Hakutulokset

  1. P

    niin siinä sit kävikin.

    kaksi tasavahvaa viivaa pärähti tikkuun. jotenki epätodellinen fiilis..:xmas:
  2. P

    kaupan alalla töissä olevat!!!!

    Minkälaiset työvuorlistat teillä on?? Onko säännöllistä? joka päivä samaan aikaan töihin edes viikon kerrallaan?
  3. P

    ?????????

    aikalailla harvinaista on. Luulisin. :)
  4. P

    =D

    minä lähden töihin. Edellisestä kerrasta on vierähtänyt aikas kauan. ja mua jännittää, ihan hirveesti.. |O :ashamed: |O Kuiteski munaan ja mokaan kaiken. :laugh:
  5. P

    Missä ukkostaa..??

    Missä ukkostaa ja missä ei? Täälä ei.. :D
  6. P

    Onko joku synnyttänyt joutunut täyttämään masennuskyselyn neuvolassa?

    kyllä mä sellasen tein ku pienin synty..Kohta 2 vuotta sitten..
  7. P

    Yhteensattumia..

    en mä tiedä mikä se yhteensattuma sillai oli..ehkä se että kun oon ettiny sänkyä ja sellaisen ilmoituksen huomasin..kenties.. ja mulla oli oikee numero, mut se oli vissiin väärä.
  8. P

    Yhteensattumia..

    Olen jo kauan ettiny pienimmälle prinsessalle jatkettavaa petiä. Kauppareissulla huomasin siinä ostetaa/myydään/vaihdetaan palstalla ilmoituksen sängystä. Otin numeron, ja soitin.. Toisessa päässä puhelimeen räkäisi joku vanhempi mies.." Mitä" Minä siinä sitten.."Maija Meikäläinen...
  9. P

    Jösses, täällä on kylmä!

    Meillä sataa ja on viileetä. Kauppaan tarttis lähteä. :snotty:
  10. P

    Esteien tutkinta verkkopankkitunnuksilla

    Soitat sinne ja pyydät laput kotiin. Kyllä ne lähdettää. Kokemusta on. :D
  11. P

    Esteien tutkinta verkkopankkitunnuksilla

    Soitat sinne ja pyydät laput kotio, lähetät ne sitten seuraavana päivänä. En oo koskaan kuullu tuollasesta, esteiden tutkinnasta verkkopankkitunnuksilla... ja miten niin et ehdi. EI sinne siksi aikaa jäädä tarvii, siinä kun menee se 2 viikkoa.. :laugh:
  12. P

    NT 2,6, riski 1:60

    no, meillä oli NT jotain 2,5 luokkaa. Ei ehditty edes vesipunktioon kun neitosesta oli tullu enkeli. 18 trisomia todettiin sitten ruumiinavauksessa. näin siis meillä, ei tarkoita että teilläkin.
  13. P

    Suositelkaa mulle... (vaunu ja ratasasiaa)

    tuli deja vuu..Ihan niinku tällänen alotus olis ollu joka päivä ja vielä sun alottama.. :ashamed:
  14. P

    Plussa vai ei?!

    TÄH? :o :o :o
  15. P

    Plussa vai ei?!

    EI raskaana, näiden kuvien perusteella. Kyllä ne viivat oikeesti näkyy ja selvästi sit kun on raskaana.
  16. P

    Jes, ukkostaa!!

    voi koiraa.. Niin minäkin pelkään. :ashamed:
  17. P

    Jes, ukkostaa!!

    Satakunta kuittaa.. :wave:
  18. P

    Lupaan tänään tehdä....... Kaikki mukaan :)

    Mankeloida lakanoita ja mennnä lenkille illalla. :D
  19. P

    Pitäisköhän ihan tempasta ja imuroida?

    Kyllä mun ainakin pitää imuroida..Heti kun lapset saa huoneensa kuntoon.. :D
  20. P

    Emättimeen puhaltaminen vaarallista ja varsinkin raskauden aikaan?

    en mä usko että se yksi ja sama henkilö vois puhaltaa omaan toosaansa.. :laugh:

Yhteistyössä