Hakutulokset

  1. K

    raskausoireketju(mahd.)

    Mulla ois testipäivä 26.5 siis la ja voi kun ois plussa!
  2. K

    voiko viedä enää kauan?

    Mä en enään luota noihin neuvolan lupailuihin, synnytyksen alkamisesta... Esikoisesta neuvolassa sanottiin jo viikolla 36, että voi tulla koska vaan. Laskettua aikaa ette ainakaan saavuta, juu ei saavutettu, poika syntyi 39+3... Nyt kun kakkosesta alkoi tulemaan sitä ällöä limaista...
  3. K

    pohjois Helsinki pukinmäki, lähi ympäristö

    moikka! me asustellaan Pukinmäessä, äiti 22v ja lapsi vuoden vanha :)
  4. K

    Saksanpaimenia?

    Meillä kaksi sakemannia, uros ja narttu. Ihan kotikoiria ovat, eläkeläisiä jo =) . Koulutustunnuksia löytyy molemmilta, aikoinaan harrastettiin ihan aktiivisesti. Uros on tosi symppis nallekarhu, mamman lellikki :heart: . Narttu on sellanen kamalan vauhdikas ja oikea neiti epäluulo =) ...
  5. K

    onko ketään jolla olisi hyvä parisuhde?

    Lisää onnellisia :heart: Yhdessä olemme olleet kohta 16vuotta,josta naimisissa 13. Lapsia olemme saaneet viisi. Välillä toki huonoja aikoja,mutta nykyisin meno ja rakkaus vain paranevat. Mitäs joku on joskus viisaasti sanonut; rakkaus on kuin viini...
  6. K

    oletko pettänyt puolisoasi

    En ole edes harkinnut pettämistä. Se olisi mielestäni pahin teko mitä toiselle, omalle rakkaalleen voisi tehdä.
  7. K

    omia harrastuksia

    Tällähetkellä ei ole,nuorin vasta 2kk. Mutta koitan jatkaa pilatesta ja vesijumppaa kunhan hän tuosta hieman kasvaa
  8. K

    Lapsienne ikäerot

    Meillä kolmen ekan välillä tasan 2,5vuotta. Sitten tuli 4vuotta ja viimeiseen 3 vuotta.
  9. K

    Ketkä kaikki käy täällä kurkkimassa?

    parin kuukauden tauon jälkeen yritän taas välillä kurkkia ;)
  10. K

    Isänpäivälahjat

    Olemme lasten kanssa tehneet mm; silkkikaravatin, tyynyliina ja paita painettu, kirjanmerkki, spaghetti purkki maalattu, lahjakortti isukille hemmotteluun kotona. Tässä muutamia mitä muistui mieleen :)
  11. K

    minkä ikäisiä ja monta lasta,yksin vai yhdessä?

    Itse olen 35 ja ukko-kulta 38. Lapsia viisi; tyttö 12-vuotta ja pojat 10, 7, 3 ja yksi viikko Naimisissa olemme olleet 13vuotta
  12. K

    Pitkään kotona olleet äidit

    Minä olen ollut nyt 13-vuotta kotona. Vuosi sitten tuli ensimmäistä kertaa halu lähteä työelämään. Paperit laitoin ainoastaan yliopistoon, johon en päässyt. Mutta kyllä toivon että se opiskelu paikkakin sieltä vielä onnistaa, sillä suoraa töihin en voisi palata, tuli koulutettua itsensä...
  13. K

    Montako lasta sulla on?

    Itse olen 35-vuotias ja ukko-kulta 38. Lapsia tyttö 12-v, pojat 10, 7 ja 3-v. Viides asukki odoteltavissa marraskuun puolivälissä jos malttaa pysyä siihen asti masussa :) . Luulenpa että tämä on sitten tässä, tosin vannomatta paras =)
  14. K

    Kiinnostaako opiskelut vielä "tässä iässä"?

    Onhan noita opiskelu kanavia muitakin kuin koulun penkkiä kuluttamalla. Avoin ja netti -yliopisto esim. Siihen suuntaan minä ajattelin :) Pakko tosiaankin yrittää edes jotakin jos joskus aikoo työhön mennä. Eikä ihminen koskaan ole liian vanha kouluttamaan itseään, vaikka vain oman itsensä vuoksi
  15. K

    Mitä viikonloppuna?

    Myyrmäki-halliin lasten maailma messuille, lauantai iltana tulee vieraita ja sunnuntaina vain oleillaan. Rentoa viikonloppua kaikille :flower:
  16. K

    Mitäs nyt 30-40?

    Ehkä meitä "vanhoja" on vähemmän päivisin koneen äärellä Mutta koitetaan pitää elämää ja äänätä yllä :)
  17. K

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Pääkaupunkiseutu 4 lasta (12 tyttö, pojat 10, 7, 3) ja viidettä odottelen
  18. K

    Kuinka kauan olet ollut kotona

    Kotona 13-vuotta. Tähän asti lapset käyneet vain kerhoissa ja sitten eskarissa. Aikoinaan koulutus opistoasteinen, nykyään nuorin päiväkodissa ( 3-v ) muut koulussa ja minä aloittelemassa opiskelua avoimessa yliopistossa,
  19. K

    suurperheelliset

    Onko teille sadellut ihmetystä lasten lukumäärästä? Meillä odotellaan viidennen syntymää marraskuussa ja moni ihmetellyt että niin paljon, vielä lisää, koska riittää. Itse olen 35 ja ukko kulta 38, eli siis vielä parhaassa iässä :) Itse silti vierastan käsitettä suurperhe. Minusta meillä on...
  20. K

    mahtaako saada lainaa....

    jos miehellä on luottotiedot mennyt, voisinkohan saada asunto lainan omiin nimiin?Otetaanko miehen tulot tällöin huomioon?Hankkii meillä paremmin...Umpikujassako ollaan?

Yhteistyössä