Hakutulokset

  1. Tigru87

    TIGRU87 is Back!!

    ei ketään?? :( Tai sit ketään ei vaan muista mua? :ashamed:
  2. Tigru87

    TIGRU87 is Back!!

    :wave: Kuinkas paljon täällä vielä on samoja nimimerkkejä kuin silloin vuosien 07-09 välillä, kun itse olin aktiivinen?
  3. Tigru87

    Toiset opettelee vasta kävelemään..

    Kovin tutun kuuloista. Meidän esikoinen oppi kävelemään 10kk iässä, ja sitä on sitten vauhtia piisannut. Nyt poika on 3v8kk, eikä menolle näy loppua, ylimääräistä energiaa kulutellaankin paljon ulkona, metsät ovat pojan lemppari seikkailupaikka.. :)
  4. Tigru87

    Voi p.erse! Niitä on taas!

    mistä niitä myrkyttäjiä voi tilata (varsinas-suomi). meillä 40-luvulla rakennettu omakotitalo, ja aattelin et jos vaik varoiks myrkyttäis, ei ole kyllä varstaan tullut kuin muutama sellanen vyökuoriainen vai mikä se nyt oli.. mut varmaan on muitakin.. :(
  5. Tigru87

    Laittasitko ulos nukkumaan????????

    Meillä nukuttiin huomattavasti paremmin ulkona kuin sisällä, hengitys kulki, yms. meillä oli juuri Kuume, korvatulehdus, silmätulehdus, ja räkätauti... Huoletii vaan siitä, ettei veto pääse vaunuihin, ja tietty lämpimästi päälle... ;)
  6. Tigru87

    siis mitä?!?!?! onks täst palstasta tullu joku facebook kopio????!!!

    Vooot? ekaa kertaa palstalla muutoksen jälkeen, ja oon ihan ällikkällä lyöty... Kavereita, seinäkirjoituksia, hah, mitä vielä!
  7. Tigru87

    Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

    jaa näköjään nikillä pääsin sisälle! :D
  8. Tigru87

    minkä ikäiselle ootte alkaneet käyttää housuvaippoja jos edes olette?

    esikoisesta en muista, mutta nyt tuob kakkonen on 7kk, ja on alkanut tuntumaan, että voisin siirtyä hosuvaippoihin, tosin vielä paketillinen teippivaippoja joten, ei vielä käytössä, mutta seuraava paketti on sitten housuvaippoja.. :D
  9. Tigru87

    HAASTE kaikille! :)

    taidanpa minäkin ottaa haasteen vastaa ja laittaa viestii.. kattotaan mitä tulee takasin. :D En ole nimittäin koskaan näin tehnyt, kasvotusten tietty useita kertoja viikossa, mutta viestii kesken päivää... :heart:
  10. Tigru87

    Jättirotta Briteissä :o

    :o :o :o
  11. Tigru87

    Saako farkkuja kutistumaan?

    osta uudet, eihän ne nyt kallita ole... mut voithan tietty koittaa pestä viel vaik 90asteessa? :p
  12. Tigru87

    picnic tuotteiden syönti raskaana

    ei juma tätä ihmisten hysteriaa, joka saakelin asiasta.. järki käteen :headwall:
  13. Tigru87

    arvaillanko biisejä?

    :attn: noooh, vähä leikkimielisyyttä hyvät palstailijat.. :flower:
  14. Tigru87

    Mielipiteitä nimistä Nenna ja Nanna? kumpi parempi?

    mä tiedän yhen tytön jonka nimi on nanne.
  15. Tigru87

    arvaillanko biisejä?

    noup. B)
  16. Tigru87

    arvaillanko biisejä?

    siis kerrotaan vaikka kolme sanaa, asiaa, tms, mitä kappaleessa tulee esille,ja niistä pitäis sitten muiden keksiä mistä biisistä on kyse. :D Ja sovitaan että vain suomenkielisiä biisejä, helpottaa sitten vähän asiaa. :D okei mä alotan, biisissä lauletaan tekohampaista, ojasta ja pierusta. :D
  17. Tigru87

    Älä tee näin!

    no hyi.. :x
  18. Tigru87

    kuinka vanha olet kun lapsesi 20v?

    39 ja kuopus kun on niin 42
  19. Tigru87

    Meille tulee vauva, mies suostu mun taivutteluuni

    heh, sama vika. :laugh: ja nyt niitä tuli viel kaks kerralla.. :)
  20. Tigru87

    Meille tulee vauva, mies suostu mun taivutteluuni

    ui, meille tuli kanssa viikko sitten. Ja kyllä, jouduin muyöskin taivuttelemaan miestäni jonkin verran :heart:

Yhteistyössä