Hakutulokset

  1. M

    Mistä imetysliivit, kun normikokokin on G/H?

    Itse ostin nettiemo puodista bravado supreme liivit. Tosi hyvät ja kokoja oli paljon. Miinus puolena hinta, aika tyyriit. Norm. valkoiset koko h95 olivat noin 50 euroa. Löytönurkassa mustat liivit koko 95h alehintaan 39 euroa. Hakusanalla nettiemo löytyy sivusto.
  2. M

    kantoliina ja suuret rinnat?

    Mulla liina ollut käytössä esikoisenaikana ja tosi tarpeellinen oli. Itse levitin liinan aina päällä sileäksi ettei rytyt ja muut painaneet. Rinnat kokoa g90. Ja ajattelin kyllä käyttää liinaa toisellekin. Alku liinailussa oli hankalaa ( en oppinut sidontaa kunnolla) mutta löysin itselleni...
  3. M

    Emmaljunga Edge duo yhdistelmät..

    Helkkarin isot! Olisin voinut ostaa jos ois pakettiauto missä kuljettaa tai jos muija ois kehonrakentaja ja sais ne yksinään autoon.
  4. M

    vaimo haluaisi laitattaa silikonit

    \ Samaa mieltä...
  5. M

    VS rinta keskusteluun

    \ Samaa mieltä...
  6. M

    Piukka peppu vai mehevät rinnat?

    Siis olen rintamies, mutta ei sen pepun tarvi olla mikään äärilevinnyt... Unelmoin mehevistä rinnoista ja sopusuhtaisesta vartalosta. Paras niin!
  7. M

    laiha=epäseksikäs?

    Kyllä laihuus on ehkä hieman epänaisellista.. anteeksi vaan naiset! Minä näen naiseuden muotoina ja pehmeytenä.. olisi kamala hyväillä luukasaa! Mutta tietenkin seksikkyys syntyy monesta asiasta. Esim. itsevarmuus tekee naisesta seksikkään Vaimoni on 165cm ja paino salaisuus ( alle 70kg...
  8. M

    Onko tämä pettämistä?

    Luepas se mun ihan ensimmäinen juttuni uudelleen, kiitos. Välillä hommassa on vähän kaikki mukana. Kyllähän muut miehet ovat vähän hipelöineen minunkin vaimoa. Ei ihan rinnoista puristaneet, mutta sellaista kaksimielistä juttuakin hiettäneet. Hassuttelemme porukalla!! Ja siitähän sitä intoa saa...
  9. M

    Onko tämä pettämistä?

    En ole kyllä mitenkään vihjaillut toisille naisille, että olisi PAREMMAT mahdollisuudet! Miksi niin päättelit? Naisten ajatukset ovat outoja. Välillä meillä menee paremmin, mutta sama juttu jäytää vieläkin vaimoani. Terapiaanko pitäisi varata aika?
  10. M

    Onko tämä pettämistä?

    Niin, sinäkö sitten saat kunnon vibrat, kun joku hiplaa pyllystä?????? Aikas onnekas olet ja helppo! Eihän sua voisi ruuhkaabussiin päästää, kun jo voihkisit onnesta. Kyllä, on erogeenisiä alueita ja tosi salaisia alueita. Hassu nainen!
  11. M

    Onko tämä pettämistä?

    Naiset kyllä kärjistvät tilanteen vertaamalla, että vaimoni voisi puristeklla naapurin Erkin heppiä. Enhän minäkään ole tässä kaivellut kenenkään riemurasiaa!! Jos vaimo vähän hieroisi Erkin olkapäitä tai takapuolta, ei haittaisi mitään. Päin vastoin, meikäläisen etumuskin kävisi pullistelee.
  12. M

    Onko tämä pettämistä?

    Hyvät naiset! Eihän se toisten rutistelu todellakaan tarkoita, että haluaisin ketään koskaan enempää kuin OMAA RAKASTANI. Se on vain leikittelyä, huumoria ja rentoa menoa. Sillä ei ole mitään tekemistä vaimoni tai rakastamisen kanssa. Miksi te naiset ajattelette aina pahinta? Oletteko...
  13. M

    Onko tämä pettämistä?

    Mä en tässä vaimoani syytä. Ärsyttävä väite. Totesin vain, että MIKSI EI NAISILLE RIITÄ miehen SANA?? Kun omasta mielestäni en ole mitään petosta edes tehty, mutta joudun käyttäytymään kun vankilassa. Ehkä olis voinut #&%?$!* naksutella ympäriinsä ja rangaistus olisi ollut sama...? Toivoisin...
  14. M

    Onko tämä pettämistä?

    Vaimo tuntuu nyt vähän rauhoittuneen. Mutta itse en tiedä, kauanko jaksan tätä massiivista panosta vaimon hellittelyssä pitää yllä. Jos unohdan yhdenkin vaimon mielestä tärkeän asian (esim. aamupusu, päivän aikana rakkausviestejä kännykällä, illalla pikku tuliainen siis...
  15. M

    Onko tämä pettämistä?

    Kiitos kommenteista. Vaikka osaa niistä teki pahaa lukea. Enhän mä mikään pervo ole kuitenkaan! Perheen isä sanoan kaikessa merkityksesssä! Pahaltahan se tuntuisi, jos oma vaimo kähmisi toisia. Mutta kyllähän sitäkin on jotkut ohimennen silitelleet! Samallalailla! Vietävän upea kun on...
  16. M

    Onko tämä pettämistä?

    Tässä palstalla on ollut paljon puhetta petoksesta parisuhteessa, mutta mitä mieltä olette tästä? Meillä on paljon ystäväperheitä, joiden kanssa vietämme aikaa, juhalapäiviä jne. Juhannuksena vuokraamme joidenkin kanssa porukalla mökin ja käymme aikuiset+lapset sekasaunassa jne. Kaikki on tosi...
  17. M

    Mitä maksaa se gracon uusi duologic?

    \ Mitähän säätöjä sä tarkoitat? Twowayta saa säädettyä enemmän kuin mitään noita säätönupillisia, mut se säätö tapahtuu asennuskulmaa muuttamalla. Mä en oo voinu ymmärtää ollenkaan niitä säätönupillisia, mitä mainostetaan että ajon aikana voit säätää, eihän mikään oo tyhmempää tai...
  18. M

    HTS BeSafe izi comfort

    Meillä oli toi istuin, myyjä vakuutti sen olevan paras mitä on. Käytössä mä totesin sen liian raskaaksi heti kaukalon jälkeen vauvalle, mä en ymmärrä miten toi toimis kolaritilanteessa kun jo äkkijarrutuksessa penkki lähtee raskaalla voimalla isti autonpenkistä. "Onneks" kävi meillä pieneks aika...
  19. M

    MILLAINEN ON tiukkapipo ?

    moralisoi muita
  20. M

    ANNETAAN AUTO, EI TÄMÄ EI OLE VITSI..............

    no joo, ei tämäkään ole katsastettu, mutta olen jäänyt työttömäksi ja haluan eroon siitä. Auto Citroen BX 16 vuosimallia -89, pikkuvikainen eli mulla ei ole rahaa laittaa siihen korjaukseen. Mutta auto on sinänsä mukava, kunhan korjaat ja teet huollon siihen. Oikeasti palvelee varmasti vielä...

Yhteistyössä