Hakutulokset

  1. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    J+ Kannattaiskohan sun soitella äitipolille / synnärille et tarkistaisivat tilanteen? Ja tosiaan jos supistaakin ni ei kannata testata rintapumppua.. se kun voi edesauttaa niitä suppareita ja synnytyksen käynnistystä. Tsemppiä, ja toivottavasti pikkuinen ei ihan vielä ole tulossa...
  2. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    MrsR mä olin Böblingenissä töissä =). Hewlett Packardin palveluksessa ja asuin Herrenbergissä, ihan siinä vieressä. Voi niitä muistoja <3 Sektiosta mulla yks kaveri sai kaksi sektiota ihan synnytyspelon vuoksi. Tosin osa oli kyllä ihan "turhamaisuutta" siitä ettei paikat repeä jne.. mutta oli...
  3. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    MrsR oih, nauttikaa <3!!! Mä olen asunut siinä ihan Stuttgartin vieressä ja siellä König Strassella tullut shoppailtua kerta jos toinenkin. Voisin NIIN muuttaa sinne takaisin =) Meillä on kans rakenneultra käytynä ja poika tulossa. Sit on talossa isoveli ja pikkuveli =). Pieni salainen haave...
  4. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Ilmoittaudun =) En ole paljon ehtinyt / jaksanut kirjoitella. Niin kamalasti tulee juttua ettei meinaa perässä pysyä. vakuutuksesta olitte jutellet, meillä on esikolla, ja pitäisi nyt hakea tälle tulokkaallekkin. hampaista Mä oon kans käynyt tarkastuksessa ja kaks paikkaa vaihdettiin ja...
  5. N

    IVF-hoidosta plussanneet

    orvokkitukka täällähän minä =) Mieluusti tulen mukaan jos vain pääsen. En ole paljon ehtinyt kirjoittelemaan kun tää uusi arki on vienyt mukanaan. Ma-ke töitä, ja pitkien päivien jälkeen aika poikki aina. Ja touhukas esikko 2,5v on sit pitänyt loppuviikon kiireisenä. Napsis ja pikkutyyppi 18+6
  6. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    J mä tiedän mitä toi on. Meillä mies aloitti koulun, töiden ohella, kun aloin odottamaan esikkoa. Lähti aamulla kuudelta ja tuli illalla 21.30 kotiin, aina ma-to iltaisin. Ja viikonloput meni aina aikalailla läksyjä tehdessä. Oli todella raskasta aikaa. Samaan aikaan lähipiiriin sattui kaksi...
  7. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    FlowerBy mä joudun käymään jo ennen rv16 koska esikkoa odottaessa sain Rd Diagnoosin. Esikkoa odottaessa jouduin vasta viikon 25 tienoilla. Ja sinänsä hölmöä että jos nyt arvot eivät mene yli tässä ekassa rasituksessa ni sit joutuu vielä menemään uudelleen myöhemmässä vaiheessa. Örks. Tekee...
  8. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Doppleria mäkin suosittelen. Mulla on se joka näyttää sykelukemat ja monen monta viikkoa olen saanut jo äänet kuuluviin. Helpottaa omaa päätä kummasti kun saa hetken kuunnella sitä jumpsutusta ja potkintaa =)
  9. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Heippa pitkästä aikaa! Mä tulin poksumaan *14+0* =). Niin ne viikot vaan vierii, jeee!!! Neuvolalääkäri oli eilen ja kaikki kunnossa. Verenpaine ok ja hemppakin vielä liki 130 joten rautaa ei vielä tarte alkaa syömään. Painoa tullut sellanen pari kg, ja mahd vähän tarttis tulla, joten herkut...
  10. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    J+ mulla on vähän sama homma. Esikosta esittelin innolla masua tässä vaiheessa ja käytin jatkuvasti mammahousuja jotka sitä masua oikein korosti. Nyt en osaa jotenkaan esitellä.. ihan kun sen ei "kuuluisi" vielä näkyä. En tiiä. Ehkä osansa tekee miehen sanat että näytän "läskin ja raskaana...
  11. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Omppuf kerrassaan huikea ylläri!!! Wau! Tuplasti onnea <3 Napsis ja pikkutyyppi 11+3
  12. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Neiti81 joo, voihan se olla noinkin. Tosin kaveri joka on samassa sairaalassa sano että luota ennemmin kätilöön joka teki np-ultran kun siihen ei-alkuperältään-suomalaiseen lääkäriin, sen istukan suhteen. Mut se nähdään sit rakenneultrassa. Antoivat ensin ajan 30.10, mut rupesin kotona...
  13. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Onnittelut kaikille ultrassa käyneille Meilläkin oli tänään np-ultra, ja pikkuinen vastasi viikkoa 11+4 vaikka nyt on 11+2. Mutta laskettua ei muuteta koska on ivf-raskaus. Pääperämitta oli 4.7cm ja niskaturvotusta 0.85. Veriseulassa käytiin sitten myöskin ja niitä tuloksia sitten vielä...
  14. N

    IVF-hoidosta plussanneet

    Helou Täälläkin on ultra takana ja turvotusta oli vain 0.85 joten syytä huoleen ei pitäisi olla. Istukka on selän puolella joten liikkeitä vois tuntua aikasemmin kun poikasista. Mittaa oli kaverilla 4.7cm. Nyt tulossa kaveri kahville joten palaan paremmalla ajalla. Napsis ja pikkutyyppi...
  15. N

    IVF-hoidosta plussanneet

    La Perla olen myöskin äärimmäisen pahoillani puolestanne! Ei oikein tunnu oikeita sanoja löytyvän, mikään kun ei kuitenkaan lopulta lohduta. Pepponen tervetuloa :) Napsuneiti ja pikkutyyppi 11+0 <3
  16. N

    IVF-hoidosta plussanneet

    Piinistelijä meillä oli esikoinen np ultrassa myös muistaakseni 5pv isompi, mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan muutettu. Ja siis myöskin ivf raskaus. Täällä on olo ihan hyvä. Masi sen verran turvoksissa et salata ei kyllä kauaa enää voi. Ultra sitten torstaina.. Napsis ja pikkutyyppi 10+4 <3
  17. N

    IVF-hoidosta plussanneet

    No ihan sykkeeltä tuo kuulostaa <3. Mulla tuppaa kaveri lähtemään aina karkuun sitä doppleria :) Kertomisesta, mä ajattelin np ultran jälkeen kertoa sit laajemmin. Parhaat ystävät, sisarukset ja vanhemmat tietää. Mun mielestä hyvä tapa on vaan sanoa suoraan tyyliin "arvaas mitä, meille on...
  18. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    FSB oletteko te kaikki halukkaat päässeet jo Fb:n ryhmään? Ja onnea taas kaikille ultrassa käyneille! Napsis ja pikkutyyppi 10+0 <3
  19. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Ikäerosta meille on tulossa 2v10kk ikäero jos syntyy ajallaan. Poikanen tosin syntyi jo 37+1. Ja mulla on myös ollut Tyttöolo. Kun on myöskin ollut ihan erilainen raskaus kun esikoista, tähän mennessä. Huonoa oloa on ollut vain muutamana päivänä ja muuten olo ollut ihan "normi", he parempi kun...
  20. N

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Norpulle onnea huomiseen ultraan! Eiköhäns iellä kaikki ole kunnossa! Mun pitäisi kans sokerirasitus varata vielä elokuulle. En odota innolla. Mut ei auta. Viime raskaudessa mulla oli rd-diagnoosi, joten ennen viikkoa 16 on sinne rasitukseen mentävä. Asuminen olitte siitä aiemmin jutelleet...

Yhteistyössä