Hakutulokset

  1. N

    Käsien puutuminen?

    täältä löytyy kans yksi joka kärsii tuosta puutumisesta. vasen käsi ja jalka puutuilee välillä. mainitsin asiasta neuvolassa ja ei sanonu siihen oikein juuta eikä jaata, et eipä taida kovin vakavaa olla.
  2. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Meritähti pahoittelut ja voimia teidän perheelle. Mamitre paljon onnea poitsun johdosta. minäkin voisin haluta salasanan kerhopuolelle, kun en oikein ole löytänyt paikkaani odottavien puolelta, niin voisin siellä kirjoitella? :) Nuhnus ja Tirppa 25+2
  3. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Heipä hei kaikille. :wave: En ole käynyt palstailemassa ties koska viimeksi. Meille sitten ilmoitettiin viikolla 16 että vauvalla saattaa olla vaikea kehityshäiriö ja että täytyy tehdä lisätutkimuksia. No niitä on tässä nyt sitten tehty ja vauva voi hyvin ja on päälisin puolin terve, mitään...
  4. N

    Vammalan aluesairaala???

    Tietääks kukaan viel tässä vaiheessa, et miten VAS on tänä vuonna kiinni, kun olen kuullut että se on yleensä heinäkuun aikoihin ollu synnäri kiinni? kiitos :)
  5. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    mulla oli tänään eka neuvola ja terkka sanoi et jos haluan niin voidaan koittaa kuunnella sydänääniä, mut ei kuulemma välttämättä kuulu jos viikot ei pidä paikkaansa. mut kyllä mulla kuului pikkasen syke, joka oli 170. :heart: ja siis mulla viikkoja nyt 10+4
  6. N

    ***Kesävauvat 2008***

    mahtuisko tää mukaan?? :) eli LA olis 7.6 ja synnytys paikka auki, kun saan valita. Esikkoa täällä odotellaan. annimannille voimia ja iso :hug:
  7. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    ai niin oli ihan pakko sanoa vielä, kun se ennustaja-elli silloin ennusti et ensimmäinen lapsi tulee 21.5.2008 ja on poika, niin jos hän pari viikkoa aikaisessa tulee, niin se toteutuu.: :D jännä nähdä osuuko oikeaan.. :) Ja Lillille noista oireista.. Mulla ei ollut mitään oireita, ei yhtään...
  8. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Lillin oireet kuulostaa kyllä lupaavilta, löysin ainakin itseni niistä.. :D vaikka nukun joka yö sen 8 tuntia, niin seuraavanaa päivänä on kun nukkuneen rukous.. miestä se enemmänkin huvittaa, kun haukottelen ja torkahtelen koko ajan.. :D ja vielä kerran kiitos kaikille onnitteluista. Käyn...
  9. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    kiitos kaikille kovasti onnitteluista. :) :heart: jas toivon kyllä muitakin kesävauvaa odottavia mukaani.. :)
  10. N

    ***Kesävauvat 2008***

    mahtuuks mukaan? ja jos joku viittis lisätä.. Eli LA 7.6 ja esikoista odotellaan. :) Nuhnus ja pikkanen 7+3
  11. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Heippa vaan hei kaikille pitkästä aikaa... :) tässä on ollu vähän kaiken näköistä hommaa niin on ollu hiljaista minun osalta. Erossa oltiin miehen kans kuukauden verran, ja niitä sit tässä selvitelly. Ihanaa että olette jaksaneet roikottaa mua mukana. :heart: No tässä ku rupeaa kaikki...
  12. N

    ~~viikko 39~~

    Enpäs tällaista vielä löytäny, niin päätinpä pistää pystyyn.. Eli täällä aloitellaan uutta kiertoa.. Nuhus.................kp1/26-28..................yk4................ 1.haaveissa Liittykää toki seuraani. :D
  13. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    Täällä täti kurvasi yöllä salakavalasti ja toi kivut mukanaan.. :ashamed: kierto jäi taas 26 päivään ja luulen että se siihen nyt jää.. uuttaa kiertoa päin.. paljon plussa tuulia muille.
  14. N

    **viikko 35**

    täällä tiputtiin.. viime yönä täti yllätti salakavalasti.. :ashamed:
  15. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    mulla kipeytyy joskus viikon verran ennen menkkoja ja sit just ennen menkkoja se katoo, mut jos muistelisin oikein niin tässä kierrossa ei oo ollu mitään.. ei kerrassaan MITÄÄN.. :D olis kiva ku olis edes jotai, tai nyt päivän mittaan oon huomannu että vessassa saa rampata alvariinsa...
  16. N

    Hoitopöydän tarpeellisuus?

    sotka myi ainakin jossain vaiheessa ihan fiksun näköisiä hoitotasoja, ja olivat aika korkeita.. näytti tosi hyvältä, eikä se ollut kun jonkun parikymppiä.
  17. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    on tää vaan todella piinaavaa.. ku tein sen testin niin sitä vaan koko ajan hakee ja hakee sitä viivaa sieltä toisesta kolosta..:D ja hetken jo luulin sen näkeväni, mutta sitten menin pois ja menin uudestaan kattoon, niin kyllä hölmön silmät vaan harottivat, tyhjä valkoinen kolo siinä oli...
  18. N

    Testi aamuvirtsasta, mutta...

    mä olen kans ymmärtäny niin et se perustuu ihan siihen että kun nukut esim 8 tuntia niin se virtsa seisoo siel rakossa riittävän kauan että hcg- hormoni voi siinä näkyä.
  19. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    ihanan eläytyvää porukkaa.. :D mutta ikävä tuottaa pettymys, meikä teki negan.. nooh, mutta ei luovuteta, niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa.
  20. N

    mikä biisi??

    niimäs onkin joo.. :D

Yhteistyössä