Hakutulokset

  1. M

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    Kattelin just et mä oon viimeisenä vastannu lähes kaikkiin ketjuihin :whistle:
  2. M

    Mitä teidän ekaluokkalaiset tykkää koulusta?

    Kavereita on (vähän liiaksikin), suuriosa luokkakavereista oli jo päiväkodissa samassa ryhmässä ja sitten eskarissa eli ovat tuttuja jo pidemmältä ajalta, tokaluokkalaisiinkin on jo hyvin tutustunut. Tykkää koulusta, läksyjä tulee kuulema liian vähän ja liikuntatunteja ja välitunteja sais olla...
  3. M

    Kuinka paljon vaatteita OIKEASTI katoaa pk:ssa?

    Meillä ei oo hävinny yhtään, yhdet housut on vaihtunu kun kaverilla oli samanlaiset vaan kokoa isommat (vaihdettiin sitten seuraavana päivänä uudestaan)
  4. M

    iltalukemista 5 v pojalle olisiko vinkkejä!!!

    Meijän poika muuten on aina tykänny tietokirjoista, se ensitietoni -kirjasarja voisi olla kiva. Käy katsomassa sen nimiseltä sivulta. Siinä on kivat hyvin kuvitetut kirjat ja jokaiseen kirjaan tulee cd-kirja mukana ja se peli =)
  5. M

    iltalukemista 5 v pojalle olisiko vinkkejä!!!

    Mauri Kunnaksen kirjoista on tykätty samoin noista Scarryistä, sitten on mun vanhoja tammen kultaisiakirjoja. Kaikki missä on dinosauruksia kiinnostaa.
  6. M

    Miksi YHlla ajatellaan olevan rankkaa?

    Mun kaveri on YH ja sanoisin että hällä on välillä tosi rankkaa. Johtuen mm siitä että lapset eivät ole isällään ja toisella on krooninen sairaus joka vaatii jatkuvaa seurantaa ja hoitoa ja sairaala/lääkärikäynnit + terapiat päälle. Sitten on vielä ko lapsen pikkusisarus joka haluaa toki...
  7. M

    Vakituisillekkaan ei riitä töitä ja määräikaisia sopimuksia uusitaan??!!Onko ihan laillista?

    Mitä isompi firma niin varmemmin tekevät kaiken mitä vain keksivät joku porsaanreikä noihin juttuihin on ihan varmasti. Tai sit ne vaan maksaa. Sinänsä hassua kun määräaikaisista on vaikee päästä eroon (tai ei pääse ilman että tapahtuu jotain vaikka rikos tai se määräaika loppuu)
  8. M

    avoimista työpaikoista kysyn.

    Ne on kysynyt palkkatoivetta ja mä oon kertonu, sit ne on tarjonnu vähemmän ja alettu neuvottelee
  9. M

    Mitä teiän astianpesukoneet on tehny kun ne on hajonnut???

    Päästi aika monta litraa vettä lattialle, oli päästänyt jo jonkun aikaa - sain sitten vakuutusyhtiön piikkiin uuden köökin
  10. M

    Tilasin sit ittelle sadepuvun :D

    Meillä on jo useamman vuoden ollut noi käytössä. Ja esim ratsastaessa on takki osoittanut olevansa vettäpitävä ja hengittävä, suosittelen. Muuten budget sport myy kanssa noita, aikuisten mallit on muistaakseni 49,90e, naisten xs voisi olla parempi kuin poikien 170 cm
  11. M

    avoimista työpaikoista kysyn.

    Niissä paikoissa missä mä oon ollu niin toi on tarkottanut sitä että olen itse sopinut palkani (alle tesin ei mun mielestä silti voi mennä, en oo kyl varma)
  12. M

    Saako Reimatecin haalaria hopeisilla tai kultaisilla yksityiskohdilla?

    Voihan niihin ite liimata tai ommella vaikka timantteja Oli sit pakko googlettaa :saint: http://www.seimishop.com/images/VDT_hopeahaalari_taka.jpg
  13. M

    6-vuotiaiden tyttöjen äidit!!!

    Vastaan vaikka mulla on 9 vuotias :whistle: Meillä ainakin menee ihan pituuden mukaan, tyttö on nyt 141 cm ja 140 cm on hyvä paitsi tosi reiluja vyötäröstä, just kursin melkein 10 cm farkkujen vyötäröstä kasaan ettei tipu (kaksoiskoolla 134/140 on pieni ja 146/152 on suuri, joten nyt ei niitä...
  14. M

    Joo joo kyllä kaikki saa töitä kun vain haluaa!

    Tää muuten riippuu kanssa myyjästä, mun mies on myyjä ja soittelee myös kotoa asiakkaille, koskaan en oo kuullu hänen tyrkyttävän, lupaavan mitä vaan tai olevan epärehellinen. Mä oon sitä mieltä että rehellinen myyjä pärjää pitkässä juoksussa paremmin kuin epärehellinen ja on tuo aika monta...
  15. M

    Joo joo kyllä kaikki saa töitä kun vain haluaa!

    Tää homma ei mulle sovellu :whistle:
  16. M

    Heippa kaikille, sisältää kysymyksenkin :D

    Kiitos täytyykin tutkia kerhoa :flower:
  17. M

    Joo joo kyllä kaikki saa töitä kun vain haluaa!

    Näin täällä ainakin on paljon myyntityötä tarjolla - liikelahjoja/lehtiä/ilmoituksia jen pelkällä provikkapalkalla
  18. M

    Heippa kaikille, sisältää kysymyksenkin :D

    Pitkään poissa, mut ei kukaan mua muista :saint: Missäs täällä nykyisin voi mainostaa Huutisjuttuja :whistle:
  19. M

    voi skökkeli. poika oksentanut matkalla kesölomareissulta kotiin.. :(

    Meijän kuopuksella on vatsatauti ollut 3 kertaa (tai ainakin sitä on ollut silloin liikkeellä) ja jokaisella kerralla on oksentanut tasan kerran + kerran oli niinkin että oksensi ja alkoi tunnin päästää "huutamaan" ruokaa jota en tietty uskaltanut antaa sitä huusi sitten aikansa sit annoin syödä...
  20. M

    Minne kylpylälomalle lasten kanssa?

    Ikaalisten kylpylä tai Nokian eden on kivoja (tai ainakin ollut ) ei olla nyt vähään aikaan käyty

Yhteistyössä