Hakutulokset

  1. M

    M-Kirjaimella kauniita nimiä??

    Tytölle Moona, Minka, Miila, Maisa, Minea, MALIN, Militsa, Marina, Marissa, Mella.... Pojalle MILAN, Mikael, Miska, Mio, Matias, Marlo, Marius...
  2. M

    Yritystä takana 1,5v...

    =) Yksityiselle jonot vaan noin kuukauden ja yleiselle vuoden jonot! Et siinä on noinkin suuri ero,kannattaa ottaa yhteyttä yksityiselle,se palkitaan!(voin melkein luvata sen!). Rahaahan se vaatii,mut mitä sitä ei olisi valmis maksamaan omasta kullan nupusta! :hug:
  3. M

    Tyly tuomio

    Minäkin suosittelen Tampereen AVA-klinikkaa. Nimittäin meidänkin vauva sai sielä alkunsa,hyvien lääkäreiden ja oikeiden lääkkeiden annostusten takia. Totta on muuten,et jos munasoluja ei tule niin lääkkeillä niitä ei saada lisää,vaan niiden kokoon voidaan vaikuttaa lääkkeillä! Ite ollaan...
  4. M

    Endoko?

    Mulla on todettu endometrioosia ja oon aina muutamaa päivää ennen kuukautisia kipee ja vielä pari päivää kun ne on alannu. Ite oon kärsiny myös lapsettomuudesta,mutta nyt hoitojen jälkeen meillä on 4kk:n ikänen vauva! mut vielä endosta,toisilla voi olla tärinä ja yhdyntäkipujakin,se kun riippuu...
  5. M

    Lasten ikäerosta

    moi! Millä ikäerolla teillä on lapset ja onko ollu mustasukkasuutta? Jos on niin kuinka ilmenny? Meillä nimittäin ikäeroa melkein 12vuotta ja vanhempi on mustasukkanen välillä. Sanoo että te tykkäätte vaan vauvasta ettekä musta! ymmärrän et on saanu olla perheen ainoana lapsena niin kauan et...
  6. M

    Muurametalot??

    Onko kellään kokemusta tai tunnetteko ketään joilla on muurametalo? Meillä harkinnassa, olisi kiva kuulla muiden kokemuksia?
  7. M

    Espoolaiset äidit pinoon

    MILLA ja muut Matinkylässä asuvat! Olisi tosi kiva tutustua ja saada uusia ystäviä. Laittakaas viestiä tulemaan, niin saadaan tätä asiaa eteenpäin =) mintuska@hotmail.com
  8. M

    gallup, ikä, pituus ja paino

    27v, 161cm ja 50kg
  9. M

    espoolaisia äitejä..

    Milla: Olisi kiva tutustua. Muutimme Matinkylään marraskuussa, joten emme tunne täältä vielä ketään. Minä 27v ja poika täyttää pian 3v. Perheeseen kuuluu myös isi. Pistä meiliä tulemaan jos kiinnostaa =)
  10. M

    Espoolaiset äidit pinoon

    Itse olen 27v ja poika täyttää toukokuussa 3v. Asutaan Matinkylässä, muutettiin marraskuussa, joten ei tunneta täältä ketään.
  11. M

    Lasten heijastinliivit

    hollolan robin hoodissa oli niitä 5 euroa kappale, mutta taisivat olla aikuisten koossa!
  12. M

    Lapsen siirtyminen pinnasängystä jatkettavaan...

    meillä esikoinen siirtyi jatkettavaan noin vuoden ja 2 kk iässä. siirto meni ihan heittämällä eli ensin nukuttiin siinä päikkärit ja kun ne meni hyvin, niin kokeiltiin seuraavana yönä siinä uudessa sängyssä nukkumista ja sen jälkeen tyttö ei ole pinnasängyssä enää nukkunutkaan. alkuun jäi...
  13. M

    Onko haitaksi?!

    meillä on sellanen tapaus tää tytsy, että tunkee suuhunsa kaiken mitä näkee ja irti saa vieläkin, vaikka on jo 1,6 v. kyselin tuossa jokin aika sitten neuvolasta, että mitä teen, jos se vaikka nielaisee pihalla kiven tai jonkun lego-palikan. se täti sanoi, että ei haittaa, se mikä mahtuu...
  14. M

    Suositelkaa,mikä toppapuku ja mikä koko

    mitä olette mieltä lassien toppahaalareista? löysin kirpparilta lähes käyttämättömän näköisen ja ostin sen tytölle ensi talveksi. koko oli hyvä, menee varmasti koko talven, mutta mietityttää, että mitenhän se sitten toimii käytännössä ja loskakeleillä. onneksi on vielä varahaalareita, joita voi...

Yhteistyössä