Hakutulokset

  1. S

    siilinjärvi

    Täällä yksi uusi ilmoittautuu tähän ketjuun. Eli Vuorelan puolelta ollaan, mutta oma auto suo mahdollisuuden "helposti" kulkea, myös keskustaan. Itse olen syntynyt -85 ja tyttö -03 syksyllä. Ja kyllä kaivataan kipeesti leikkipuistotapaamista, kun ei likalla ole ollenkaan leikkikavereita kesällä...
  2. S

    Vuorela-Siilinjärvi-Kuopio

    Opiskeleva äiti ja 2,5 vuotias tyttö etsivät uusia tuttavuuksia joiden kanssa kesällä käydä puistossa, kyläillä puolin ja toisin ym. Asumme Vuorelassa, mutta oma auto löytyy. Ota yhteyttä Sanna.Siirila@ingmanedu.fi ja kirjoitellaan lisää.
  3. S

    apteekin raskaustesti

    ainut aina varma, tee kun tuntuu siltä
  4. S

    siilinjärven nuoret äidit huomio!

    Täällä olisi äiti 19v. ja tyttö lokakuu -03. Tosin vasta kesällä muutetaan Kuopiosta Vuorelaan. Minulle voi kirjoittaa sanna_liisa@luukku.com
  5. S

    Siilinjärven leikki-ikäiset

    huhuu :wave:
  6. S

    Siilinjärven leikki-ikäiset

    Uusia ystäviä täällä kaipailisi 1,5v. tytön äiti. Edessä muutto Vuorelaan ensi kesänä. Mukava olisi tutustua näin etukäteen Siilinjärven äiteihin ja kerho tms. toimintaan. Itse en aluetta tunne joten hieman opaskin hakusessa. Oma auto käytössä, joten reippaasti yhteyttä vaikka et juuri...
  7. S

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    No nyt vaan monet ovat toivoneet, että tapaamisiin tulisi vain äitejä lapsien kanssa. Emme mitenkään väheksy sinun äitiyttäsi. Voisiko olla niin, että saisit enemmän esim. jossain lapsensa menettäneiden vertaistuki ryhmässä?
  8. S

    Puhuu

    joko teidän lapset puhuu? Minkä ikäisenä aloittivat. Meidän 1v. 5kk ei vielä puhu. Muutaman sanan tosin osaa, mutta siinä se on junnannut jo kuukausia. Pitäisiköhän jo huolestua?
  9. S

    gallup, ikä, pituus ja paino

    19, 170cm ja n.62kg :ashamed:
  10. S

    ratsastus

    Ratsastin noin 4 kuulle asti, siiten lääkäri kehoitti lopettamaan. Niin kauan suht turvallista kun maha on vielä iskuilta suojassa.
  11. S

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    \ Ikäviä juttuja olen kuullut, ja niiden perusteella toistaiseki en ainakaan tapaamisiin lastani vie. Voit laittaa minulle y-viestiä.
  12. S

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    \ No tällä kertaa se oli onnekseni. Vältyin sentään tapaamasta erästä sekopäätä...
  13. S

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
  14. S

    KUOPIO!!!!!

    \ Ei ole pakko ostaa mitään. Eikä siellä nyt NIIIN kallista ole. Itekin olen P.A. perjantaihin saakkan.
  15. S

    hyvää päivää!

    Me ostetaan osaomistus kolmio jonne päästään muuttamaan ensi kesänä.
  16. S

    hyvää päivää!

    Söin juuri jogurttisukaata ja nyt menen ottamaan tirsat.
  17. S

    Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

    Minä ainakin tulen tiistaina ellei sitä peruta. Niin muuten olen entinen sanna-cata, ettei tule sekaannusta.
  18. S

    Ehdotus

    Tälleen aikas raaka idea/ mahd. vetoomus. Eilen kun kävin (en edes tiedä miksi) lukemassa muutaman ketjun äidit 40+ -palstalla. Huomasin siellä saman kaltaista ongelmaa kuin täälläkin, eli äidiksi tulo iästä nälvitään ja muutenkin käyttäydytään sopimattomasti. Ja he syyttävät tästä meitä...

Yhteistyössä