Hakutulokset

  1. T

    2000 eekkeriä taivasta

    Se Kenny oli paras hahmo tuossa sarjassa. Sitä tulee ikävä
  2. T

    Mä oon niin väsynyt...

    Kuulostaa niin tutulta. Mulla tosin 3 lasta, 5v, 3 v ja 7 kk vauva. Uskon että kohta alkaa helpottaa kun tuo nuorinkin kasvaa, voi jättää jo sitten hoitoon joksikin aikaa. itse olen kesällä menossa tekemään työpaikalleni kesäsijaisuutta, näin saan siis muuta mietittävää. Tsemppiä, kyllä se...
  3. T

    Aurinkosähköjärjestelmästä kokemuksia?!

    Meillä mäkillä Napsin järjestelmä ja ollaan oltu tyytyväisiä. Minä en kylläkään pysty sanomaan sulle mitään lukuja, isäntä tietäs ne. Mutta sellainen on millä toimii valot, jääkaappi ja vesipumppu ja hyvin on pelittänyt. Kannattaa pyytää tarjouksia eri liikkeistä.
  4. T

    Arvatkaapa mitä tekis mieli tehdä

    Miten tuo kuulostaa mun kaverin ukolta.... Lähde vielä kun olet elävien kirjoissa ja älä takaisin palaa!
  5. T

    Tilava farkku lapsiperheelle?!

    \ Samaa mieltä kanssasi! B)
  6. T

    Tilava farkku lapsiperheelle?!

    \ Niinpä. Toiset autot ruostuu helpommin kuin toiset. Miksiköhän esimerkiksi bemarin arvo laskee hitaammin kuin esimerkiksi sitikan?
  7. T

    Tilava farkku lapsiperheelle?!

    Suosittelen lämpimästi bmw 5-sarjaa. Meidän menopeli ostettiin helmikuussa ja on jo siis yli 10 v vanha, saksantuontia. Kilometrejä mittarissa on muttei kamalasti sen hintaluokan autoksi. Yritin minäkin miehelleni ehdotella ooppeleita sun muita, mutta kun ei kelpoo. Hän tietää kuitenkin...
  8. T

    Liitetäänkö teidän lapset vauvana jo kirkkoon?

    Ei ole kastettu eikä liitetty kirkkoon, ei minua, miestäni niinkuin ei lapsianikaan. Mielestäni kuitenkaan emme ole jääneet mistään paitsi, olen ja lapseni ovat osallistuneet niin kirkon kuin vapaiden suuntien kerhoihin, pyhäkouluihin yms.
  9. T

    Käytättekö mankelia?

    En, mutta anoppini käyttää ja mankeloi siinä sivussa meidänkin lakanat.... B)
  10. T

    Mikä siinä mäkkärissä syömisessä on niin kauheaa?

    Kun jo kolmen kanssa (alle kouluikäisiä siis) kauppaan meno on extremeä, niin saati sitten hampurilaiselle.... Hattua nostan suoritukselle! :flower:
  11. T

    Suosittele Helsingistä hotellia

    Onko sulla tietoa missäpäin Hkiä Eurohostel on?
  12. T

    Suosittele Helsingistä hotellia

    Otsikko jo kertoo. ollaan tulossa lasten kanssa Helsinkiin muutaman viikon päästä ja olisi kiva löytää mukava ja edullinen/sopivan hintainen hotelli. Jos kokemuksia, niin suosittele.
  13. T

    Minustako taas tupperimyyjä?!

    Täällä kanssa yksi uusi myyjä, viime viikolla aloittanut. Ekat kutsut häämöttää tuolla viikon päässä.
  14. T

    KUROSELLA VIRPI KUITUSEN MIES!

    Täh, missäs niin lukee?
  15. T

    Estrellan 50% low FAT - sipsit!

    Palautas ne tehtaalle vaöituksen kera. Voit saada hyvityksenä enemmänkin herkkuja.
  16. T

    Ei miellyttäny ukon silmää

    Meillä meinasi syttyä 3. maailmansota kun värjäsin pääni tuossa joku vuosi sitten. Olen tosin senkin jälkeen värjännyt, eikä se sota ole vielä syttynyt. Pitkät hiukset katkes 5 v sitten ja takaisin en tässä pikkulapsivaiheessa kasvata. Katsotaa sitä sitten tuonnempana. Valitusta kyllä kuuluu...
  17. T

    Myönnän nyt, että ihailen niitä äitejä

    Juuh, kyllä minäkin ihailen niitä äiteitä jotka jaksaa olla kotona. Mä oon ollu 3 v ja nyt on tullut mittari täyteen. Kyllähän täällä olis, mutta... Alan olla aika loppuunpalanut, kaks uhmaa ja yks roikkuu tississä. Vapaahetkiä ei juuri ole, koko ajan joku pyytämässä jotain. Onneksi pääsen...
  18. T

    siis miten tollanen suppo pitäs laittaa

    Supon laiton jälkeen purista pyllynposket yhteen siitä peräaukon kohdalta jonkin aikaa.
  19. T

    HAHAA Kaikki valkolakkiset äidit tähän pinoon!

    Jep. Lakki jossain kaapin kätkössä, harmaalla tupsulla ja pannalla.
  20. T

    Uudelleensynnytyksen kesto

    Ekan synnytys kesti 6h45min, toisen 2h17min ja kolmonen 4,5h. Kakkosen synnytyksen koin liian nopeana, ite en ehtinyt sihen mukaan. Kätilö synnytysvastaanotossa nauroikin että "ai viimeksi ootte tullu rimaa hipoen."

Yhteistyössä