Hakutulokset

  1. L

    Avent Isis VIA säiliöt

    moi, mulla samanlainen pumppupakkaus kotona ja olen kyllä surutta käyttänyt noita useammin kuin sen neljä kertaa ja vielä ovat kunnossa. "Due to wear and tear" tarkoittaa kulumista, joten en usko, että vauvasi on saanut mitään myrkyllistä. Kyllähän niiden pakkausten muovi tosiaan vaikuttaa...
  2. L

    herneet, tomaatit ja sipulit ihan nuukahtaneet

    \ Kanankakkaa ja merileväuutetta olen antanut kun puutarhurit suosittelivat
  3. L

    herneet, tomaatit ja sipulit ihan nuukahtaneet

    Tomaattii suurempaan astiaan, itelläni ne on pervekelaatikoissa. Ja PALJON VETTÄ ja lannotteita.
  4. L

    Onko teistä hyvä asia et 15v poika leikkii lasten kanssa?

    Kerassaan hieno juttu. Tuollaisia pitäs olla enemmänkin!
  5. L

    Onko muita noin 43-v. lasta toivovaa tai saanutta?

    Heips, tuolla aiemmilla sivuilla jotkut äidiksi haaveilevat kyselivät hedelmällisyyttä buustaavista aineista, ihan luomujakin on. Laitoin toiseen keskusteluun muutama päivä sitten netistä löytämiäni luontaistuotteita&vitamiineja, mutta eipä näyttänyt ketään(????) kiinnostavan, kun vastauksiakin...
  6. L

    ammattiihmisten toiminta keskenmenoa hoitaessa

    Pelkkää positiivista sanottavaa KÄTILÖOPISTOSTA,osasto 8! :flower: Olin lukenut näitä nettipalstoja ja saanut sellaisen kuvan, että hoitajat ovat 100% kylmiä, tunteettomia harppuja ja tämä siis osottautui TÄYSIN vääräksi! Minua kohdeltiin asiallisesti, lämpimästi ja inhimillisen...
  7. L

    JESS JESS JESSSS

    HYVÄ HYVÄ! Miljuunasti ONNEA ja toivottavsti loppuraskaus sujuu vaivattomasti myös! :flower:
  8. L

    Masentaa:(

    Hei, tsemppiä nyt, kuten huomaat, et ainakaan ole yksin tässä veneessä.Tiedän tasan, kuinka tyhjä on olo, kun on tohottanut jo asioita(lastenvaatteita,mammvaatteita, suunnitellut nimiä ja lastenhuonetta ja huolehtinut etukäteen sadoista pikkuasioista ...) ja sitten ei mitään. itselläni vielä...
  9. L

    kauanko odotitte vuotoa km:n jälkeen?

    Saimme surullisen uutisen tämän viikon tiistaina, alkiolla ei sydänääniä, viikkoja 7+5. Kävin kättärillä eilen, odottelin 3 tuntia että lääkärit kävivät (ilm. kaikki samaan aikaan...) lounailla.Todettiin uudelleen ei sydänääniä. Aika lääkkeelliseen ensi maanantaille. Hyvin HYVIN niukkaa...
  10. L

    aavistitteko tuulimunan?

    Hei, juuri tulin yksityisestä ultrasta(81e kelan jälkeen,Femeda) ja onneksi menin, sillä neuvolan asenne "ei se mitään ole" ei pitänytkään paikkaansa vaan tunti sitten todettiiin ns. tuulimuna eli myös ruskuaispussi puuttui. Olo on haikea, ehdin jo shoppailla äitiysvaatteita ja kaikkea. Mies...
  11. L

    Kenellä toimii mainiosti se että anoppi hoitaa lasta ?

    Meillä mieheni anoppi, siis minun äitini hoiti lastamme 1 vuotiaasta 2 vuotiaaksi, kun itse lähdin töihin. Järjestely toimi miehenikin mielestä ihan mukavasti, kun sekä äitini, että minä otimme muutamia perusjuttuja huomioon. Äitini tuli siis meille hoitamaan lasta, omasta tahdostaan, koska...
  12. L

    jos vedet menneet kotona niin...???

    Mulla meni esikoisen kanssa vedet kävelyllä ollessa (kesä) , joten ei kun kotiin pyyhettä hakemaan. Mies vei autolla sairaalaan ja minä istuin märissä housuissani pyyhkeen päällä. Ei olis side auttanut mitään, sitä hulahteli niin reippaasti. Sairaalassa vaihdoin heti sairaalakamoihin ja mies vei...
  13. L

    Sektio pelon takia..

    Kylläpä täällä todentotta TIEDETÄÄN kaikkien muiden asiat paremmin! En ole provo, vaan ihan oikea, #&%?$!* hermona oleva 40 juuri täyttänyt äiti. Kiitos sille, joka tajusi traumaattisten kokemusten oikean mittasuhteen; olen pahoillani,että olet joutunut kokemaan - sinäkin - ikäviä. Kyse taitaa...
  14. L

    Sektio pelon takia..

    Äläpä vääntele sanomisiani, kun et traumojeni taustoista mitään tiedä.Etkö ole koskaan tullut ajatelleeksi, että Suomessakin IHAN AIKUISTEN OIKEESTI on raiskattuja/hyväksikäytettyjä naisia ja pelkojen syyt voivat olla syvällä, ei pelkästään kosmeettisia paikkojen repeämisiä, kuten tällä...
  15. L

    Sektio pelon takia..

    Hohhoijaa...ei kai tätä palstaa ole kenenkään PAKKO lukea, jos se noin kiehuttaa, etkä voi ymmärtää, että nainen saattaa siltikin haluta LAPSIA, vaikka syystä tai toisesta KAMMOAISI alatiesynnytystä. Itse löysin hieman yli vuosi sitten sattumalta tämän palstan ja sain ensimmäistä kertaa edes...
  16. L

    Uskomatonta mutta totta.

    Kirjota ihmeesssä, oli niin hyvä tää ensimmäinenkin =)
  17. L

    Tutkimusmatkani

    Aivan mieletön fantasia :heart: kumpa tuollaisen saisikin kokea
  18. L

    Uskomatonta mutta totta.

    Mikä tossa nyt niin surullista oli?
  19. L

    Uskomatonta mutta totta.

    Aaahhh.... ihana tarina, tollasen kun saiskin kokea
  20. L

    Kuinka paljon bi-ihmisiä

    Ajatus tasolla vielä minä, kokeillakkin voisin joskus jos satttuisi tarpeeksi rohkea ja aloitten tekevä nainen eteeni :whistle: ;) Suutelua kyllä on tullut harrasteltua

Yhteistyössä