Hakutulokset

  1. E

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    yhden tyttölapsen nimi on Aurinko Keiju Anniina...musta aika erikoinen, saako tälläsiä edes antaa? :D
  2. E

    Koska kiinnittyminen?

    Koskas se kiinnittyminen tapahtuu itse ovulaatiosta laskettuna?
  3. E

    -86 äitejä/odottajia kuopiosta??

    löytyy äitejä kuopiosta, mulla on puolen vuoden ikäset kaksos pojat =) =)
  4. E

    äidit-86

    Tääläkin ois äiti vm -86 ja 6kk ikäset kaksospojat, ollaan kuopiosta =)
  5. E

    yksinodottavia?

    \ Jatkan vielä.... Voimia sinulle niitä tarvitaan minun äiti jäi neljän kanssa yksin ja kaikki me neljä ollaan kouluja käyty hyviä vastuullisia aikuisia.. Äiti sai neljänkympiniässä kunnon ihanan miehen... JOnka kanssa viettää onnellista mummopappa arkea. Meidän kaikkien sisarusten lapset...
  6. E

    yksinodottavia?

    \ Hei! Minä odotan toista yksin ja elämä on yhtä myllerrystä ja masennusta. Mies ei pidä esikoisen tapaamisistakaan kiinni ei ole poikaa nähnyt 6kk. Kun ei saa minua ei halua lapsiakaan. Aika järkyttävää. Minä en pysty miehen kanssa elämään on niin vaikea että tuo vain harmaitahiuksia minulle...
  7. E

    kuopiolaiset äidit

    Tääläkin olisi 20 vuotias äiti ja kaksos pojat 6kk, jotka haluaisivat lenkki- tai juttuseraa.
  8. E

    Odottajan koko ja monikkoraskaus?

    olin 160cm ja 60kg. pyöräilin ja ulkoilutin koiraa ihan loppuun asti, synnystys käynnistettiin puhkasemalla kalvot rv 38+2 ku ei pojat meinannu syntyä ollenkaan. :)
  9. E

    risteilyideoita 2kk:n kanssa

    Heip! Kyselisin ihan käytännön kokemuksia ihmisiltä.. Meillä esikoinen on nyt 2kk, ja sunnittelemme pientä irtiottoa arjesta ruotsinristeilylle. Mieleen vaan tulee ihan käytännön järjestelyt, eli miten ihmiset kuljettelette vaavianne laivassa? Imetykset ym sujuu varmasti näppärästi kun on...
  10. E

    Iltasatujen vaikutus lapseen?

    Meillä luetaan muutenkin paljon, ja iltasatu on yksi päivän mukavimmista hetkistä. iltasaduista kannatta pitää kiinni vähän isompienkin lasten kanssa, sillä se on hieno hetki hiljentyä ja ajatella vähän arjesta irti olevia asioita. Lapsilla kehittyy auditiivinen taito, joka varmaan auttaa...
  11. E

    tilanahtaus

    Minusta kaikki tämä riippuu tosi paljon lasten ja aikuisten luonteesta, temperamentista ja sellaisesta. Minä itse hermostun helposti metelistä, vaikka se olisi ihan rauhanomaista leikkiä. Meillä ei ole kaikille (kolmelle( lapselle omaa huonetta, mutta on ylä- ja alakerta, mikä rauhoittaa...
  12. E

    Itsetunto murenee?

    Just joo. Jossain lehdessähän tämä Kirsi kertoi sairaalassa olosta ennen synnytystä ja päivitteli sitä että kaikki eivät koekaan asioita kuten hän itse eivätkä kaikkien tilanteet ole samanlaisia kuin hänen itsensä tilanne. Että hermoyhteyksien laajentamista olisi kyllä tehtävänä, että senkin...
  13. E

    tammikuussa 06 syntyneitä

    Meille syntyi pikkuinen poika TAYSsissa 3.1. Kokoa olo 3230g 49 cm! Äiskää ja iskää auttelee 3 v. isosisko :) :)
  14. E

    Mitä syitä lapsettomuuteen

    miten epäsäännöllisiä menkkanne on kun syy lapsettomuuteen? oletteko esim koskaan ovulaatiotesteillä testannut ovulointia? itse olen tikuttanut oviksen nyt kolmessa kierrossa..tosin en peräjälkeen mutta kuitenkin.. että voiko testi näyttää että ovuloi vaikka ei...? itsellä normaalisti kierto...
  15. E

    kuinka pian hoidot...?

    eli täällä sellainen tilanne että tämä kierto päätettiin katsoa..ensi viikolla olisi aika menkoille, toivotaan loppuuna sti ettei ne ala, mutta varaudun kuitenkin pahimpaan.. olemme ehkäisyn jättäneet syksyllä 04 Eli jos tilanne tulee että ensi viikolla menkat alkaa ja otan yhteyttä lääkäriin...

Yhteistyössä