Hakutulokset

  1. O

    Onko aihetta paniikkiin?

    Niin, menossa siis rv 33+3
  2. O

    Onko aihetta paniikkiin?

    Kivuttomia supistuksia on täälläkin aika usein ja muutaman kerrran ollut öisin vähän kivuliaampiakin, mutta neuvolasta sanottiin, että ei syytä huoleen, kunhan ovat kumpaisetkin lyhytkestoisia. Itse ainkin huomaan, että rasituksessa supistelut alkavat, käveleminen on sieltä pahimmasta päästä...
  3. O

    iso vauva

    Olen synnyttänyt kolme kertaa alateitse. Oman kokemukseni mukaan lapsen koolla ei ole synnytyksen vaikeuden /helppouden kanssa mitään tekemistä. Minulla ainkain suurin (4500g, 55cm) oli helpoin kolmesta.
  4. O

    painoarvioita viikolla 32???

    Eli paljonko on arvioitu vauvalle painoksi viikoilla 32 ja mikä on ollut syntymäpaino?
  5. O

    liiallinen lihominen ja neuvola

    Minä olen painon kanssa jojoilija jo muutenkin ja nyt on painoa kertynyt n. 10 kg ja olen raskausviikolla 32+3. Ns. normaalissakin tilassa saattaa painoni vaihdella viikottain jopa 3-4 kg, joten en ole liikaa stressannut tästä raskausajan painostakaan. Ruokaa on mennyt enemmän kuin ennen ja...
  6. O

    Miten vanhana vielä nukutaan päikkäreitä?

    Meillä poika alkoi 2,5 vuotiaana vastustamaan päikkäreitä tosissaan. Aina on vaatinut seuraa nukkumiseen (oli siis vauvana tosi huono nukkumaan joten tästä on jäänyt paha tapa nukuttaa lapsi keinolla millä hyvänsä). Selvästi liittyy uhmaan tuo nukkumattomuus mutta valitettavasti meillä ei ole...
  7. O

    vauva+isompi,miten menee pvät??

    Silloin kun vauva oli ihan pieni, nukkui yöuniaan sen verta pitkään että piti viimeistään ysiltä herätellä että ehtii syödä ja saada puhtaan vaipan päällensä ennen kuin lähdettiin ulkoilemaan. Esikoinen on tottunut ulkoilemaan aamupäivällä joten yritin sen mukaan saada päivää muotoutumaan...
  8. O

    Minkä ikäinen mahtuu Quinnyihin?

    Hei, kertokaahan kokeneemmat, minkä ikäiselle nuo Quinnyn Freestyle Comfortit on hyvät! Eli mahtuuko lapsi vielä 1,5 vuodesta eteenpäin esimerkiksi nukkumaan niissä hyvin vai pitääkö jalkojen roikkua? Kovasti ihastuttaa tuo rattaiden ulkonäkö, mutta kun ei kuvista ja mitoista oikein saa täyttä...
  9. O

    MISTÄ SYISTÄ OLETTE YH?

    Miksi olette eronneet lapsenne/lapsienne isästä? Tai onko hän jättänyt teidät?
  10. O

    Jo vahvempi!

    Voi sinua..ja voi meitä :( Jos ei mene mullakaan hyvin, niin ei mene sullakaan. Oletko Sielu Haavoilla käyny lukemassa Tukiasema.netissä sitä pitkää ketjua narsistisesta luonnehäiriöstä? Suosittelen sitä todella! On nimittäin todella helpottavaa huomata, että kaikki ne kamaluudet mitä omassa...
  11. O

    Kysymyksiä

    Omasta mielestäni en ole mitenkään vahva luonne. Parisuhteessa en halua olla se joka määrää kaapin paikan, mutten myöskään se joka on kynnysmattona. Haluan parisuhteen jossa molemmat on samalla "viivalla". Nämä miehet ovat kyllä olleet vastuuttomia, mutta "mammanpoikia"?? En usko. En ole...
  12. O

    Kysymyksiä

    Mä en voi käsittää että mä elän taas tätä elämää josta mä kerran onnistuin pakenemaan. Hain syytä itsestäni jo silloin, mutta vielä enemmän nyt kun jo toisen kerran lankean samaan ansaan. Miksi mä haen itselleni tämmöistä elämää? Minkä takia onnistun rakastumaan aina uudelleen hirviöihin? Onko...
  13. O

    Onko yh:ille olemassa

    mitään omaa nettipalstaa tai yhteisöä?
  14. O

    miten olette tulleet yh:ksi?

    reilut 4 ja puoli vuotta oltiin yhdessä. Erottiin kun miehelle oli kaikkein tärkeintä kaverit ja ryyppääminen..lisäksi valehteli ja salaili asioita niin paljon että luottamus meni täysin :( Edes omaa isänpäiväänsä ei halunnut lastensa kanssa viettää, vaan senkin mieluummin on muualla...
  15. O

    Onko 25v ikäkriisiä olemassa?

    On se olemassa ;) Mäkin oon tässä jo pari vuotta "kriiseilly".. Kaverit on jo naimisissa, on omaa kämppää ja korkeakoulututkintoa jne.. mitäs mulla? Avokki ja lapsia ja ammatti jota kukaan ei tunnu arvostavan, vähiten mä ite :/ Ja kun mietin jatko-opintoja, niin tulee just laskettua et kun...

Yhteistyössä