Hakutulokset

  1. H

    Laihuliinien äidit - lyökäämme viisat päät yhteen!

    \ Joo, siis onhan se pitkä, mutta laiheliini, menee pituus/painokäyrällä siellä -20% hujakoilla, mutta ei nyt kauheesti olla oltu huolissaan kun tosiaan se pituus on kuitenkin hyvällä mallilla. Oli syntyessäänkin jo pitkä, 56cm ja painoi silloin 4,5 kg.
  2. H

    Laihuliinien äidit - lyökäämme viisat päät yhteen!

    :wave: Täällä yksi hippiäisen äiti ilmoittautuu! Meillä on tosi pikkunen mies, 6kk, 73cm ja 7800g. Minkäs kokoisia teidän linnut ovat? Mulla ei ole mitään niksiä tohon ruokajuttuun, paitsi meidän ipanalle tippuu tosi hyvin noi jugurttisössöt, esim hedélmää ja jugurttia ja marjajugurttipurkit...
  3. H

    kuinka moni itkenyt synnytyksessä?

    Synnytyksissä en itkenyt tms. Olin vaan ihan hiljaa. Kuulemma kerran sanoin, että sattuu niin #&%?$!*. Toinen synnytyksistä oli vaikea ja pitkäkestoinen imukuppisynnytys, olin niin hämärän rajamailla, etten muista siitä juuri mitään. Sen muistan, kun vauveli näytettiin vihdoin minulle ennen...
  4. H

    kuinka moni itkenyt synnytyksessä?

    \ Aika kauhea kokemus. Onneksi lopputulos oli ihana. Teitkö valituksen? Ihan järkyttävää ajatella, että lääkäri noin paljon myöhässä ja että leikattiin vaikkei puudutus kunnolla vaikuttanut. Tuollaista ei saisi kerta kaikkiaan tapahtua. :o
  5. H

    Gallup:mikä on leipäammattisi?

    Tutkija. Eli akateeminen pätkätyöläinen.
  6. H

    gallup

    Itse 18, kihlattu 21 ja vaavin LA 6.12 :)

Yhteistyössä