Hakutulokset

  1. Verkku

    1-vuotiaan syömislakko?

    Meillä meni pari päivää niin, että poika itki syödessä (tai kun aloitettiin ruokailu) - ruokaa ei mennyt nimeksikään alas. Parin päivän jälkeen vietiin lekuriin ja syyksi ilmeni korvatulehdus. Poika ei ollut vielä vuottakaan iältään tuolloin.
  2. Verkku

    Oulu

    Miten olisi tapaaminen joskus iltapäivällä?
  3. Verkku

    ottaisitko anoppiisi teille asumaan ?

    Pelastakaa liittonne. Jos meillä olisi tuo tilanne niin ei otettaisi anoppia asumaan
  4. Verkku

    Paljonko sinä varaisit rahaa tähän kaikkeen?

    Ostaisin ainoastaan pelkät farkut joten rahaa menee pelkästään maksimissaan 30?
  5. Verkku

    Hoitavatko isovanhemmat?

    Meillä on monet yövierailut ym kyläilyt poika käynyt miehen vanhemmilla ja poika kohta 9kuukauden ikäinen ja aina on tosi hyvin. Asutaan siis samass kaupungissa. Omat vanhempani asuu eri kaupungissa, joten ei mahdollisuutta viedä hoitoon. Mutta eipä olla hirveämmin väleissäkään...
  6. Verkku

    Maanantai 18.6 *Huutis*

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=55593447 http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=55593629 Kaksi mattoa joista pitäisi päästä eroon kun ovat turhaa varaston täytettä.
  7. Verkku

    Paljonko rahaa käytätte juhannuksen ruokiin ja juomiin?

    Normiruuat ostetaan. Eli ei sen enempää kuin normaalistikaan.
  8. Verkku

    Mitä tekisitte meidän tilanteessa...

    Aamen!! :)
  9. Verkku

    Mitä työtä tekisit jos saisit valita?

    Jotain mitä voisi tehdä kotona..
  10. Verkku

    jokos on lapsilisät tuhlattu???

    Kaikkipa rahat mitä on pojan tilille kertyneet niin ovat käyttämättä :whistle:
  11. Verkku

    Yksikin viinilasillinen viikossa voi olla vaaraksi sikiölle

    Joo, kyllä viinilasillinen on pahasta ja samoin kaikki muukin alkoholi. Mutta kumma kun tässä nyt painotetaan sitä viinilasillista, kun yhtälailla muu alkoholi on pahasta ja tupakointi pahasta. Jos yhdestä vaaratekijästä puhutaan niin muistetaanpa sitten ottaa ne muutkin vaaratekijät mukaan...
  12. Verkku

    Ikäero

    \ Miehellä ja mulla 11,5 vuotta ikäeroa ja sitä ei tosiaan huomaa normaali arjessa. Jos muistelee jotain menneitä kouluaikoja niin sitten ehkä huomaa, mutta ei muuten. Meidän suhteessa ei ole syynä, että mieheni olisi minulle isä tai vastaavaa. Meidän suhteen syy on se, että rakastamme...
  13. Verkku

    Listatkaa asiat mitkä eniten ärsyttävät

    Appivanhemmissa ei ole mitään vikaa. Omissa vanhemmissani kaikki mahdollinen mikä vaan voi olla vikana.
  14. Verkku

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    \ Sori, mutta... :D Kuulosti vaan hauskalta..
  15. Verkku

    mummo kutsuu "vahingossa" äidiksi...

    \ Aamen. Näin on mieheni vanhempien luona - sängystä lähtien ruokalaput, nokkamukit ja syksyn muutosta minun pehmoleluni ovat siellä. Tosin vaatteita ja vaippoja otetaan aina kotoa mukaan, mutta on sekin parempi mitä vähemmän ylimääräistä tavaraa mukana niin sen vähemmän kantamista. :)
  16. Verkku

    anoppi välit solmussa

    Mä epäilen, että anoppisi alkoi ajattelemaan ettet ole tarpeeksi hyvä miehellesi tms. Ilmeisesti ei ole kai alkuunkaan sinusta tykännyt, kun yhtäkkiä raskauden myötä noin muuttuu mielipide. Vaikea sanoa. Tuo kuulostaa niin omalta, kun asia on aika samantyylinen meillä miehen kanssa tosin...
  17. Verkku

    Äityspäivärahasta!!

    25.päivä on mulla. yleensä kela maksaa 21.-25. päivä aika välillä.
  18. Verkku

    Onko sulla koskaan "joutavaa" oloa??

    Tuntuu, että on joutilasta oloa.. Melkein aina on sellainen tunne, että pitäis tehdä ruokaa ja imuroida, pitäis siivota marsut, pitäis sitä tehdä ja tuota tehdä, mutta ei ole haluja tai jaksamista. Pojan kyllä hoidan ja pyykitkin menee sivussa mutta miten muuten jaksan siivota? Vaikka se ei...
  19. Verkku

    Minkä ikäinen lapsi tajuaa kiellon?

    \ Mitäs jos lapsi ei ymmärräkään lopettaa tukistamista tms ja edelleen jatkaa? Tai jos lapsi puree/nipistää toisia ja ei lopeta vaikka häntä purtaisiin/nipistettäisiin?
  20. Verkku

    Millaisia naapureita...?

    Montaa naapuria en ole tavannut ja nekin pari joiden kanssa olen puhunut niin ihan ok.

Yhteistyössä