Hakutulokset

  1. N

    Uskaltaisinko irtisanoa lapsivakuutuksen (lapsi 1-v)

    Vakuutuksen hinta laskee lapsen kasvaessa. Meillä nyt 2-v maksu on 296, omavastuu vuodessa 47 e. Rahat on olleet tilillä aina seuraavana pankkipäivänä kun on netissä haettu korvaukset.
  2. N

    Uskaltaisinko irtisanoa lapsivakuutuksen (lapsi 1-v)

    Huom, kulukatto poliklinikka/sairaalamaksuissa 600 e SEKÄ lääkkeissä erikseen 600 e. Eli 1200 e/vuosi voi mennä omasta pussista julkisiinkin.
  3. N

    Uskaltaisinko irtisanoa lapsivakuutuksen (lapsi 1-v)

    Älä irtisano enne kuin lapsi on ollut jonkin aikaa hoidossa. Yleensä kun aloittaa päivähoidon, niin ekat 6kk sairastelee runsaasti.
  4. N

    Olette onnellisia jotka saatte ison äitiyspäivärahan

    Suomessa kuitenkin saa äitiys/vanhempainpäivärahaa sen n. 9 kk. Ollaan siitä onnellisia.
  5. N

    Kokemuksia synnytyksestä joissa supistukset alkaneet laimeina....

    Mulla on nyt 40+3. Viimeiset 9 pv on tehnyt tuota samaa kuin sulla :kieh: En jaksa kellottaa. Sitten kun kunnolla kipeitä, lähden laitokselle. Kävin jo yhden turhan reissun. Viime yönkin supisteli ainakin 3 h ajan niin, etten voinut nukkua. Turhaa sitä kelloa on vahdata mutta tokihan tuo...
  6. N

    Urputusta exästä..

    Teidän eron syillä, oli toinen nainen tai ei, ei koroteta elareita sen kummemmin. Eikä exäsi ole pettämisen vuoksi sen enempää velvollinen sulle rahaa syytämään eronne jälkeen. Lapsille ne menee. Jos se maksaa 400 e/kk, niin sä maksat itse sitten toiset 400 e/kk elatuksesta = 800 e/kk. Ihan hyvä...
  7. N

    Urputusta exästä..

    No exähän se on eikä nyksä. Hän on käsittääkseni vapaa ostamaan itselleen auton, jos haluaa, ilman ex-puolisonsa lupaa. Jos tekee rahansa itse ja maksaa määrätyt elarit niin... en ihan kyllä ymmärrä.
  8. N

    siis oon ollu laiharilla 2 kuukautta ja paino edelleen sama..

    Sinuna pyytäisin tarkan ruokaohjelman joltakin alan ammattilaiselta. Esim Marjo Krishiltä, ks hänen kotisivut ja pyydä tarjous.
  9. N

    siis oon ollu laiharilla 2 kuukautta ja paino edelleen sama..

    Imetätkö? Jos, niin se voi pitää kiloja kiinni kropassa kunnes vauva alkaa saamaan muutakin ruokaa. Näin ainakin mulla oli.
  10. N

    Vanhempien kohtuuttomat odotukset asunnosta :/

    En minäkään tajua. Eikö heidän olisi hyvä olla tyytyväisiä, että ette ylivelkaannu tällaisena aikana.
  11. N

    Miksi mua häiritsee kun mies katsoo kaupungilla naisia?

    Itsetuntoa kehiin. Mitä se katsominen haittaa? Laputko pitäisi silmille pistää? Tuskin se mies nyt niiiin kuolaa, vai?
  12. N

    Tuli sitten 13000? lasku eikä varaa maksaa:(

    Onpa törkeetä! Siis en tajunnukkaan että näinkin voi mennä...
  13. N

    Eilinen Satuhäät

    Vähän hassun apaattisilta näyttivät juhlissa itse hääpari. Ja tosiaan se sisko pisti tuulemaan :laugh:
  14. N

    Oudoin nimi?

    Sipsi :whistle:
  15. N

    Viivanpaikka/haamu? *kuva* (ei sokeille :D )

    Hailakkaa punaista näen.
  16. N

    Lainan KORKO 6%

    Siis ilmeisesti aloittaja tarkoitti sitä, että millä korolla kannattaa määrittää omaa maksukykyään. Tokihan he saavta nyt markkinakoron, esim. euribor12 kk mutta myönnettävän lainan määrää tässä varmaan kartoitetaan ns pahan päivän varalle (= kun korot nousevat jälleen)
  17. N

    Lainan KORKO 6%

    Ahaa, mä olin vähän blondi. No, minusta kannattaa laskea reilusti isommalla korolla kuin mitä korot ovat nyt. Vastahan nuo kävi siellä 5,6% :ssa ja varmasti lähivuosina voivat hyvinkin nousta sinne.
  18. N

    Lainan KORKO 6%

    Siis häh? Mitä lupausta? Yrittääkö ne saada teidät sidottua 6% korkoon vai mitä tarkoitat?
  19. N

    "Miten joku voi jättää muutaman kk:n ikäisen vauvan pariksi päiväksi"

    Äidinrakkaus on tullut ajan kanssa. Alkuun sitä oli vähän puulla päähän lyöty. Mut eihän tässä ihan siitä hoito-asiasta olekaan sitten kyse.

Yhteistyössä