Hakutulokset

  1. F

    Miksi en onnistu suhteissa? Mikä tätäkin miestä vaivaa :(

    Ehkä tämäkin kuvastaa tätä nykyaikaa. Vaikeista asioista ei uskalleta/haluta puhua ja mieluummin perääntytään pois hankalasta tilanteesta kuin selvitetään asia. Sillähän avioerojakin nykyään tulee paljon. On niin helppo vaan lähteä.
  2. F

    Duuniasiaa. Teenkö väärin?

    Eiköhän tuo ole ihan yleistä niin nykyään kuin ennenkin, että moni saa suhteilla paikan. Esim. monet nuorten kesätyöpaikoista on suhteilla saatuja ja sama jatkuu myöhemmin työelämässä. Sanoit, että kyseessä on hyvä työntekijä, joten tuo esille tämän ihmisen valintaa kannattavat puolet ja sano...
  3. F

    Onpas turvallinen koulutie :(

    Kyllä se vaan niin on, että autoilijoita kunnioitetaan , jalankulkijoita ei. Heikompi liikenteessä on aina se, jota vähiten kunnioitetaan. Autoilijat jyrää pyörilijät, jalankulkijat ja moottoripyöräilijät ja rekat autoilijat. Ja ihan liikennesääntöön on kirjattu, että autoilijan kuuluu väistää...
  4. F

    Veisitkö lapset(2,5v ja 13 kk) yskän takia lääkäriin?

    Meillä oli vuosi sitten yhdellä, tuolloin 6v lapsella kova yskä ja oksensi usein yskänpuuskan jälkeen. Pari viikkoa seurasin ja vein lääkäriin. Selvää syytä ei löytänyt, mutta antoi kuurin ja putkia avaavaa lääkettä, noilla saatiin yskä loppumaan. Korvat oli ok. Öisin varsinkin oli ihan kamalaa...
  5. F

    Voisko tää nyt olla sitä itseään!? Muiden kokemuksia?

    Vaikea sanoa, kun kailla on niin yksillölliset oireet. Itselläni ei oikeastaan ole ollut mitään oireita ennen kuukautisten pois jääntiä. Vasta rv 5 eteenpäin on jotain oireilua, esim. vilunväreitä ja pahoinvointi on alkanut joskus rv7-8, jos sellaista on ollut. Kun viidettä yritettiin, ennen...
  6. F

    Onpas turvallinen koulutie :(

    Voi kuule, tälläistä täällä on. Meilläkin, vaikka sentään asutaan pienessä kylässä, on ihan sama ongelma. Jos seisot suojatien edessä tarkoituksena astua yli, niin kukaan ei meinaakaan pysähtyä. Pahin paikka on oikeastaan just koulun edusta, sen jälkeen kun loppuu taajama ja alkaa 80 alue...
  7. F

    Saiskos täältä vähän tukea? Kerrankin...

    Onko pahakin tilanne? Siis miehelläsi tarkoitan? Tuo on aika yleistä, että kun tulee joku kriisitilanne, sitä lamaantuu ja mitään ei pysty tekemään. Ei kannata odottaa itseltään liikoja, kun kerran lapset olet vienyt muualle, sinulla on ihan vapaus vaikka huutaa, parkua ja romahtaa hetkeksi...
  8. F

    korvakäytävän tulehdus

    Voi olla liuoksenakin, mutta itse olen vaan pelkkää voidetta laittanut. Ja nimenomaan tuota sibikortea. Siinä on bakteereja tuhoavaa ainetta.
  9. F

    korvakäytävän tulehdus

    Ootko ikinä kokeillut sibicorten kortisoonin voidetta? Itselläni on välillä ollut alkava korvakäytäväntulehdus, niin oon korvatopsilla tuota sipaissut kutiavaan/kipeään kohtaan ja parissa päivässä on parantunut. En tiedä kuinka suositeltavaa tuo on, mutta en ole keltään kysellyt ja on auttanut...
  10. F

    korvakäytävän tulehdus

    Voi olla, että huonosti luin, mutta mikä sinulla siis nyt on siinä kipeässä korvassa: korvakäytävätulehdus vai välikorvatulehdus? Pitää muistaa, että antibiootit ei auta korvakäytävätulehdukseen eli jos sinulla on se siinä kipeässä korvassa, pitää niitä tippoja laittaa myös siihen korvaan. Eikö...
  11. F

    korvakäytävän tulehdus

    Hoida nyt vaan tipoilla ja särkylääkkeillä niin kauan , että tulehdus loppuu. Osta sitten vaikka removax-tippoja ja käy terkkarilla huuhdottamassa korvat. Ei ennen kuin tulehdus on loppunut. Minulla ollut muutaman kerran ja osaa olla sitten kipeä kun niikseen tulee. Tuntuu, että äänetkin sattuu...
  12. F

    G: Jaksatko valvoa koko yön aamuun asti?

    Jaksan. Ihan ok olo, voi väsy tulla jossain vaiheessa, jos liian hiljaista tai on auton kyydissä. Silloin kun nuo lapset ovat syntyneet, oon tainnut joka kerta valvoa yli vuorokauden. Esim. kun kuopus syntyi, heräsin 07 aamulla, vauva syntyi seuraavana yönä 01. Alkuyö meni salissa, sitten...
  13. F

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Hei. Tulee enää tooosi harvoin käytyä koko kaksplussan sivuilla, viimeksi kai joskus syksyllä. Meillä poika täytti joulukuulla sen 2v. Kova poika touhuamaan. Puhetta tulee jo paljon, pitkiä lauseita ja ihan selvääkin jo saa puheesta, vaikka välillä toki on sellaistakin juttua, että saa...
  14. F

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Hei pitkästä aikaa! Meillä oli eilen 1½v neuvola. Mitat oli 10,1kg ja 84.5cm eli pitkä ja todella hoikka poika. Mitään erityisiä juttuja ei neuvolassa teetetty, pinsettiotetta yritettiin katsoa, mutta ei suostunut ottamaan helmeä käteensä. Olis ehkä kannattanut kokeilla ennen...
  15. F

    vauvan kanssa suihkuun?

    Tähän pakko kommentoida, että kylpyä ei kielletä myöskään atoopikoilta oikeestaan missään. Uimisesta on sanottu, että jos oikein kuivaihoinen, ei ehkä kannata monta kertaa viikossa käydä. Meillä oli esikoisella paha maitoallergia ja kylpeminen ennemminkin auttoi ihoon. Rauhoitti kutisevaa ihoa...
  16. F

    vauvan kanssa suihkuun?

    Ihan hyvin onnistuu, katsot vain, että ote pitää eikä saippua mene vauvan silmille. Itse olen ottanut monesti ja monta kertaa pessytkin vauvan vaan suihkun/vesihanan alla (ilman että itse menen suihkuun siis). Kuopus 1v3kk nauttii kovasti sekä kylvyistä että suihkuissa olemisesta. Suihkussa...
  17. F

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Me saatiin lopultakin pojan munuaistutkimuksesta tulokset. Eli kaikki on ok=) Isotoopisessa kuvauksessa tulokset olivat parantuneet vuoden takaiseen verrattuna ja urologi oli laittanut, että munuaisten tilanne on nyt oikein hyvä. Röntgenkuvissa näkyi, että varjoaine eteni oikealta puolelta...
  18. F

    Arvatkaa, miltä tuntuu törmäillä tuon tuostakin naiseen, jonka kanssa mieheni petti minua.

    Ei nyt ihan näinkään! Kyllä on olemassa suhteita, joissa ei vaan toiselle yksi riitä , vaikka olisikin suhteessaan onnellinen ja rakastaisi toista. Pääsääntöisestihän tietysti on niin, että molemilla tai jommalla kummalla on ongelmia, kun pettämään lähdetään. Kolmannen osapuolen syy on...
  19. F

    Lämpö 38,2 astetta 10kk ikäisen peräsuolesta mitattuna, onko kuumetta?

    Eikös tuo kuumetta ole. Minulle sanottu neuvolasta, että 37.7 yli katsotaan kuumeeksi.
  20. F

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Nunneliini, meillä ei ole tyynyä vielä. Muillakin on tainnut olla lähempänä 2v tai jopa ylikin, että tyyny on laitettu. Kovasti on palsta tosiaan hiljentynyt. Käyn aina lukaisemassa, mutta kun en jaksa useinkaan kirjautua, ei sitten tule kirjoitettuakaan mitään. Munuaiskuvaukset saatiin...

Yhteistyössä