Hakutulokset

  1. J

    Sis paino ei putoa esim näilläkään eväillä

    Ei varmasti paino putoa tuolla ruokamäärällä - kuka aikuinen oikeasti tarvii puuron + 2 lämmintä ateriaa per päivä?!
  2. J

    Mies pikkujouluissa.. Pitäskö munkin nyt sit inistä ja vänistä..

    Ihana :D Mun miespä on joka viikko jossain bileittämässä!
  3. J

    Montako hammasta teidän 1 vuotiailla ollut??

    Toisella puuttui enää 2 poskihammasta, tällä nuorimmaisella on kasassa vasta kuuden hampaan kalusto :)
  4. J

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Ja täällä kahden lapsen 35-vuotias äiti :)
  5. J

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    ... ja kehataan sanua :) Oon 35, lapset 3 v. (poika) ja 6kk (tyttö ). Kavereita meillä kyllä on, mutta joitakin uusia tuulia oltais vailla nyt uudella äitiyslomalla. Lasten kanssa puuhastellaan ja ulkoillaan paljon, muuten tykkään kuntoilusta, musiikista, kirjoista, leffoista ja (toisten...
  6. J

    Miten saisin 1kk vauvan nukkumaan?

    Ei oikeesti kannata stressata noin pienen unista! Kunhan nukkuu jossain, se on pääasia. Mun esikoinen nukkui kaikki päikkärinsä liinassa n. 3kk:n ikään asti, ja sitten kun ei enää liinaan "mahtunut", oppi ihan mallikkaasti nukkumaan vaunuissa. Vauvat kasvaa ihan hirmu kyytiä ja oppivat uutta...
  7. J

    Miten saisin 1kk vauvan nukkumaan?

    Kuulostaa ihan mun esikoiselta, poika hänkin. Ei jotenkin "osannut" nukkua, roikkui tissillä koko ajan ja muuten känisi (väsymystään, tajuan nyt). Onko sulla/ootko kokeillut kantoliinaa? Meillä nukkui siinä 2-3h unia, kun viimein tajusin ottaa liinan käyttöön. Pelasti siis ihan koko elämän ja...
  8. J

    Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

    Peesi tähän, viime yönä pystyi jo nukkumaan vasemmalla kyljellä :) Nyt rv34. Vauva on liikkunut normaalisti, mutta onko teillä muilla tullut tavallista napakampia suppareita tuon rokotteen jälkeen? Mulla oli torstaina sellainen kestosupistus, maha oli kivikova vaikka kuinka pitkään, ja tuolla...
  9. J

    Kohti uusperhettä

    Aika paljon sulla oli tossa samoja ajatuksia kuin mulla itselläni on ollut. Mun uusperheeseen kuuluu mies, miehen 6-vuotias poika ja sitten meidän yhteinen 2,5-vuotias poika, toinen yhteinen lapsi syntyy nyt talvella. Miehen poika on ns. etälapsi, eli on meillä joka toinen vkloppu ja lomilla...
  10. J

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Pitipä tulla oikein erikseen kyselemään, että te joilla on ollut jo keskiraskauden lääkärineuvola - onko kohdunsuun paikasta sanottu mitään?! Mulla oli siis outoja kipuja ja suppareita muutama viikko sitten ja käväisin näytillä, jossa kätilö kertoi että kohdusuu on jo edessä ja alhaalla...
  11. J

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Joo, loppuraskaudessa voi olla tosi tuskaista olla selällään kun lapsi jo painaa ihan kunnolla. Tulee sellainen olo että on pyörtymässä siihen paikkaan, vaikka on siis pitkällään ;) Kävin esikoiselta hierojalla vielä muutama viikko ennen synnytystä, ja siellä iski tuo pyörrytys ja kylmä hiki...
  12. J

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Heissan, taustailija ilmoittautuu! Olen siis lueskellut juttujanne aina välillä, mutta oon maailman laiskin kommentoimaan mitään mihinkään... vaikka vielähän tässä ehtii ryhdistäytyä ennen joulua ;) Meillekin siis odotellaan jouluvauvaa, la on 14.12 ja ilmeisesti pieni tyttö tulossa. Isoveli...
  13. J

    Te luomuna TARKOITUKSELLA synnyttäneet

    Tuskinpa meistä kukaan mitään kruunua on vailla ;) Mulle luomusynnytys nyt vaan oli se kaikista luonnollisin vaihtoehto. En tuntenut tarvitsevani lääkkeellistä kivunlievitystä, päinvastoin sain voimaa siitä että "osasin" hoitaa sen tilanteen ihan omin voimin. Ei siellä hampaat irvessä ja...
  14. J

    Oululaiset äidit!

    Oli meitä 2 silloin viime keskiviikkona :) Toi ens viikon sääennustus on kyllä aika tyly, toivottavasti ei pidä paikkaansa.
  15. J

    Oululaiset äidit!

    Me tullaan huomenna paikalle tähyilemään, näkyykö ketään plussalaisen näköisiä kahvilan edessä :D Vois tosiaan olla ihan ajatusta kertoilla vähän tuntomerkkejä niitä ens viikon treffejä varten, vaan huomiseksi ei taida enää ehtiä...
  16. J

    Oululaiset äidit!

    Byhyy, meillä herätään joka aamu viimeistään seiskalta, ja kaikkien muiden tenavat nukkuu vaikka kuinka pitkään ;) 10.30 passaa, silloin siis kahvilan edessä. Oletetaan vissiin että kaikki siinä eksyneen näköisinä pyörivät kuuluvat tähän porukkaan?
  17. J

    Oululaiset äidit!

    No pitäiskö meidän ottaa "harjoittelutreffit" jo tällä viikolla, vaikka sitte pienemmällä porukalla? Minä oon tosiaan hoitovapaalla enää tämän kuukauden (tällä erää ), ja jotenkin on hirveä hinku tehdä tuon pojan kanssa kaikkea kivaa ennenkuin työt alkaa. Tälle viikolle on vielä luvattu mahtavat...
  18. J

    Oululaiset äidit!

    OK, 12.8 klo 11. Meillä puskee tossa vähän lounasaika päälle, mutta toisaalta poika rakastaa sitä Ainolan-mummun pullaa, että tuskin haittaa jos vähän siirretään kunnon ruokaa etiäpäin ;) Toivottavasti tosiaan on hyvä ilma! Ens viikoksi on ainakin luvattu ihan hellelukemia.
  19. J

    Oululaiset äidit!

    Ainolan puistossa yhdistyisi kätevästi leikkipuisto- ja kahvilatreffit. Mammoille pullaa ja lapsille leikkikavereita :D Entäs se Mannerheimin puisto, sehän on kans niin keskustassa kun olla ja voi? Vieläkö siellä spurgut hengaa? Meille sopii heti aamusta parhaiten, mitkäs rytmit teillä muilla...
  20. J

    Oululaiset äidit!

    Oli siellä vissiin joku toinenkin "vieras" vielä... Me asutaan täällä Korvensuoralla eli korvessa, mutta ollaan tosiaan hyviä liikkumaan ;) Kaupungilla ois ehkä helpoin nähdä, kun tullaan kaikki varmaan aika eri suunnista? Eli kahville tai vaikka Ainolan puistoon?

Yhteistyössä