Hakutulokset

  1. H

    silmätipat ja imettäminen

    Voi. Pääsääntöisesti paikallislääkkeitä voi käyttää.
  2. H

    Lapsettomuudesta kärsineet ja km..

    Meillä kuusi vuotias poika ja kaksi keskenmenoa tämän jälkeen. Nykyään itseäni itkettää enemmän se että jos sisarusta ei tule, niin kuinka yksin lapseni on kun meistä kummastakin aika jättää. Se tuntuu ihan kauhealta. Kaksi serkkua on, mutta eihän se ole sama asia ollenkaan. Tiedän itsestäni...
  3. H

    piristystä päivään

    http://www.boreme.com/boreme/funny-2004/f_bird_song-p1.php
  4. H

    tarjottavat diabeetikolle?

    Nykyäänhän on todettu että rasvaiset syömiset on diabeetikolle pahemmaksi kun makeat. Ihan normaalisti voi syödä kun pysyy kohtuudessa. Pulla ja leivät on ihan hyviä. Toiset vanhan ajan diabeetikot on vaan edelleen vanhassa uskossa että makea on pannassa eivätkä voi millään syödä mitään makeaa...
  5. H

    paljonko on sinun mielestä hyvä palkka?

    Minkähän takia ne sitten oikein eduskunnassa asti päivittelee kuinka huono palkka meillä hoitajilla on, kun täällä alle 1500kin pidetään hyvänä?
  6. H

    paljonko on sinun mielestä hyvä palkka?

    Siisi kysymys oli ett miokä on hyvä palkka. Ette voi olla tosissanne jos ootte sitä mieltä että 1500 ja alle on HYVÄ palkka! Itelle jää käteen joku 1500 ja siitä kun lyhentää lainan ja maksaa laskut niin jää noin 500. Ei sillä kyllä mielestäni hurrata. Mieheni kanssa maksetaan laskut puoliksi...
  7. H

    Joku hyvä huonepeli kehiin!!!

    \ rose_ _ _
  8. H

    Joku hyvä huonepeli kehiin!!!

    kirjaimia löytyy 7 ja niitä ei tarvi muuttaa numeroiksi, tulee suoraan niistä kun järjestät
  9. H

    Joku hyvä huonepeli kehiin!!!

    noista kirjaimista muodostuu koodi tietokoneeseen
  10. H

    Joku hyvä huonepeli kehiin!!!

    ulkona :wave:
  11. H

    Neuvoja, piikittäjät!

    Ilmakuplat pitää poistaa aina oli sitten pieniä tai isoja. Vastuutonta neuvoa muuta. Ilman joutuminen verisuoneen on vaarallista vaikka riski ihon alle laitettaessa onkin pieni. Ilma voi aiheuttaa ihon alle laitettaessa "taskun" jolloin aineen imeytyminen hidastuu. T:Sairaanhoitaja
  12. H

    lh palkka

    Peruspalkka kuntapuolella on 1675. Eikä siellä ainakaan palkkatoiveita kysellä, se on sama kaikille. Vuorolisät sit luonnollisesti nostaa vähän tota surkeeta avustusta.
  13. H

    Lähihoitajan näytön numero

    Meillä opettaja sanoi että jos tuolta kadulta otetaan joku tyttö tekemään ne hommat ja arvioidaan, niin se ei saisi saada edes T 1:stä. Kuulemma ei ole muuten mitään järkeä opiskella jos nää asiat voi osata kuka vaan.. Eli kyllä musta T1 on ihan hyvä numero, siihen vaaditaan jo paljon.
  14. H

    Tyttövauvalla "tappi" jalkojen välissä?

    niin, se tappi siis on klitoris tyttövauvalla.
  15. H

    Tyttövauvalla "tappi" jalkojen välissä?

    Pojan ja tytön erottaa varmasti, jos pojalta löytyy kivekset. Rv 23-25 syntyneet keskosetkin ovat hämmästyttävän samannäköisiä vielä; tyttöjen klitoris on miltei yhtä iso kuin poikien peniskin. En yhtään ihmettele, jos ei ultraaja pysty sukupuolta varmasti toteamaan.
  16. H

    Te joiden lapsella on "reikä sydämmessä"...Ois kysymys!

    itse hoidan 3 v lasta jolla myös sydänvika. leikattu kolme kertaa, hyvin toipunut. varsinaisesti tämä sydänvika ei liity minun hoitooni hänen kohdallaan, mutta jotain tietoa tietysti. ei ollut varsinaisesti reikää kyllä sydämessä..joten siitä en osaa valitettavasti sanoa :/ mutta kyllä...
  17. H

    kumpikohan oikeassa?

    Terveyskeskuslääkäri väitti minulle että kyllä sinulla on ollut alkuraskauden keskenmeno jos kerran olet positiivisen testin tehnyt. Itse taas olen sitä mieltä että sain positiivisen testituloksen aikaan kovilla odotuksilla, koska viikonpäästä tulos olikin negatiivinen ja vasta tämän jälkeen...
  18. H

    mikä tekee siitä portugalissa siepatusta

    En oo paljoa seurannut tapausta, mutta mieleeni on tullut; mistä tietää että lapsi on siepattu, eikä ole itse lähtenyt unissaan tai hädissään?
  19. H

    Kun viette lapset hoitoon mummolaan

    No en vie. Kannattaa kysyä suoraan jos epäilyttää niin ei tuu väärinkäsityksiä.
  20. H

    pystynkö liittymään kahdesta lapsesta kirjakerhoon

    Et voi koska on sama osoite. Mutta kysy mummulta tms. lupa, liitä hänet ja ota hänen kauttaan liittymislahja. Lupaat tietysti maksaa ja perua kaikki hänen puolestaan.

Yhteistyössä