Hakutulokset

  1. M

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Heips! Mun ja pojan tiedot voi poistaa etusivulta :) Mä käyn tällä nickillä niiiiiin harvoin täällä enää. Tuun tässä joku päivä kirjotteleen enemmän uudella nickillä :)
  2. M

    Kaksosille nimiä???

    Iivo Antti Juhani Uuno Risto Juhani Aino Mari Johanna Alma Kaisa Johanna siinä nyt pari vaihtoehtoa :) Iivo nimeen törmäsin tässä taannoin pienellä pojalla :)
  3. M

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    On kyllä palsta muuttunut.. En oikein pidä tästä uudesta.. Johtunee ehkä siitäkin kun ei ole tottunut. Hengissä ollaan täälläkin! Jäbä alotti elokuun alussa päiväkodin ja mun pitäis näillä näkymin tän kuun aikana alottaa harjottelu eräässä toisessa päiväkodissa. Micael on melkein kuiva, yöllä...
  4. M

    Ei mitään, viivanpaikkaa, haamua....?? *sis. kuvat*

    Ylemmässä kuvassa näkyy selkeesti haalea haamu, alemmassa ei ainakaan mun koneella näy mitään.
  5. M

    Kohtutulehdus

    Oho, tuli mustalla :) Eipä se mitään...
  6. M

    Kohtutulehdus

    ^ Toivottavasti alkais. Ei jaksais enään :( Kipee olin minäkin, tai olen edelleen. Lauantaina vielä autto lääkkeet (panacod, ibumax). Mut sunnuntaina alko oleen jo vaikeempaa. Tiistaina sit menin lääkäriin ja sain antibiotit. Huh sitä kipua, kun se paineli alamahaa, sitä en halua kokee...
  7. M

    minä hetken.... laittakaa muutkin omia kuvia!

    Vappuna otettu kuva musta ja pojasta. Värjäsin hiukset ja löysin sakset ;D http://www.aijaa.com/v.php?i=6293783.jpg
  8. M

    miten kertoa lapsille että isä on kuollut

    Veti lääkkeitä aina välillä... Sydän vaan ei kestäny enää... Piti olla viimenen kerta.. Viimekseks jäi...Toisella tapaa vaan kun ajatteli... Omaa tyhmyyttään, vaikka onki ikävä sanoo niin... Antaisin silti melkein mitä vaan, et sais pojan isin takas...Ku sais edes sen päivän takas ja pystyis...
  9. M

    miten kertoa lapsille että isä on kuollut

    Meillä pojan isi kuoli jo sillon kun odotin poikaa. Meillä on isin kuva hyllyssä ja sitä välillä katsellaan. Pojalle olen aina puhunut, että isi on taivaassa ja katselee sieltä meidän touhuja. Micsu välillä vilkuttelee isille taivaaseen :) Poika on nyt 2v 7kk.
  10. M

    Tallinnassa käyneet......

    Ainakin viime kuussa kun käytiin niin oli auki ihan normaalisunnuntaina.. :)
  11. M

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Pottailusta vielä sen verran, että potalle ei tahdo enää suostua. Pöntöllä kyllä käy ja siinäkin ilman supistajaa. Kakkaa varten pyytää vaipan, jos vaippaa ei ole sillä hetkellä. Pissaa kyllä huoletta vaippaan, jos se on. Mut jos ei oo, niin menee kyllä pöntölle aika hyvin omatoimisesti. :)
  12. M

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Heipsis taas! Kovasti on hiljentynyt tämäkin ketju. Mutta niin se taitaa olla vähän joka paikassa, et ketjut hiljentyy, ku lapset kasvaa =) Meille ei erikoista, jäbä kasvaa hirmusta vauhtia.. nyt on tullut kans järkyttävä kyselykausi. Mikä, mikä, mikä... Ääääää! Kauhee vauhti päällä ja teloo...
  13. M

    Crocsit, ne kaksiväriset

    Meillä oli kans viime kesänä. Sellaset missä ei liikkuva se remmi, vaan sellanen kankainen, sukkamainen...
  14. M

    Milloin pitäisi tulla kutsu lähärikoulun pääsykokeisiin?

    On se kumma kun AINA kirjotusten perusteella luodaan toisesta kuva ja se muistetaan sitten ikuisesti, sitähän ei unohdeta... Tsemppiä ja toivottavasti tulis kutsu pääsykokeisiin! Mä oon ite ollu kaks kertaa pääsykokeissa ja lähihoitajakoulutuksessa. Mun peruskoulun päättötodistuksen ka oli...
  15. M

    minkä verran suunnilleen lapsesi jalka kasvoi 1vuotiaasta 2vuotiaaseen? koosta x kokoon x?

    Kengän koko yksi vuotiaana n. 22, 2v: n. 25, nyt 2,5v n. 26.
  16. M

    Tukiperheistä

    Mä oon yhen lapsen yh, pojan isä kuollut. Mulla on ollut aikoinaan masennusta, samoin oli silloin kun tukiperhehakemus laitettiin vireille. Nyt jo saanut masennuksen pois taas. Meille siis laitettiin tukiperhe hakuun 08 marraskuussa. 2010 tammi-helmikuussa poika oli ekaa kertaa tukiperheessä...
  17. M

    kuka käyny tänää kaupassa?

    Eilen käytiin. Oli jo sillon kohtuu tyhjät leipähyllyt ainakin Citymarketissa ja Prismassa. Samoin lihahyllyt veteli viimesiään.
  18. M

    Crocsit, ne kaksiväriset

    Hyvä, että niissä on siis jonkinlainen takuu :) Voisinpa siis pistääloppukuusta tilaukseen noi kaks väriset :) Kiitos teille :)
  19. M

    Crocsit, ne kaksiväriset

    Mietin kans, et luulis jonkinlainen takuu olevan jos heti hajoo käsiin...
  20. M

    Paras marketin hiusväri?

    Peesi! Mä myös punasella (ja sen eri sävyillä ) värjään, ja noi on todettu hyväks.

Yhteistyössä