Hakutulokset

  1. T

    voi peeeeeeeee

    harmittaa,löysin matoja pikkuselta tytöltäni!!pyykkirumbaa taas:( joutuu koko perhe kuurille:( ei naurata.toivottakaa voimia mulle jaksamiseen
  2. T

    Kamalia ajatuksia :(

    Sukulaisilla paloi talo maan tasalle, ja tv:stä oli palo saanut alkunsa. Ketään ei onneksi talossa ollut, oli niin rajusti edennyt palo, että sieltä olis täpärällä ollut, että pääseekö pois. Mitään laitteita ei kannata ikinä jättää valmiustilaan, niistä ne useimmiten palot lähtee.
  3. T

    BB alkoi - pelkkiä naisia talossa!

    \ In the god damn london :whistle:
  4. T

    Kamalia ajatuksia :(

    me olemme ihmisiä meill on voi sanoa oikeus ajatella välillä tai usein kaikenlaista #&%?$!* :D
  5. T

    Saako raskauden aikana....

    kyll mä sen tietää ettei saa homejuustot ja n.e......syödä,mut kysymys on lisääaineista onks ne ihan turvallisia kun mun yks kaveri sanoi että ruossa missä on lisääaineitta pitäi välttä ,vai onks se höpö höpö :o :D
  6. T

    Saako raskauden aikana....

    mä tiedän ehkä mä oon lian varovainen! :saint: mut jotenkin kaikki vaan huolestutta,mull nyt vaa tekee mieli otta mieheltä karkkit mitä hän tänään osti itsellesi ja syödä kaikki pois NAMM :kieh: :kieh: :kieh:
  7. T

    Mimmali!(muoks.mut erotettiin kerhosta)

    Mulla on ikioma viisastenkerho tuola meijän hiekkalaatikolla. Kotiäitien maailmanparannuslootalla.
  8. T

    ei koskaan enää kotiäiti

    \ Peesi. Ja mikä on hiekkalaatikko? Onko ne niitä kivoja paikkoja, missä voi kaivaa ja rakentaa? =) Ja mitkä on aivot? :o Ei mulla ainakaan oo semmosia. :o
  9. T

    Mitä ajattelette äidistä, joka imettää 1v3kk lasta

    \ Peesi. :laugh: :laugh: :laugh:
  10. T

    ei koskaan enää kotiäiti

    Öööö. Emmä tiiä. En mä ymmärtäny kysymystä. Liikaa vaikeita sanoja ja pitkiä lauseita. Puhuttas välillä vauvan vihreästä kakasta, imetyksestä ja peräpukamista. =)
  11. T

    Onko/varkaus

    Missä menoa varkaudessa keskiviikko iltana?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
  12. T

    Mitä ajattelette äidistä, joka imettää 1v3kk lasta

    :D Hä? Ettäkö mitä ajattelen? No että tissit pölökylle tommoselta Valion boikotoijalta! :laugh: ;)
  13. T

    Mitä kesäsuunnitelmia teillä on? :)

    Tavallisten kesäjuttujen lisäksi olis ihanaa löytää ihana mies rinalleni. ;)
  14. T

    Onnellisen parisuhteen salat?

    rakkautta, 100% luottamusta, toisen kunnioitusta ihmisenä, inhimillisyyttä, anteeksiantoa ja tahtoa rakastaa. Ja muistaa että kukaan ei ole täydellinen.. =) :heart:
  15. T

    Onnellisen parisuhteen salat?

    Avoimuus ja se, että asioista/ongelmista puhutaan heti, eikä vasta sitten, kun palaa käämit lopullisesti. Toisen kunnioitus ja huomioiminen kannattaa myös. Meillä 14 yhteistä vuotta. =)
  16. T

    ei koskaan enää kotiäiti

    Miten sä jaksat... :headwall: MIksi aina säännöllisin väliajoin tämä sama typerä juttu? Halutaan etsiä omalle huonolle tunnolle peittoa haukkumalla kotiäitejä kun omat pienet muiden hoidossa ja se sisimmässä kaihertaa.. Jokainen kun katsos elää omaa elämäänsä ja sen ei pitäis sun elämää...
  17. T

    Saako raskauden aikana....

    :attn:
  18. T

    Hei kertokaa

    Ööö..Ripuli?
  19. T

    lahja yo-pojalle

    \ kuulosta ihanalta:)
  20. T

    Tyhmä kysymys HAJUVESISTÄ

    pitäis elää normalia elämää vauvalle on vaan vaarallista se mitä sinullekin,muuten hän on sama ihminen kun säkin.....

Yhteistyössä