Hakutulokset

  1. Ä

    Lokakuiset 2019

    Mäkin laitoin Monalle kaveripyyntöä :D. Ihan varhaisilla viikoilla ollaan. Äippis 38v/LA 26.10./ 3. lapsi/ Naistenklinikka
  2. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Moikka kaikki:) Juu, menkat tuli ja meni. Uutta matoa koukkuun. On ollu ihan kamala kiire. Koitan lueskella näitä teidän viestejä ajan kanssa:geek:. Mukavaa loppuviikkoa:love:! Mulla siis nyt kp 7/21-23
  3. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Voi ei @Momon, paljon voimia:( Mulla ihan puhdas nega kun testasin. Alavatsassa juilii. menkat varmaan tulee tänään. :cautious: Ollaan vkl reissussa Kuopiossa. Palaillaan asiaan maanantai aamuna mikäli menkat edelleen poissa :LOL:. Mukavaa viikonloppua kaikille:love:
  4. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Menkkoja ei näy vieläkään. Vähän väliä tunne et nyt alko, pakko käydä vessassa. Mut ei toistaiseksi oo alkanu. Muuten ei oikeastasn oireita. Paitsi tissit kipeet ja semmosta outoa viivamaista tunnetta kohdussa ja välillä juilii. Tähän ei saisi mennä että alkaa kuvitella raskautuneen. Tippuu...
  5. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Pissin eilen tikkuun. Negaa näytti. Menkkoja odotellessa :geek:
  6. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Momon Tarrasukkia:geek::love::love: Mä testailen tänään illalla tai huomenna aamulla jos menkat ei ole alkanut. Tänään pitäis ehkä alkaa...
  7. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Momon ok. Mulla oikeastaan haamu näkynyt vasta sillon kun menkkojen pitänyt alkaa. Mä mietin ihan samoja asioita sen suhteen että jos enää ei saisikaan lasta. Tosi surullista mutta toisaalta on niitä positiivisiakin asioita. Nyt kun on vaan asennoitunut että vauva vois tulla niin vaikeahan sitä...
  8. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Momon voihan:( Mua on myös vituttanu tässä. Sit muistin et hei jos PMS ni vituttaa. Sit ei muka olekaan vituttanut:LOL:.. mut joo. Nyt ei ole pariin päivään kyllä enää ketuttanut kamalasti. Tissit on vähän kipeet. Huomenna pitäis alkaa 21 pvä kierron mukaan menkat. Mulla on ollu aika...
  9. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Momon pissin aamulla ja nega oli:cautious:. Mulla kun ei oo aavistusta siitä oviksesta niin menkat joko alkaa ensviikolla tai sitä seuraavalla. Taisit ei. Kierrosta ei oo hajua kun vasta lopetin ehkäisyn ja sen jälkeen ollu vasta yhdet menkat 21pvän kierrolla. :)
  10. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Mulla ekassa raskaudessa tuli sama nipistys kohdussa. Se oli kiinnittyminen varmaankin. Ihan hyvin vois olla sullakin :). Pidetään peukkuja :love:
  11. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Sarianne81 lämmin osanotto:cry: ja paljon voimia <3 Mulla on tosi vahva fiilis et matkalaista ei oo mukana ja menkat alkaa ens viikolla. En tiedä. @Tiialiina83 @Momon meinasin huomenna myös kusasta tikkuun. Ei siinä mitään oo mut saapa tuhlattua viimeisenkin tikun kaapista :LOL:. Mulla menossa...
  12. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Sarianne81 :( pahoittelut @Tiialiina83 peukut kiinnitymiselle(y) @Teac Plussatuulia:love: Mä piinailen. Kp 15/21-28. Talletuksia tehty 21 ja 28 pvän kierron mukaan ja muutenkin:LOL:. Menkat siis alkaa joko ens ti tai sit 2 viikon päästä ti :geek:. Mä en aio nyt testailla. Enkä tikutella. Mun...
  13. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Ihan selvä plussa @Sarianne81 onnea:love: Kamalaa juilimista vatsalla. Mulla nyt vähän epäselvää kyllä tää mun kierron pituus. 21 pvä niin ovis oli viikko sitten. 28 pvä niin se ovis olis tänään... no peitto heiluu jokatapauksessa :LOL:. Nähtäväksi jää sit tärppääkö:).
  14. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Moikka pitkästä aikaa, Ollaan tässä matkalla kotiin. Oltiin sukuloimassa Kemissä ja Helsinkiin asti pitää jaksaa istua autossa:sick:. Mulla oli haaleaa viivaa ovistikussa ma ja ti. Sen jälkeen en oo oikein mittaillu kun oltiin reissussa. Talleteltu ollaan vaan pari kertaa, että katsellaan. Mulla...
  15. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Moikka:), Viikonloppu meni kaikenmaailman kissan ristiäisissä:D. Menkat kesti tasan ke-su. Tein tänään ovis testin ja haalea viiva tuli siihen. Mulla nähtävästi on kierto vaan n 21 päivää:eek:. Ovulaation pitäis olla laskurin mukaan huomenna mutta katsotaan mihin se ajoittuu. Mut koska mulla oli...
  16. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Tiinaliina1 ihanaa:love::love:onnea!!:)
  17. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Kyllä tää nyt vuotaa ku seula:LOL:.. toisaalta kiva että jotain kiertoa tapahtuu. Olishan se olla aikamoista raskautua heti kun jättänyt ehkäisyn pois.. ja mähän en ikinä bongannu ovista. Se oli varmaan ollu jo viikko ennen testailua:sick:. Mut tsemppiä muille ja kohtahan sitä saa taas...
  18. Ä

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Täällä 38 vuotias kuumeilija. Mulla kaksi lasta. 10 ja 12 vuotiaat. Iltatähteä salaa haaveiltu ja toimiin ryhdytty vasta nyt syyskuusta, jolloin ehkäisy jätetty pois. Yk 1 ei tuottanut tulosta ja menkat alkoi eilen. Aikaisemmista lapsista tulin heti raskaaksi. Nyt muka koin ihan selviä...
  19. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Ok, Mä seurailen :)
  20. Ä

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Niin no en tiedä:D, nähtäväksi jää:unsure:. Mut siis oon silti hengessä mukana. Odotan innolla sun la testailua!:love:

Yhteistyössä