.kp 20) voi tulla ekat oireet, ennen sitä ei ole vielä mahdollinen alkio kiinnittynyt. Täällä on nyt ihan kunnon flunssa päällä :snotty: , raskausoireet...
  18. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Marta: Kyllä sitä itsekin toivoisi, on tuota plussaa jo odoteltu. Mutta tosiaan ei ole eka kerta kolmeen vuoteen kun olen varma siitä, että olisin raskaana. Susanna: Oireita ei tartteisi lisää, niitä kyllä riittää (kuumeilu, flunssaisuus, nippailut, pahoinvointi jne..). Kunhan plussa tulisi...
  19. M

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    ^ Peukut pystyssä! :) :heart:
  20. M

    Vauvakuumepuolen syksyllä-09/talvella/ keväällä-10 plussanneet

    Vähän tulen kyttäilemään teitä entisiä kuumeilijakavereita.. täällä hieman jännäillään olisiko vihdoin ja viimein plussa tulossa.. oireita olisi hieman.. dpo11 ja testailen ensi viikon lopussa.. *Möhkis*

Yhteistyössä