Hakutulokset

  1. A

    minuakin petetään

    mieheni on pettänyt minua yli vuoden. jäi aikaa sitten kiinni. lupasi ja vannoi ja itki ettei halua erota meistä vaan jättää sen naisen. tämä kuvio toistui ja toistui. ostaa aina prepaid liittymän että voi soitella hänelle. hänen mielestä ei ole pettämistä jos vaan soittelee. minusta toisen...
  2. A

    Biotta sellerimehu hyvä aineenvaihdunnalle

    \ Olen kokeillut. Mutta kuten sanottua, hyvän asian puolesta olen valmis juomaan tuota. Selleriä sellasenaan en pysty pureskelemaan, tietysti vois sitä itsekkin keittää ja soseuttaa. Mutta kroppa kiittää sitten myöhemmin. Ja täytyy vain hokea että hyvää hyvää....
  3. A

    verenpaine

    \ mulla kans vaihtelee paineet. välillä ollu 135/75 eli nuoin hyvätki. nyt taas ne on vähän korkeammat ollu. pidin liikunnasta n.2 viikon paussin ja paineet laski sillon jonku verran.nyt taas oon tehny kävelylenkkejä,n.45min ja 2-3 kertaa viikossa ja tuntuu että painee ois noussu vähän... en...
  4. A

    verenpaine

    oon kova liikkumaan ja sanoin siitä sairaanhoitajalle,että oisinko ehkä vähän liian aikasin alottanu juoksut yms.kovan liikunnan. en mielestäni oo väsyny. stressiä ei "enää" oo. synnytyksen jälkeen oli kyllä jonku aikaa. raskauden aikana mulla ei oo ollu koskaa paineet koholla.vain tämän...
  5. A

    elatusmaksut ja ulosotto

    kylläpä on sekavaa tekstiä mutta ottaa niin päähän koko soppa \|O
  6. A

    elatusmaksut ja ulosotto

    aiemmin tänään soittelin sos.virastoon niin siellä sanoivat että ensin ulosottoon. jos ulosotosta tulee ilmoitus ettei isältä syystä tai toisesta voida periä mitään niin sitten vasta sinne. mutta eikös tuo lapsi ole oikeutettu saamaan vähintään sen n.130? kk ja jos oikein olen ymmärtänyt niin...
  7. A

    join liian vähän vettä... (joo turhis)

    \ Koitas laittaa vesipullo kaappiin ilman korkkia, niin se paha kloorinmaku haihtuu. Siitä tulee ns. happivettä. Nuo lähdevedet ja muut kaupan pullotetut vedet, niin ei se maku kovin paljoa vesijohtoveteen eroa, jos sen tosiaan seisottaa. Itse ostan kesäisin noita Lidlin saskiapulloja...
  8. A

    Kohdunkaulan pituudesta HELP

    Miten se voi kasvaa??! :o Taidetaan olla molemmat yhtä puusta pudonneita tämän asian suhteen :laugh: Voisko olla mittavirhe kyseessä tuossa sinun tapauksessa, tai jos eri lääkäri mitannut eri käynneillä?
  9. A

    lapsella 40astetta kuumetta ja räkii särkylääkkeen ulos eikä

    ei oo syönyt nyt kahteenpvään mitään ja mikään neste ei mee alas ei pillimehut ei mitkään pakko lähteä varmaan taas lääkärin pakeille just sielt tultiin :headwall:
  10. A

    lapsella 40astetta kuumetta ja räkii särkylääkkeen ulos eikä

    ei angiina nieluviljely oli puhdas kun kuumetta ollu jo lauantaista asti samoin kamala yskä
  11. A

    lapsella 40astetta kuumetta ja räkii särkylääkkeen ulos eikä

    kokeillu jätskit,limun,mehun,maidon pulloisssa ja mukeissa lentävät lattialle :'(
  12. A

    Kertokaas tästä huvilasta....

    Höh, olis pitäny tarkemmin lukea... :D Mä vaan vilkaisin ja ihmettelin noita laitehuoneita :whistle:
  13. A

    tv-lupa tarkastusmaksusta

    \ kyllä meillä tv on. tuossa lukee tarkastusmaksu, sanallakaan ei puhuta sakosta ja summa on 11,57?.
  14. A

    tv-lupa tarkastusmaksusta

    \ :o no empä ollut minäkään aiemmin moisesta kuullut siksi sitä täällä ihmettelinkin :snotty:
  15. A

    onko täällä muita lättäjalkaisia?

    missä sellasia pohjallisia sais teetettyä?
  16. A

    nyt mä tarttisin vastauksia rakentamisesta

    muita? :attn:
  17. A

    tv-lupa tarkastusmaksusta

    \ maksu tai lupa mutta sitä meillä ei ole joten kyse ei voi olla siitä että olisi noussut. ja tuossa laskussa lukee selvästi että TARKASTUSMAKSU mitä se sitten tarkottaa?
  18. A

    tv-lupa tarkastusmaksusta

    telkkari löytyy kyllä. eikä tuo laskukaan ole kun reilu 11 ?. ihmetyttää vaan että miksi ne sellaisen laittaa kun ei täällä ketään ole käynyt edes.. jospa vaan maksaa kiltisti pois sen jos vaikka pysyisivät poissa täältä :D
  19. A

    verenpaine

    ylöspäin... toivon että olis jollai jotain tietoa... tao kokemuksia tms...

Yhteistyössä