Hakutulokset

  1. FRANCESCA

    lihassairaitten vanhemmat?

    meillä 1v 11kk poika jolla todettu lihashypotonia. istuu kun laittaa istumaan,mutta voi kaatua helposti, ei kävele vielä tai konttaa menee karhunkäyntiasennossa eteenpäin ja kierii. jalat voimakkaat mutta kädet ei ja pää kovin painava jonka takia ei tuo kävely imeisesti meinaa sujua. pojalta...
  2. FRANCESCA

    uneton äiti

    mulla on unien kanssa hankalaa päivällä nukkuisin pienet unet mut ei kerkee ja yöllä en saa unta millään ja saankin lääkettä siihen mutta aina ei viitsisi ottaa et "oppis" nukkumaan. mua rupee tossa k.19 jälkeen ahdistaa ajatuskin että pitäis mennä nukkumaan ja rupean esim siivoomaan...
  3. FRANCESCA

    Kotiäiti ja Juhliminen

    mä käyn juhlimassa joku 2-3krt kk miten aina kerkeää:D
  4. FRANCESCA

    gallup:minkälaisia autoja teillä joilla 3 lasta

    BMW 325 . eli normi henkilöauto kokoa. kaks istuinta takana yks edessä ja minä ajan ja mies keskellä ja tietty koira viel jalkotilassa. :D
  5. FRANCESCA

    Onko muita kenellä mies lähdössä armeijaan???

    meillä vielä edessä ja nyt jo panikoin kamalasti kun lapsia kolme sekä eläimiä 5! lapset: kohta 4v poika ja kohta 2v kasos pojat.sit kolme kisuu,koira ja hevonen. tulee olemaan yhtä tuskaa koko 6kk kun hyvä et yksin jaksaa viikkoakaan huh. varsinkin kun yksi lapsi sairastaa lihassairautta...
  6. FRANCESCA

    onko-86 äitejä?

    täällä 86 kolmen lapsen äiti vantaalta ja löytyy noita kotieläimiäkin kisuja koira ja heppa.
  7. FRANCESCA

    äidit-86

    vantaalta 2v poika ja kaksoset kohta 4kk poikia myös:)
  8. FRANCESCA

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    täytin juuri 14v.ehkä olis pidempään voinut oottaakkin:)
  9. FRANCESCA

    Vantaisia äitejä kaveriksi?

    siis vantaalaisia:)
  10. FRANCESCA

    Vantaisia äitejä kaveriksi?

    [b]asun länsi vantaalla ja kaipaisin juttu seuraa ja isommalle lapselle leikkikaveria joskus päivisin. lapset 2v,kaksoset kohta 4kk(poikia kaikki) ja minä 20v. jos olet kaveria vailla niin otappa yhteyttä. francescafleury@suomi24.fi =)
  11. FRANCESCA

    vantaalta!

    täällä vantaan askistosta äiti 20v ja lapset 2v, kaksoset kohta 4kk kaikki poikia. francescafleury@suomi24.fi
  12. FRANCESCA

    Liian nuori äidiksi?

    itse tulin raskaaksi juuri ennenkuin täytin 18v ja hyvin on mennyt poika 2v ja 29.10 syntyi kaksos pojat, joten mielestäni et ole liian nuori.tsemppiä!
  13. FRANCESCA

    Vantaalaiset hoiii!

    me saatiin asunto noin 2kk dessä.se vähän riippuu tilanteesta ja entisen asunnon koosta.ja jos asuu vavin kämpissä niin luulen että saa nopeammin ja jos muualta niin voi kestää pidempää.

Yhteistyössä