Hakutulokset

  1. Ä

    olenko ainut epämuodostunut?

    Tissit (tai siis ne nahkaheltat tossa etumuksessa) eriparia, paksut rillit, pehvaan mahtuisi asumaan kaniperhe (se kun leviää samaa tahtia, kun puput lisääntyy) ja mitteekä vielä... No, leuka ja kaula on melekeen yhtä ja sammaa - vähänkö oon jääkiekkoilijoille kade, kun niillä tuota leukaluuta...
  2. Ä

    meitin uusi

    Voi eeeeiii, mikä ihanuus. Melekein aloin tietsikan näyttöä paijaamaan... :heart:
  3. Ä

    Korvike- tai pulloruokintaäideille...

    Meillä 3,5kk lapsi, syö päivällä 2 - 3 tunnin välein, kerralla 100 - 120 milliä. Yöllä syö 1 - 3 kertaa ja kerralla annetaan 100 - 160, riippuen kuinka pitkän pätkän on nukkunut syömättä.
  4. Ä

    Tyylilyylit, apuva?! (Valintatilanne)

    Mun on kyllä pakko oikeen huokasta, tyylikäs mimmi taidat olla. Ihan sama kumman laitat, koska nuo on TODELLA upeita. Hitto kun ossais itekin pukeutua tuolleen, mutta miepä lyyli onnistun aina löytämään kaikkein hölömöimmät koltut :ashamed:
  5. Ä

    Nythän mää hokasin!!

    \ Oijoi, elä kuule houkuttele. Kyllä höllypylly ja röllövatta on nyt saatava kuriin, tai ensi talvena on semmoinen ilmatäytteinen pulkka ihan omasta takaa (noin niin kuin kirjaimellisesti) ja vattan voi vettää tissien yli lämmikkeeksi...
  6. Ä

    Nythän mää hokasin!!

    Hitto teijän kaa. Mulla ei oo pakkasessa yhtään mittään ja nyt rupes tekemään mieli herkkuja :/
  7. Ä

    Lapsi hauaa prinsessamekon, mutta minä en!

    Ei sinun tarvitsekaan haluta. En minäkään innostu hörhelöistä, mutta miksi ihmeessä en soisi tytölleni yhtä prinsessaunelmaa? Se on kuitenkin pieni hetki tytön elämässä, kun olisi ihanaa olla "oikea prinsessa". Yleensä. Muistan muuten omasta lapsuudestani hyvin elävästi (olin silloin todella...
  8. Ä

    pakkasin kaikki äijän tavarat jätesäkkeihin!!

    \ Joo, tuo on kyllä ihan totta.
  9. Ä

    pakkasin kaikki äijän tavarat jätesäkkeihin!!

    Oikein teit, todellakin. Pysy päätöksessäsi, tuommoista miestä perheesi ei tarvitse. Paljon onnellisempaa jatkoa :hug:
  10. Ä

    meidän pieni

    Juu ei mittään hättää, eikä mitään syytä lähteä vauvelia fysioterapeutille roudaamaan! Inhottavaa, että kaverisi on tuolla tavalla huolestuttanut sinut, huutia pitäisi antaa tuommoisille... Seuraile ja ihastele vaan kaikessa rauhassa, kun vauvasi kasvaa ja kehittyy ihan ommaa tahtiaan :hug:
  11. Ä

    täs on meijän tuleva talo!

    Upea, kaunis ja kotoinen, juuri sopivan kokoinen, ostaisin heti. IIIISO onnittelu ap:lle, kyllä tuolla kelpaa elellä :hug: Niin ja peukut pystyyn, ettei kuntokartoituksessa ilmene mittään! Nimimerkillä: Kauhia Kotikuume (juuri samanoloista ja -kokoista etsimme, pihasaunalla. Juu ja...
  12. Ä

    Miten reagoisitte?

    Anteeksi, mutta ei minusta ole mitenkään ihmeellistä, jos kaiken maailman sukulaisilta ei satele onnitteluja. Minulla on melko läheinen suku, mutta ei vielä vauvan synnyttyäkään ole onnitteluja tullut kovinkaan monelta. Läheisimmiltä vain. Tulee varmasti heti, kun nenäkkäin nähdään, mutta ei...
  13. Ä

    hammasl'ääkäripelko..miten voittaa se

    No täälläkin yksi pelkuri. Yhdessä hampaassa on ollut pitkään reikä ja nyt siihen on lohjennut huikea kolo (miten niin nyt, vuosi sitten se jo lahosi :ashamed: ), mutta en vaan pysty varaamaan aikaa. Ja mä siis käyn jo pelkopotilaisiin perehtyneellä tohtorilla... Loistava lääkäri, mutta kynnys...
  14. Ä

    Kuka ottanut vesirokkorokotuksen

    Meillä otetaan minulle ja meidän pikkuiselle. Minulta ei löydy vasta-aineita kyseistä tautia vastaan, koska en ole sitä koskaan sairastanut.
  15. Ä

    vastaus pian

    Heh... ihmettelin, että millos mä olen käynyt tällaisen aloituksen kirjoittamassa... Tuota Äitykkä-nimeä kun olen käyttänyt täällä palstaillessa. Olisi varmaan kannattanut rekisteröityä... Ei kai jauhelihan keittämisessä mitään vippaskonsteja ole? Veteen vaan ja keitellään. Varmaan hajoilee...
  16. Ä

    vastaus pian

    teen juuri lapselleni makaronijauhelihasosetta. miten jauheliha keitetään, pilkotaanko sitä samalla kun keitetään?apuja kiitos!juuri olen ruokaa valmistamassa :)
  17. Ä

    maistraatissa vihkiminen

    mitä olette mieltä maistraatissa vihkimisestä, onko kellään kokemuksia?Kävittekö valokuvassa?oliko teillä mitä päällä?pidittekö sukulaisille kahvituksia, oliko sukulaisia mukana?kovasti nämä asiat mietityttää, koska ollaan ajateltu mennä maistraatissa vihille ainaisen rahapulan takia?
  18. Ä

    raivarit

    Samaa vikaa.... :ashamed: Olen yrittänyt nyt oppia pois tavasta, esim. tuo oli hyvä että menee lapsen tasolle. Siis ihan konkreettisesti menee lapsen lähelle, laskeutuu vaikka kyykkyyn lapsen eteen ja ottaa lapsesta päättäväisesti kiinni, katsoo silmiin ja kieltää. Ja sit jostain just luin...
  19. Ä

    minkä kokoinen 3kk ikänen?

    Tyttö 5,5kg, 58cm. Ei kiinteitä vielä, korvikkeella mennään.
  20. Ä

    Vilkas vauva -persoonallisuus

    Eikös ap kysynyt, miten vanhemmat piristyisivät, ei hän lastaan tainnut haluta muuttaa? Eiköhän sitä piristy, kun alkaa lapsensa kanssa ihmettelemään tätä maailmaa. Aikuiset ovat unohtaneet mitä kaikkea pientä, mutta hirmu jännää elämällä on tarjottavana, lapsia seuratessa ne muistuu mieleen...

Yhteistyössä