Hakutulokset

  1. S

    Lapsen hampaat tosi huonossa kunnossa!

    Mistähän voi johtua että yhdellä lapsistamme (6v) on hampaat erittäin huonossa kunnossa. Yhdessä hampaassa oli niin iso reikä ettei kuulemma ollut mitään mieltä paikata ja nythän se murenee sit pois, toisen hampaan paikkaukseen menossa ollaan ja tänään huomasin ikenessä patin, sen hampaan...
  2. S

    minkä ikäiselle (alle 1v) voi saada päivähoito paikan.

    eli onko se kunnallisella puolella sit kun vanhempainloma päättyy jolloin lapsi n. 10kk vai voiko aiemmin saada, entä yksityisenhoidon tuki. Maksetaanko sitä alle 10 kuisesta, esim jos hoitaja kotona ja lapsi puoli vuotias?
  3. S

    Tässä vaihtoehto äitiypakkaukselle

    http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=52945270 ja ei ole muuten mun kohde, törmäsin tähän etsiessäni ystävälle äippäpakkauksen makuupussia. Voisin itse huutaa, mut meillä on lapsia 4 ja enempää ei pitäsi tulla ;)
  4. S

    Muistaako kukaan miten tää sammakko peli menee...

    http://www.jarkey.net/flash1/frogleap%5B1%5D.swf Mä oon niin tollo etten saa enä noita sammakoita toiselle puolelle... joskus osasin nyt en enää
  5. S

    yskänlääkettä?

    Kuinka kauan pitää kuunnella puolivuotiaan yskää ja missä vaiheessa olisi hyvä käydä lääkärillä? Yskii ihan mahdottomasti. pientä kuumetta, viikonloppuna oli kova kuume, yli 39, annettiin suppoja, laski ja nyt 37.4 ja nuha ja yskä. onko kokemusta vauvojen yskänlääkkeistä? onko niitä?
  6. S

    jos äiti sairastuu?

    Hei, jos äiti on äitiyslomalla työ eli hoitokyvytyön, saako mies olla pois töistä? onko tästä kokemuksia`? selkä meni, sattuu ihan kamalasti nostaa lasta, ei saisi nostaa mitään. vähän vaikeaa olla yksin lapsen kanssa, mikäli ei huudata häntä samassa paikassa 12 tuntia.... arh!
  7. S

    Velleistä.

    Kuinka aikaisin olette alkaneet antamaan lapsellenne vellejä? onko ollut mitään hyötyä esim. Yö unien pituuten tms.? tai haittaa? Minkäs ikäisinä olette alkaneet antamaan ihan perunaa/porkkanaa? Jos joku osaisi minua hieman neuvoa :)
  8. S

    Joensuu?

    Onko täällä joensuulaisia jotka haluasi kokoontua? :) aika hiljasta on tainnu olla kyllä...
  9. S

    Yliaika/käynnistys

    Miten paljon teillä on annettu mennä yli raskaus? Onkohan siihen mitään maksimi aikaa edes olemassa, milloin viimestään alkaavat käynnistelemään? Ja kun käynnistykseen olette päässeet niin kuinka nopeasti synnytys on sitten käynnistynyt? Jos jollakin olisi kokemusta täällä... Kiitoksia jo...

Yhteistyössä