Hakutulokset

  1. Gloria

    Jos teidän pitäisi valmistaa illallinen, niin mitä se sisältäisi?

    Nam :P ihania ideoita. Italialainen ilta ei tule kysymykseen, koska sellainen oli noin kk sitten samojen vieraiden kanssa.
  2. Gloria

    Jos teidän pitäisi valmistaa illallinen, niin mitä se sisältäisi?

    Ihan rennot illalliset on tiedossa. Sisko ja hänen miehensä on tulossa syömään. Viimeksi tein stifadoa (kreikkalainen lihapata), joten jotain muuta kuin pataruokaa tälllä kerralla.
  3. Gloria

    Jos teidän pitäisi valmistaa illallinen, niin mitä se sisältäisi?

    Meille on tulossa lauantaina ruokavieraita ja mietin, että mitä sitä tällä kertaa tekisi. Mitään ruokarajoitteita ei ole. Ja siis alkuruoka, pääruoja ja jälkiruoka :)
  4. Gloria

    Huomattavasti ylipainoisten ja lihavien ihmisten kommentit ärsyttää

    Tsemppiä! Mä todella tiedän ton mistä puhut. Kuinkahan lihava sitä pitäis prkl olla, että sais laihduttaa "luvan kanssa"?
  5. Gloria

    Paljonko se tatuoinni otto sattuu?

    No sit sun on ihan turha jännittää :D Missä sulle tehdään kuva?
  6. Gloria

    Paljonko se tatuoinni otto sattuu?

    Ja hei, oletettavasti olet synnyttänyt :D Tatskanotto on siihen verrattuna hyttysenpisto!
  7. Gloria

    Paljonko se tatuoinni otto sattuu?

    Mulla ei ole nimiä, mutta tytöistä on keijukuvat molemmista olkavarressa :) Älä suotta pelkää.
  8. Gloria

    Tänään on koirille se kauhu päivä

    Musta tuntuu ihan samalta :D Vaikka mun koira ei raketteja olekkaan ainakaan tähän mennessä pelännyt.
  9. Gloria

    Paljonko se tatuoinni otto sattuu?

    Ei satu, kun ottaa ranteeseen :) Mulla on koko käsi kuvaa täynnä ja oikeastaan vaan kyynerpää sattui.
  10. Gloria

    Ärsyttävin ihmistyyppi...

    Juuri näin! Ikinä ei osata katsoa peiliin, vaan aina kaikki vika on muissa.
  11. Gloria

    Tulin juuri salilta ja mies

    Sano sille, että huolehtii ihan vaan omista syömisistään :)
  12. Gloria

    Ruumis löydetty hangesta!

    Noh, ainahan näitä sattuu.
  13. Gloria

    Vasta aattona

    ..ei edes silloin.. Meillä on muutto edessä!
  14. Gloria

    Ekaluokkalaisen opelle joululahja, mitä annatte?

    Meillä tyttö vie opettajalleen itsetehdyn kynttilän ja kortin.
  15. Gloria

    Avomieheni on urpo!

    No eipä olis muakaan naurattanu. Kuulostaa kyllä idiootilta. Mut mulla ei ookkaan huumorintajua tuollaisiin juttuihin.
  16. Gloria

    Oletko joskus törmännyt itsensäpaljastajaan?

    Olen nähnyt joskus 7v:nä. Veti käteen huppu päässä pusikossa. Jäin osoittaan sormella ja nauraan paskaisesti. Siskolla oli sen verran järkeä päässä, että hän veti mut pois ja juostiin kotiin. Isä ilmoitti poliisille.
  17. Gloria

    Jeesiä nyt kodin siisteyden ylläpitoon, please!

    Opettet (ja opetat muillekkin) että kun kulkee eestaas, niin mukana viedään ne lojumaan jääneet tavarat, lelut ja pyykit. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa viimeistään siivotaan lelut ja tarvikkeet, mitä ollaan päivän aikana esiin otettu. Meillä lapset tiskaa, pyyhkii pölyjä, tyhjentää tiskikonetta...
  18. Gloria

    Teidän perheen arkiruokaklassikot?

    Paistettu nuudeli, kana ja vihannekset. Eli siis, ensin kanat, sipuli ja valkosipuli paistumaan pannuun, täysjyvänuudelit veteen kiehumaan. Kun sipuli on pehmennyt, niin sekaan vihannekset (mitä nyt sattuu löytymään, parsakaalia, porkkanaa, kukkakaalia, maissia, papuja, herneenpalkoja...
  19. Gloria

    Kirjasuosituksia :)

    Anna Janssonin dekkarit on myös hyviä :)

Yhteistyössä