Hakutulokset

  1. Vacca Foeda

    Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

    http://www.youtube.com/watch?v=CGP1xtVQHwM
  2. Vacca Foeda

    Kuvaketju: laita kuvia peloistasi! (araknofobikot varokaa :D)

    http://www.sahkoala.fi/ajankohtaista/artikkeleita/hissit/fi_FI/vanhat_hissit/_files/78867665557719470/default/vanha_hissi.gif En osaa enää laittaa suoraan kuvaa, anteeksi vain. Mutta musta on kammottavia vanhoissa kerrostaloissa nämä hissit jotka on rappukäytävän keskellä ja hissikuiluun on...
  3. Vacca Foeda

    kesäkesäkesä, sieltä se tulee...Minne mennä lapsien kanssa käymään?

    Power park, riippuu tietenkin asutteko jossain sen lähistöllä.
  4. Vacca Foeda

    Viimeinkin tämä päivä koitti!

    Ei ole mullakaan vauva-aikoja ikävä vaikka olihan sekin omalla tavallaan ihanaa aikaa. Nyt meillä on 10, 13 ja 14-vuotiaat ja ai että mä nautin tästä ajasta. Teinit :heart: Mä olen selkeästi parhaimmilani teinien äitinä.
  5. Vacca Foeda

    Täytekakkumestarit huomio! Vinkkejä kakun toteutukseen kaipaan..

    Poika toivoo synttärikakuksi Homer Simpson-kakkua. Miten se ois kätevintä ja helpointa toteuttaa? Ajattelin leipoa kääretorttulevyjä ja värkätä niistä. Ostin keltaista sokerimassaa, mutta mistä tekisin silmät ja parran alueen? Entäs rajaukset? Ei ole tämä kakunteko ihan mun alaa :ashamed:
  6. Vacca Foeda

    Muumimukien keräilijät! Käytättekö mukeja?

    Nelisenkymmentä mukia löytyy. Arkikäytössä lähinnä ne, joita vielä saa kaupasta. Kausimukit ja tuotannosta poistuneet olen nostanu syrjään, mutta kyllä näin joulun aikaan tuli juotua vanhoista joulumukeistakin. Ainoat joita ei käytetä on milleniumit, ne on jo sen verran hinnoissaan...
  7. Vacca Foeda

    chincilla, kertokaas semmosesta lemmikistä

    Tarvitsee hiekkaa kylpemiseen eli hoitaa sillä turkkiaan. Ja hampaita tarjotaan todellakin ihan joka paikkaan sähköjohdoista alkaen. Niin että jos on jotain antiikkihuonekaluja tms niin kannattaa harkita tai sitten juoksuttaa sellasessa tilassa jossa pikku tuhot ei niin haittaa :)
  8. Vacca Foeda

    chincilla, kertokaas semmosesta lemmikistä

    Muutamia asioita meidän "siiselistä": helppo ruokkia (vettä, pellettiä ja heinää), tarvii ison häkin jossa tasoja kiipeillä, enimmäkseen yöeläjä joskin meidän siiseli touhuaa myös päivisin, jyrsii vapaana ollessaan ihan joka paikkaa ja levittää chinchillahiekkaa ympäriinsä, ei ole mikään...
  9. Vacca Foeda

    vähiten allergisoiva pikkulemmikki (rotta, degu tms)

    Meillä on gerbiilejä sekä chinchilla vaikka mies on allerginen. Noista ei tule oireita.
  10. Vacca Foeda

    Onko se muka niin kamalaa, jos lapsen koulun joulujuhlat ei kiinnosta?

    Minä käyn katsomassa kaikki juhlat sun muut missä lapset esiintyy ja kuvaan esitykset videokameralla :) Naureskelin just että saispa jotkut juhlat katella muuten kuin kameran takaa.
  11. Vacca Foeda

    Joulumieli löytyi :)

    Kaikki lahjat jo ostettu ja paketoitu, jouluverhot ja koristeet suunnilleen laitettu paitsi kuusi joka laitetaan viikon päästä. Mun joulumieli on tapissa :D
  12. Vacca Foeda

    G: Onko 250 euron kengät sinusta tavallisen hintaiset?

    Ostin hiljattain itselleni 230e työkengät. Kyllä se ostohetkellä kirpaisi mutta loistavat kengät on olleet. Normi käyttökengistä en maksais niin paljon.
  13. Vacca Foeda

    Ihanaa huomenta !

    Huomenia! Mulla lähtee vapaapv 2/4 :D Kohta lähden kampaajalle ja katellaan sitte mitä muuta tänään keksitään.
  14. Vacca Foeda

    Mitä teijän 11-12 vuotiaat POJAT haluavat joululahjaksi???

    Meillä 12v toivoo mm. kaikenlaista Simpsons-tavaraa, jotain PSP-pelejä, karkkia ja DC:n hupparia.
  15. Vacca Foeda

    En varmana osta tytölle svea-pipoa!

    Meillä on molemmilla tytöillä (14 ja 10v) nyt toista talvea Svea-pipot eli ei ole ollut ihan hetken huuma kun edelleen kelpaa päähän. Viime aikoina mä olen lainannut vanhemman pipoa useamman kerran kun se on ainoa pipo jossa mä en näytä munapäältä :D Taidan ostaa itsellenikin...
  16. Vacca Foeda

    Uusi perheenjäsen

    Voih, onnittelut uudesta perheenjäsenestä molemmille tuoreille koiranomistajille :) Ihan vähän kade täälläkin...
  17. Vacca Foeda

    kauanko menee tuhota yks suklaalevy? :D

    Pari-kolme viikkoa
  18. Vacca Foeda

    Onko muita, jotka on onnellisia siitä, että lapset on jo tehty?

    o/ 10, 12 ja 14-vuotiaat talossa. Ei enää palloa jalkaan kiitos! :) Tämä on ihana elämänvaihe.
  19. Vacca Foeda

    Kertokaas sellainen mokkapalojen ohje missä kuorrute oikeasti jähmettyy

    Ei kun tulee hyvää ja passelia kuorrutetta :D Mun mies leipoo oikeasti maan parasta suklaaruutua. Niin joo, tietysti kaakaojauhe kuuluu mukaan, joku pari rkl ehkä. Mutta pointti on että elä nuukaile tomusokerissa! Ja suklaaruutu on parhaimmillaan seuraavana päivänä!

Yhteistyössä