Hakutulokset

  1. H

    Pisteiden laskijat

    Kiitos kommentistasi, täytyy miettiä asiaa tarkemmin. Siirryn hyvän kaverini kanssa pisteilemään tuonne yksityiselle puolelle :wave:
  2. H

    Pisteiden laskijat

    Aloitin uuden pinon pistepirkkojen "jatkoksi" :cool: Nyt on taas aikaa kulunut ja painoa kerääntynyt, joten viikko sitten aloitin pisteiden laskemisen vanhoilla ohjeillani. Taas kerran. Nyt kaikki mukaan tsemppaamaan toinen toistamme!!! Ajattelin pitää tässä samalla pientä päiväkirjaa...
  3. H

    huutiksen halvat hinnat?

    Kiitos vastauksistanne! Gaga, tiivistit hyvin tuossa viimeisessä lauseessasi tuon ajatuksen ;) Täytyy vain yrittää koluta muitakin kirppisjuttuja, jos onni osuis kohdalle!
  4. H

    huutiksen halvat hinnat?

    kakkonen-kekkonen: Kiitti, tätä tuli täältä hakemaanki ... Kuten pohdintani tuossa aiemmin jo kertoikin.
  5. H

    huutiksen halvat hinnat?

    Kuinka huuto.netistä tekee edullisia löytöjä? Mielestäni monesti jopa huonokuntoisista vaatteista pyydetään monta euroa jo lähdössä. Ovatko ihmiset ahneita vai miksi tämä hinnoittelu??? Tosin löysin edullistakin, esim uudet t2h:n ulkohousut muutamalla eurolla :) Olisivatpa vielä olleet meidän...
  6. H

    anagrammiin apua kaivataan...

    Tajuaako muut, kun minä en osaa vääntää tästä suomalaista laulajaa: pelaten on rikas? Kiitos jo nyt avusta, jos joku keksii ja auttaa!!!
  7. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Jää se minunkin "laihdutus" tauolle, ja toivottavasti pitkälle sellaiselle. Viikko sitten pärähti se kauan toivottu plussa testiin <3
  8. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Tänään punnaus, koska eilen unohtui... Kahdeksan päivän saldo -600 g eli paino nyt 85,8 kg. On ajatukset vähän muualla kuin laihdutuksessa, menkat myöhässä... Kovasti olisi vauveli toivottu! Pari päivää vielä odotan, ennen kuin testiä ostan.
  9. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Täällä vielä, vaikken saanutkaan kirjoitettua... Tiistain punnaustulos -600 grammaa, eli paino 86,4. Viikonlopun juhlinnasta huolimatta siis miinusta :)
  10. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    annekristiinalle onnittelut upeasta saavutuksesta! Upeasti pidät ittes kurissa *täällä kade* oma viikko meni suht hyvin, vaikka vähän taas lipsuikin. Viikon takaiseen tyrmistykseen miinusta 1,9 kiloa, eli paino tänään 87,0 kiloa. Kun ei olis juhlia tulossa, mutta kaikenmaailman...
  11. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Mamushkalle oikein paljon onnea! Tuleeko teille jouluvauva? Ihanaa <3 Mun paino osas taas järkyttää :( Nyt on kyllä jotain rotia saatava, tästä ei tuu mitään, kun paino vaan nousee ja nousee. Tänään 88,9 kg. Nesteitä kertyny taas hyvin paljon...
  12. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Pitkä aika on taas mennyt, että ehdin tänne kirjoitella... Lukemassa kävin välillä, mutten saanut mitään itse kirjoitettua. Täytyy kylä myöntää, että olen oikeastaan kateellinen annekristiinalle :whistle: Olet pudottanut niin hienosti ja määrätietoisesti! Sulla on älyttömän luja itsekuri...
  13. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Kiitos plussatuulista, ihanaiset! Mun syömiset on taas kerran mitä on, mut silti tuli pudotusta huimat 300 grammaa... Nyt on kyllä otettava itteensä kunnolla niskasta kiinni.
  14. H

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Tai siis toi pudotuslukema on perjantailta, ei viime viikolta... Pakko lähtee koisiin...
  15. H

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Moi ja tervetuloa joukkoon! Onkin vähän pino kuihtunut. Mun tää viikko meni ihan pyllylleen, mutta huomenna on taas jatkettava laskemista. Viime viikolla pudotusta siis kuitenkin, -300 g. ;)
  16. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Tämä nyt ei laihdutukseen kuulu, mutta mun vauvakuumeeni on ollut täälläkin esillä. Muistaakohan joku, kun jokin aika sitten surin sitä, ettei mies enää halua yrittää... Nyt on mieli muuttunut ja yritys päällä <3 Kevyesti syöminenkin tuntuu onnistuvan paljon helpommin!
  17. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moikka taas, ihan pikaisesti laitan vaan listan. Lukenut olen kännykän kautta, mutta en saanut sieltä tekstiä tänne asti... Nikki: herkkupeppu Pituus: 170 cm Aloituspaino: 85,7kg (2.3.-11) Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko) Paino nyt: 85.0 kg (1.4.-11)...
  18. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moikka taas pitkästä aikaa vanhat ja uudet kamut! Mulla on rytmi menny ihan pyllylleen, enkä osannut taaskaan viikonloppuna pitää itseäni kurissa... Pöh. Toivon, että saisin nyt kovan kurin päälle ja tuloksia, jotka motivois! Lista on viime torstailta, en ole ehtinyt aiemmin koneelle... Otin...
  19. H

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Torstain punnaustulos; -1,8 kg =D
  20. H

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Voi haave, osanottoni :'( Voima- ja lohtuhalit :hug: cherrrye, kiitos. Meillä on kyllä jo neljä lasta, mutta silti tämä ei hellitä viime syksyisen jälkeen... Ja mulla kun tämä paino tuntuu kertyvän vaan mahan kohdalle, niin kylillä kuulee vaikka mitä... Työnantajallekin joku oli mennyt...

Yhteistyössä