Hakutulokset

  1. M

    Crocsit, ne kaksiväriset

    Onko kellään kokemusta niistä kaksivärisistä crocseista? siis niistä uutuuksista... http://shop.crocs.fi/WebRoot/GPL/Shops/02022009-125820/4B6C/0336/AAE8/6AD2/B34B/59FA/3D38/F126/ELECTRO_K_LIME-NAVY_SIDE_m.jpg Siis esim noi... Miten toi liitoskohta kestää? Jotenki näyttää siltä, et hajooko se...
  2. M

    Lapsi juo paljon

    Huolestunut äiti täällä taas moi! Poika 2v juo, juo ja juo. Monta kertaa päivässä pyytää vettä. On ollut nyt muutaman viikon ilman yömaitoa, mut nyt muutamana yönä on herätessään pyytänyt vettä. Viime aikoina (ehkä viimesen kuukauden ajan) on ollut tosi väsynyt. Nukkuu pisimmillään...
  3. M

    Että voi jännittää......!!!!

    Kaveri, melkein sukulainen BB talossa ja äänestyksessä... Miten mahtaa käydä... Lähteekö talosta vai ei....Kääääks!!!! :p
  4. M

    Mitä mieltä olette tästä? (kuva)

    Meillä on pikkasen vajaa 2v pojalla vasemmassa silmässä hermovika. Syytä ei vielä tiedetä, epäillään Duanen oireyhtymää. Vasen silmä ei liiku ulkonurkkaan ollenkaan. Nyt tiistaina otin pojasta kuvan http://www.aijaa.com/v.php?i=4861853.jpg jossa vasen silmä on vaalea. Oikea silmä oli...
  5. M

    Silmän hermo halvaantunut

    Heips! Löytyykös täältä muita joilla silmän hermo vioittunut/halvaantunut? Meillä Micaelilla (1v 9kk) on vasemmassa silmässä joku hermo halvaantunut. 1v neuvolassa kysyin asiasta, kun poika karsasti mielestäni. Saatiin neukkulääkärille aika, joka sitten laittoi lähetteen silmälääkäriin...
  6. M

    Jaa a.. Mitäköhän nyt...

    Tänään oli postissa tullut KELAsta kirje. Kotihoidontuen hoitolisän vuositarkastus. Muuten ihan ok, mut olis pitäny palauttaa 3.7 mennessä... :o Eli melkein 3 viikkoa sitten... Öh... Täytyy huomenna käydä siellä ja kysyä et mitäs nyt... Voi perse, jos tosta on nyt sit kiinni se etten saa...
  7. M

    Helppiä.. Veroasioita...

    Mä oon nyt ihan pihalla :headwall: Mä koskaan oo tajunnu näistä verojutuista yhtään mitään.. Eli, olen nyt tekemässä vero.fi:ssä veroprosentin pienennystä KELAn tukia varten. Tuli ongelma eteen. Kun sinne pitää merkitä lastenhoidontuesta bruttotulot. Se on selvä juttu, mutta mites...

Yhteistyössä