Hakutulokset

  1. P

    keneltä niitä ihania mekkoja sain joskus aiemmin tän palstan kautta ostettua

    =) ..nikki oli joku B:llä alkava ????
  2. P

    mistä löytyis monipuoliset ja hyvät ruokalistat

    On se joskus ja siksi on ihana käyttää jonkun muun tekemään valmista "pohjaa" ja muokata vaikka sitä tarvittaessa....näin neljän lapsen arki yh äitinä(mies töissä muualla vielä hetken ) =) ja vielä muutto hässäkän keskellä...joo on se tällä hetkellä liikaa vaadittu B)
  3. P

    mistä löytyis monipuoliset ja hyvät ruokalistat

    no niinpä tietenkin ja sit vois passailla vähän ettei tulis samaa ruokaa kun koululaisella ois ... :ashamed: niinkuin tänään kävi
  4. P

    mistä löytyis monipuoliset ja hyvät ruokalistat

    marttaliiton sivuilta kurkin mut siellä oli vaan ympäripyöreät 3 vkon:n ohjeet tyyliin liharuoka, kalaruoka...voisi olla ihan selkeät ruuat mainittu et milllaista liharuokaa ym...ei tarvis ees itse miettiä sitäkään =)
  5. P

    Lokakuun -08 kullannuput

    moi siis nyt ihan nolottaa, en oo muistanut koko kaksplussaa moneen viikkoon ,tai no siis nyt niin kiirettä ollut ja palstailussa tulee taas taukoa kun meillä on viikon päästä muutto miehen luo Helsinkiin :) ...nyt sai riittää tää yh äiti elämä ...ja lapsilla jo niin ikävä et siitä se...
  6. P

    Vinkkejä otettaan vastaan miten olette siirtäneet lapsen perhepedistä pinnikseen ?

    en meinanut mitään stressiä hommasta ottaa, tuon yösyömisen takia pitää saada etäisyyttä, poju roikkuis vaan kiinni :heart: ...ja jokainen tyylillään ,ei perhepeti kaikille sovi..ja ihan oikeesti oon päässyt tosi helpolla koko vauva-ajan kun poika nukkunut kainalossa
  7. P

    Vinkkejä otettaan vastaan miten olette siirtäneet lapsen perhepedistä pinnikseen ?

    pinnis on meidän sängyssä kiinni ja siitä ajattelin alkaa venyttää napanuoraa =)
  8. P

    Vinkkejä otettaan vastaan miten olette siirtäneet lapsen perhepedistä pinnikseen ?

    1v pikkumies alkaa olla jo liian liki kainalossa ja pyöriminen sitä luokkaa ja tissit ihan liian lähelllä että olisi aika siirtää kaveri vieressä olevaan pinnikseen ...Miten te olette hoitaneet tälläiset "siirto" jutut lempeästi :saint: ...Kaikki asialliset vinkit otetaan vastaan . Lapsen isä ei...
  9. P

    Listaa mieleisiä blogeja..

    lisää :wave:
  10. P

    Listaa mieleisiä blogeja..

    Ois kiva tietää kivoja blogeja mitä seuraatte ahkeraan...ihan aiheesta aiheeseen...mulle tulee mieleen ainakin heti yksi: kinuskikissa...aivan ihania leipomuksia :flower:
  11. P

    Lokakuun -08 kullannuput

    Piktästä aikaa, päivät niin täynnä tohinaa ettei millään ehdi kirjoitella =) Murulla on 1 v juhlat ensi pe :heart: ,siis mun ikuisella vauvalla =) ,la pidetään juhlat ...Nooa kävelee tukea pitkin, sanoo "ukko" kun ollaa häntä lempinimellä siksi kutsuttu :heart: ja mun mielestä sanoo ihan...
  12. P

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi pitkstä aikaa, kesä menee niin vauhdilla näiden neljän lapsen kanssa et en oo ehtinyt kyllä kirjoitella..ihania kvuia laitettu ja jotain ehdin peräti lukeakin.. meillä Nooa konttaa, nousee seisomaan ja tavoittelee muutamaa askelta.. ?..joku eroahdistus vaihe menossa, mies kun on...
  13. P

    Lokakuun -08 kullannuput

    Moi pitkästä aikaa tervehdys täältäkin..ihanaa kesä näyttää vihdoin alkaneen =) ..vietettiin eilen ja tänään tytön 3 v juhlia :heart: .. Nooa alkanut nousta polviseisontaan, välillä mennään mukkelis makkelis, pieniä mustelmia siellä täällä :( .Isommat lapset saa kerätä pikku tavaroita...
  14. P

    KIRPPIS-kerho perustettu!

    hakemuksen laitan toki :D
  15. P

    Lokakuun -08 kullannuput

    B) Nostoa ettei nyt ihan tiputa... :D
  16. P

    Lokakuun -08 kullannuput

    Zizilisko mulla on manduca ja olen tykännyt, nyt varmaan kesällä kovassa käytössä =)
  17. P

    Tekeekö kukaan muu mitään näin älytöntä? :D

    :laugh: hitsi et tää oli päivän piristys :D
  18. P

    Lokakuun -08 kullannuput

    moi ihana ilma ulkona joten pikainen tervehdys vain... Meillä opittiin eilen ryömimään :heart: :heart: , tähän mennessä menty vain taaksepäin peruuttaen...ihanaa ja vähän on pieni myös itse ylpeä uudesta taidosta :heart: ..nytkin tuossa lattialla Nooa nostaa itseän konttausasentoon eli...

Yhteistyössä