Hakutulokset

  1. T

    voi peeeeeeeee

    harmittaa,löysin matoja pikkuselta tytöltäni!!pyykkirumbaa taas:( joutuu koko perhe kuurille:( ei naurata.toivottakaa voimia mulle jaksamiseen
  2. T

    Onko/varkaus

    Missä menoa varkaudessa keskiviikko iltana?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
  3. T

    Saako raskauden aikana....

    syödä ruokaa miss on säilytys,lisää,ja väriaineet?Tyhmää kysymys mut olen huolestunut :headwall:
  4. T

    lahja yo-pojalle

    hiljanen hissukka,urheilee paljon ja istuu tietokoneella.ei niinku mitään ideoita,miehen pikkuveli :whistle:
  5. T

    Erikoinen koru

    Tässä näin todella erikoisen korun, siinä oli kolme sormusta josta jokaiseta lähti ketju rannekoruun. Tietääkö joku tästä korusta enemmän esim. miksikä tätä kutsutaan?
  6. T

    KUTIAVA ihottuma-alue jalassa.

    Mikä kumma voi tuo ihottuma olla?Reidessä alue, joka ollut n.4viikkoa.Kutiaa nykyisin aivan kamalasti tuo alue ja ihottuma on punainen(varsinkin saunan ja suihkun jälkeen).Ihottuma hiukan kohollaan ja ns.pieniä "näppyjä"kasassa. Mikä tämä voisi olla?
  7. T

    keräilykampanja

    nostaisko joku sen keräilykampanja listan tai laaditaanko nyt uusi mutta kiinnostais tietää..
  8. T

    Lappeenrannassa

    ... asuvat tai muuten kaupunkia tuntevat: meidän pitäis olla nyt lomamatkan yhteydessä yksi yö Lappeenrannassa taaperon kanssa, olisko jotain hyvää ja edullista ja lapsiystävällistä yöpymispaikkaa? Tiedetään kyllä, et netin kautta saa tietoa hotelleista sun muista, mut kun ei yhtään tunneta...
  9. T

    G: tuleeko äitiyspakkauksen kestovaippa käytettyä?

    Vai jääkö käyttämättä? Meillä ainakin jää sinne laatikkoon!
  10. T

    3 v alkanut änkyttämään?!

    Poika on puhunut hyvin ja selvästi jo ties kuinka kauan...mutta nyt varmaan viikon verran änkyttänyt? Mistähän vois johtua? Onko muilla moista ongelmaa?
  11. T

    silmätulehdus, laittaisitteko

    jotain vanhoja tippoja vai kävisittekö lääkärissä??
  12. T

    jos on raskaana

    niin voiko viisaudenhampaan poistaa?
  13. T

    30 vuotis synttäreistä

    Meinasin kasata sellasen korin johon laitan sitten kaikkea, puhdistusgeeliä ja rasvaa laitan ainakin mutta mitä kaikkea muuta?! saa olla kaikenlaista, hauskaa, hullua...ym =)
  14. T

    Britax baby safe plus-kaukalo ja mikä auto?

    Minkä merkkinen auto ja mitä vuosimallia teillä joilla kyseisen kaukalon saa taakse. Meillä nimittäin ei riitä turvavyöt takana.
  15. T

    G: äitiyspakkauksen kestovaippa

    Eli onko käyttöä vai ihan turha kapistus!? Meillä ainakin jää sinne pakkaukseen ei ole edes innostusta kokeilla! :\|
  16. T

    leluista :)

    tää nainen arveli laittaa töpinäks ja tilata jotain leluja yhteisiin leikkihetkiin miehen kanssa. Suositelkaapas jotain... Oiskos sellaiset värisevät ja tärisevät dildot kivoja, pitäiskös samassa olla klitoriskiihotin... ja mistä kantsii etsiä? mies aikoi toimia koneenkäyttäjänä :D
  17. T

    naama kukkii kumpi tullut? ;)

    B)
  18. T

    Ainainen kompastuskivi laihdutuksessa..

    Mulle on alkoholi :( En siis ole mikään alkkis, mut viikonloppuna ja joskus viikolla on kiva juoda muutama olut tai siideri iltaisin kun muksut nukkuu. Light-versioita olen kummistakin käyttänyt,mut siltikin tulee morkkis kun laihiksen aikana juo niitä. Muita? :ashamed:
  19. T

    Kuinka usein pumppaatte pakkaseen?

    Hei, kuinka usein ja millaisia määriä pumppailette pakkaseen maitoa varalle jos haluatte esim. Itse käydä välillä ilman vauvaa jossakin? Meillä nyt vauva 3vkoa enkä yhtään tiedä kuinka usein kannattaisi pakkaseen jotain pumpata.

Yhteistyössä