Hakutulokset

  1. S

    Vieläkö on Kuumamammoja 2005.....

    ai nii ja jos tää masukki päättää pysyä matkassa niin tää olis sitten sarjassaan jo neljäs..
  2. S

    Vieläkö on Kuumamammoja 2005.....

    Muistan kassunkin!! kassu ja mindi oli näitä legendaarisia "myöhäisiä"plussaajia joiden tarinoilla olen tsempannu montaa plussaa odottavaa ;)
  3. S

    Vieläkö on Kuumamammoja 2005.....

    Muistatteko mua?? Mä ainakin muistan teistä suurimman osan :D Mindille ekaks ihan hirmuset halit.. itse kerkesin tuon 3krt kokea ennenkun sitten tämä mein pikkuneiti ilmoitti tulostaan. Nyt siis pikkunen emäntä on reilu 6kk ja imetin täysimetyksellä 6kk asti ja nyt syödään jonkun...
  4. S

    Kantoliina, kuinka leveä?

    Kuinka leveitä kantoliinoja teillä on ja köytetäänkö kaksinkerroin taitettuna vai yksittäisenä? Onko kukaan tehnyt tsi-liinaa fleecestä?
  5. S

    Paljonko olette saaneet äitiyspäivärahaa?

    750e käteen/kk
  6. S

    lääkkeellisen km:n jälkeiset kivut!

    niin kauan kestää kipu kunnes kohtu on kunnolla tyhjentynyt.. Mulla vuoto alkoi vasta vuorokausi lääkkeen jälkeen eikä kamalia kipuja ollu ennen sitä.. Mulla siis oli keskeytynyt keskenmeno joka jouduttiin hoitaa lääkkeillä :( mä sain kyllä sairaalasta panacodia tyhjennyslääkkeen kaveriksi...
  7. S

    miten nopeasti/hitaasti teillä KM alkanut

    kaksi päivää pientä tuhrua jota ei tullut ees joka vessareissulla, kolmantena päivänä alkoi kivut ja kunnon vuoto.
  8. S

    Haalea positiivinen

    Mulla kolmessa peräkkäisessä keskenmenossa testit näyttäneet plussan myöhään ja todella haaleasti. Eikä viiva ole vahvistunut.. Nyt neljännen kerran viiva näkyi jo ennenkun menkkojen piti alkaa sekä vahvistui viikossa yhtä vahvaksi kun kontrolli. tämä raskaus kesti =)
  9. S

    Uudelleen raskaaksi

    Kyllä mulla on aina ollu ainakin yhdet menkat välissä.. Nyt en äkkiseltään jaksa laskea miten ne on menny. Takana siis kolme keskenmenoa 6/05 rv6+6, 10/05 rv5+6 , 05/06 10+4 ja heinäkuussa plussa joka on nyt 31+2 vanha =) Mutta tuntui että viimeisen vuoden olin jatkuvasti raskaana ja...
  10. S

    moottoriöljy pois farkuista

    Jauhemaisella konetiskiaineella saa myös
  11. S

    mitä tekisit jos miehesi lähentelisi miniää?

    Ei suoraa kokemusta, mutta mummini ainakin otti eron.. Hänenmiehensä (eli isäpuoleni isä) lähenteli kaikkia miniöitään sekä myös minua! Olin itse tuolloin 16v... Jo 10v iässä hän alkoi minua ahdistelemaan mm. sillä että tissit kasvoivat. "pappa" tätä sitten puolusteli sillä että ei me olla...
  12. S

    Pappakerho

    Heips! Meillä pappa avasi oman kotisivun sekä foorumin papoille :D Saapi toki muutkin kirjoitella, laitoin myös pyynnön että saisi meille vanhemmille oman osion jossa kenties voisi antaa isovanhemmille vinkkejä :wave: Pappakerho
  13. S

    orgasmi hakusessa

    nupissa se vika.. jos on esim. pieni lapsi, sitä alitajsesti taitaa odottaa että lapsi herää kuitenkin :( ja jos lapsi ei ole paikalla niin mulla aivot ainakin kävivät ylikierroksilla että mitten se lapsi voi hoidossa..
  14. S

    Kohtu näytti tyhjältä :-/

    Pitäshän se kai ultrassa näkyä vaikka olis kohdunulkoinen?? Mulla näkyi 10+4 vain pieni musta pallo, eli joko se sikiö oli kuollut jo ihan alkumetreillä tai sitten tuulimuna.. Ei auta muu kun odotella niitä tuloksia ja käydä sit uudestaan ultrassa.
  15. S

    tuulimunaraskauden jälkeen

    Mulla kesti vuoto KAIKEN KAIKKIAAN 5pv, mutta kunnon menkkavuodon tyylistä vaan 3-4pv. loput pientä tuhruttelua. Ei oo ainakaan mitään kipuja ollut että olis jäänyt jotain kohtuun.
  16. S

    kuukautiset keskenmenon jälkeen

    Kiinnostaa itseäkin.. mulla siitä on viikko..
  17. S

    Toistuvat alkuraskauden km:t, onko muita?

    \ Me useamman keskenmenon peräkkäin kokeneet olemme kuitenkin vain häviävän pieni osa raskautuvista. Minusta tuntuu että näissä alkuraskauden keskenmenoissa kyse on vaan äärettömän huonosta tuurista :(
  18. S

    Puolison masennus

    Ole onnekas että puolisosi tuntee jotain menetyksestä.. Meitä on täällä naisia, joiden puolisoja EVVK... Meidän isäntä ainakin ekoissa keskenmenoissa oli sitä mieltä että parempi niin, ja että mitenkä tommosta voi ees surra.. Nyt kolmannessa mies sentään osas jo vähän lohduttaa... Eikä laukonu...
  19. S

    Kaavinnan jälkeinen vuoto

    'soitappa polille ja kysy.. melko oudolta kuulostaa! Mulla lääkkeellisestä tyhjäyksestä 4pv ja vuoto on loppunut. Kovia kipuja mulla ei ollutkaan..
  20. S

    Toistuvat alkuraskauden km:t, onko muita?

    \ Mulle tuli ihan kirje polilta että ei tutkita kahden keskenmenon takia kun on jo kaks lasta ja sama mies... Tutkimuksia ei sais ollenkaan ilman keskenmenoja!! Nyt tämä kolmas mahdollisti sen että edes hormonitasot mitattais!! :o Teillä näköjän yritystä reippasti kauemmin kun meillä...

Yhteistyössä