Hakutulokset

  1. E

    Mies matkatyössä

    Meillä mies viikot tien päällä.. Ei siis tosiaankaan yhtä pitkään ku noissa ed.viesteissä, mut jotenki kuulosti vaan niin tutulta! Mies ajaa rekkaa ma-pe ja viettää pelkästään viikonloput kotosalla! Aluksi oli aika rankkaa sopeutua siihen et toinen on noin pitkää pois, varsinki ku aiemmin oli...
  2. E

    Miten teidät on vihitty tai vihitään..?

    Me mentiin naimisiin 2vuotta sitten juhannuksena.. Tietty juhannushäät on aika klisee nykyään, mut meillä molemmilla juhannushäät kulkee suvussa.. Meidät vihittiin kirkossa Juvalla ja siitä koko hääväki suunnisti n.20km juhlapaikalle joka oli miehen vanhempien koti (iso piha ja suuri talo)...
  3. E

    rasittava miniä

    Meillä on anopin kanssa välit olleet aina hyvät, avosylin toivotti tervetulleeks kun alettiin seurustelemaan! Auttoi mielellään häiden järjestämisessä (jotka kylläkin pidettiin heillä koska appivanhemmat omistavat ison talon ja pihan!) ja on muutenkin ollut aina asiallinen.. Soittelemme lähes...
  4. E

    Mitä lahjaksi yksivuotiaalle

    polkupyörä... keinu... kimppana ulos pieni liukumäki(br-lelussa oli edullinen)?
  5. E

    Äitiysneuvolassa kävijät!

    \ Voi antaa virheellistä tietoa, jos ei pese kunnolla. Esim. näyttää valkuaista pissassa, joka käytännössä johtuu valkovuodosta tai muusta eritteestä jota ei ole suihkuteltu pois ennen näytteen antamista.
  6. E

    Eipä taida kissa enään tulla

    2 viikkoa on lyhyt aika kissan juoksulle. Anopilla oli kissa reissussa 7.5 viikkoa. He kyllä asuvat maalla, joten sinänsä ei tarvitse moralisoida tässä tapauksessa sitä että kissa on ollut vapaana ;)
  7. E

    neuvoja?

    \ Ihan sellanen juttu tuli vaan mieleen, et jos tilaat soskarista sen ajan, ni hae samalla muuttoavustusta! Ja tarvike-ostoihin saa kans mun käsittääkseni avustusta, varsinki ku oot yh! Se muuttoavustus kattaa muutosta aiheutuvia kuluja ja sosku pystyy sanomaan aika painavan sanan myös asunnon...
  8. E

    Mitä tehdä kun syytetään suhteesta?

    Meillä oli ihan sama tilanne mun miehen kanssa jotain vuos ennen ku mentiin naimisiin.. Mun kaveri oli ihastunu (tai enemmänkin) mun mieheen ja ilmeisesti päätti tehdä kaikkensa et mun mies olis jättäny mut ja valinnu sen.. (vieläkin tosi kipeä asia) Levitteli musta ympäri kyliä ja mun miehelle...
  9. E

    Koiran kynnet

    Meidän dalmiksen kynnet oli kaikkein helpoin leikata, ku sinne tassun alapuolelle laitto taskulampun antamaan valoa.. Vaikka miten olis musta kynsi, ni sen valon avulla pystyy hahmottamaan aika hyvin sen hermon.. Ja jos arastuttaa leikata, ni leikkaa vähemmän kerralla.. Toki siinä joutuu...
  10. E

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    Poika synt. 4.2.06 ja äippä Juankoskelta
  11. E

    Äitejä Juankoskelta tai läheltä???

    Heips!! Täällä sitä olis juankoskelaista seuraa!! Ite oon 22v ja poika 1v.. Samoin olen ite hoitovapaalla ja olis kyl tosiaan kiva tutustua ihmisiin täälä päin, ku vasta tammikuussa tänne muutettiin!! Että jos suinkin kiinnostaa, niin ota vaan yhteyttä!! Tekin tolle meidän naperollekin hyvää...
  12. E

    Cerazette pillerit

    Ei kannata hirveesti menkkoja odotella, ite söin 9kk ja tuli millon tuli, jos tuli.. Halut hävis ja mahaan koski.. Söin aiemmin yhdistelmiä, pitää sentään tasapainon hormoneissa!!
  13. E

    Tietääkö kukaan!?!?!

    Ex käytti antabusta, sai a-klinikalta.. Tarkistaavat mm. maksa-arvot, jotka oltava kohdallaan jotta antabus on turvallinen käyttää!!
  14. E

    Missä iässä lapsi 13-kiloinen?

    Meillä poika painoi nyt 1v neuvolassa sen 13,5kg, mut kaukalosta siirtyi isompaan jo tossa 9kk:n iässä, kun rupes polvet olemaan sen verran lähellä suuta..
  15. E

    minkä ikäiselle oma huone?

    Meillä poika siirtyi omaan huoneeseen nukkumaan 9kk ikäisenä.. Tuli muutto kolmioon ja yöt meni mukavasti, niin mikäs siinä!! On se helpompaa omalta kannalta, kun ei tarvii herätä kun poika kääntyilee unissaan, yöt itelläänki kokonaisia ja on aamulla ihanan pirteä olo kun on saanu nukuttua...
  16. E

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Täällä ollaaaan!! Poika 1v ja Juankoskella asustellaan..
  17. E

    kun mielenne tekee jotain vaihtelua ja pervoa mitä..

    ..mutta mulla ja kumppanillani.. siis toimii.. (kirj.virhe äskeiseen..)
  18. E

    kun mielenne tekee jotain vaihtelua ja pervoa mitä..

    roolileikit on meillä jees.. ja välillä textarilla... ohjeet missä tavataan ja mitä päällä.. toimii .. ei varmaan kaikilla..mulla mulla ja mun kumppanilla :p
  19. E

    Vaate koosta

    Haalarit, varsinkin kotimaiset on aika reiluja mitoitukseltaan, niin että pullerompikin mahtuu sisään. Haalarin alle kovilla pakkassäillä pitää mahtua myös esim. villapuku. Pitäisi vähän tietää tytön pituutta, eikö hänen äitinsä osaa arvioida? No veikkaan, että 98 mahtuu varmasti.

Yhteistyössä