Hakutulokset

  1. Päde

    Nalle räjähti pesukoneeseen...

    Koneeseen minäkin olisin Nallen laittanut, harmi että ei kestänyt :(
  2. Päde

    Joko kysytty Mitä Lasissa?

    Valkoviniä
  3. Päde

    Minkä väriset croksit/kopiot omistatte?

    Vaaleanpunaiset
  4. Päde

    6 kk ei malta päikkäreille

    Ihan on tuttua! Meillä neiti 7,5 kk ja päiväunet on lyhentyneet selvästi. Ennen nukkui 2 h aamulla ja 2 h iltapäivällä. Nyt tunnin verran.Toisaalta yö unet on parantuneet, herää kerran syömään välillä21-06. Kait sitä kaikkea uutta tulee kokoajan niin paljon ettei malta nukkua.
  5. Päde

    meijän kuopus(sis. kisun kuva)

    Ihana kissa! Minä olen niiin kissaihminen mutta en valitettavasti sellaista voi ottaa kun mies on allerginen :kieh:
  6. Päde

    mä sitten kuolen

    Elämän voimaa ja jaksamista! :'(
  7. Päde

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Tervehdys! Synnyttäneiden listaan voisi päivittää meidät. Eli tyttö on syntynyt jo 14.9.2007 paino 3104 g ja pituu 48 cm. Neiti on nyt 3 kk ja nimi on Noora Karoliina. Näin " vanhoilla päivillä" synnyttäneenä suurin järkytys oli se totaalinen kotiin jumittuminen. Aina kun on tottunut...
  8. Päde

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Meille on sis syntynyt tyttö 14.9. 07 OYS:issa ,painoa 3104g ja pituus 49 cm. En saanut aiemmin ilmoitettua kun sivut ei antanut mulle vastauskenttää...ihme homma. Huomenna on ensimmäinen käynti neuvolaan. Täti kävi meillä kotona vauvan ollessa viikon vanha. Opetteluahan tämä on ollut...
  9. Päde

    SYYSMASSUT '07 lokakuussa

    jostan ihmeen syystä en ole päässyt kirjoitamaan tänne palstalle, kirjoituskenttä on aina puuttunut.... No melle sis on syntynyt tyttö 14.9.2007. pano 3104g ja pituus 49 cm. Synnytyssairaala OYS.
  10. Päde

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower: Toiseksi viimeinen neuvolakäynti takana! Kaikki oli kunnossa joten odotellaan vaan milloin vauva päättää tulla maailmaan. Ensi viikolla on vielä yksi käynti, jos on :kieh: , jolloin soitetaan yliaíkakonrolliin aikaa. Ihania pikku vauvoja oli taas yhtäaikaa neuvolassa...
  11. Päde

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower:
  12. Päde

    Oulun seudun odottajat

    Joo, tosiaan kannattaa varata useita viikkoja ennen suunniteltua menoa aika sinne 4D:hen. Meilläkin taisi mennä kuukausi ennen kuin saatin aika. samarylle onnittelut ja tervetuloa mukaan!
  13. Päde

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :heart: Onnea Zennialle :heart: ! Kyllä kuulostaa käsittämättömältä tuo janitan "kohtelu". Olisiko se nyt ollut niin vaarallista jos olisivat antaneet sinun jäädä sairaalaan.Toivottavasti ottavat sinut tänään tosissaan. Meillä olisi tänään LA !! Päivä jota on kauan odotettu, mutta mitään ei...
  14. Päde

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower: Helpolta kuulosti synnytyksesi vaikka onhan vauvalla ollut kokoakin =) Päde ja Juulia 39+6
  15. Päde

    Alkoholiton punaviini

    Minä en ole löytänyt hyvää alkoholitonta punaviiniä. Olen sitten mielummin ottanut vain muutaman sentin ihan normaalia punaviiniä ruuan kanssa! Päde + juulia 39+6
  16. Päde

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat II

    Tervehdys kaikki kanssa sisaret! Oma odotus alkaa olla lopuillaan, huomenna 11.9.07 laskettuaika! Tosin olen varautunut että menee yli, kuten kuulemma niin usein ensi synnyttäjillä :/ Synnytys jo vähän jännittää, vaikka olen ajatellut että se menee varmasti ok, ja kestää sen mitä kestää...
  17. Päde

    Oulun seudun odottajat

    Pitkästä aikaa tulin lukemaan saman kaupungin odottajien kulumisia! Olen itse kirjoitellut syysmasujen puolella. Oma odotus alkaa olemaan loppusuoralla, laskettuaika on huomenna 11.9.07 =) Me kävimm myös rv 25 4D-ultrassa ja saimme kyllä Kelakorvauksen ilman kummempia merkintöjä...
  18. Päde

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Mira-84 Mulla kans mahassa kova meno päällä :D vaikka viimeviikolla neuvolassa sanottiin että vauva on jo kiinnittynyt. Luulisi että silloin liikkeet vähän rauhottuisi. Uusi vaivakin on ilmaantunut, peräpukamat, eipä ole ennen ollut....eikä kovin kivalta tunnu. Täytynee mennä apteekkiin...
  19. Päde

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Akulle voimia matkaan, ajattele että ne supistukset on vain hyväksi!! Ja muillekin tsemppiä, monella tuntui olevan sektioaika alkuviikosta :hug:
  20. Päde

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower: :flower: :flower: Täällä vielä odotellaan, viikkoja on nyt 39+6 eli huomenna olisi laskettuaika B) Olo on hyvä, mitä nyt iltaisin on supistellut kipeesti ja säteillyt kipu selän puolelle---kauratyyny on auttanut minullekin. Odottelu siis jatkuu rauhallisin mielin...paitsi että...

Yhteistyössä