Hakutulokset

  1. A

    ilta/aamupalavinkkejä

    Lapset aivan leipiintyneitä samoihin aamu- ja iltapaloihin. Heittäkää ideoita kehiin millä voisin piristää ko. hetkiä.
  2. A

    Uskovia Ystäviä

    Hakusessa uskovia ystäviä kohta 40 v satakuntalaiselle äidille. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia hengellisistäkin asioista sähköpostin välityksellä ja välimatkan puitteissa vaikka myöhemmin livenäkin. Laita vistiä yv:nä tai osoitteeseen illimilli@luukku.com tulemaan niin kirjoitellaan enemmän...
  3. A

    Uskovia äitejä

    Uudi. Laitoin sulle yv:tä tulemaan.
  4. A

    Uskovia äitejä

    Löytyisikö täältä uskovia äitejä kaveriksi Satakuntalaiselle liki 40 v äidille. Olisi kiva jutella yhteisistä asioista ja kaveri joskus mukaan eri tapahtumiin. Muutkin kun uskovat saa vastata. Viesti ei vanhene.
  5. A

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Heissan kaikki. Ihania suunnitelmia teillä kaikilla on elämään painonpudotuksen jälkeen. Itse tahkoan koko ajan niiden herkuttelupäivien kanssa että mikä on sopiva määrä herkkuja per viikko. Mä kun vähn maistan ni sitten menee jatkuva syöttö päälle ja joka päivä pitäsi vähän maistaa, ihan vaan...
  6. A

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Lohdutuksen sananen kaikille meille, ei surra muutamia takaisin tulleita grammoja tässä vaiheessa. Ihan oikeesti älkää ajatelko että laihdutatte, vaan pyrkikää muuttamaan syömistapoja niin ettei ole nälkä mutta ei ruokailun jälkeen ähkykään. Pisteilijät tietty eri juttu kun niillä voi jatkaa...
  7. A

    Mitä lahjaksi 7-vuotiaalle pojalle?

    siis vaikeissa tapauksissa olen aina laittanut lahjakortin lelukauppaan, saa ostaa siten mitä tarve vaatii ja mieli tekee.
  8. A

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Heipä hei. Puntarissa käyty ja tilanne tänä aamuna seuraava. Aloituspaino:81.4 kg Paino tänään: 79.4 kg Pudotus vko 2: 1.1 kg Pudotus yht: 2 kg Se on jääny sanomatta että tän laihdutuksen tukena, vaiko mielen huijauksena, olen popsinut green coffee-tabletteja. Niiden pitäisi estää...
  9. A

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Kiitos Enkeli vastauksesta. Mä kun en pojoile niin en tiedä tuon taivaallista noista jutuista. Mutta mä kärsin jo kovat morkkikset kun eilen piti ottaa vaan pari palaa suklaata jälkkäriksi ja menikin 6 tai 8, ja lisäksi 4 keksiä. Tuon himon teki heti kun oli liian vähän evästä ja nälkä kun tulin...
  10. A

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Tässä mietiskelin töissä tuota herkkupäivää. Kerran viikossa olis kyllä hyvä varmaan pitää sellainen, mutta mikä teillä, rakkaat siskot, on suurinpiirtein määrä herkuille. Ei kai kuitenkaan yksi sininen suklaalevy ja muuta kahvihyvää. Jotenkin kun sais pidettyä tuon herkuttelun kanssa kurissa...
  11. A

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Pakko vielä tulla kertoilemaan uutisia. Nyt on virallisesti mulla viikko menny tän uuden elämäntavan oppimisessa ja tänään aamulla vaaka näytti 80.1. Sen mukaan on sit 1.3 kiloa lähteny viikossa, mutta tästä lähtien elän kyllä tuon perjantain mukaan. Se on kuitenkin kivempi itelle jos joskus...
  12. A

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Täällä taas viikon matkan taittaneena. Siis sunnuntaina aloitin teidän monen muun mukana tämän tahtojen taistelun kiloja vastaan aseena vaan pienemmät ruoka-annokset kun tavallisesti sekä 3 litraa vettä päivässä. Lisäksi syön kolmen tunnin välein. Ruoka ihan tavallista kotiruokaa, mutta määrät...
  13. A

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Mäkin aloitin taas ties monennenko kerran laihiksen mutta tällä kertaa olen yrittäny tehä alotustyötä pään sisällä. Miettiny mielessäni miksi haluan laihtua ja mitä olen valmis sen eteen tekemään. Ennen kun olen vaan ajatellu että nyt lähtee läski niin nyt ajattelen että se pysyy pois...
  14. A

    Kunhan puran ajatuksiani

    Lueskelin noita teidän kirjoituksia ihan pintapuolisesti ja aloin itsekin miettiä tuota ystävyyspulmaa. Miksi on niin paljon yksinäisiä, miksi ei löydä ystäviä, miksi ystävät eivät pysy jne. Kuulun itse osittain samaan osastoon yksinäisten kanssa. Kotona asuessani oli vielä ystäviä mutta kun...
  15. A

    Mitä syötte

    Taas kerran ja ties monennenko kerran pitäis alottaa tuo loppukilojen pudottaminen. Joku 15 kiloa pitäis ainakin saada pois niin olisin tyytyväinen. Nyt tarvittis vaan saada tarkkoja ruokaohjeita ja vinkkejä joilla te rakkaat siskot olette saaneet kilonne pois. Yksi synneistäni on laiska...
  16. A

    Raumalaisia

    35 v. perheellinen äiti kaipailisi Raumalta juttu-, lenkki ym. seuraa. iälläsi ei ole väliä kunhan tunnet olevasi ystävää vailla. Vastauksia yv:nä tai osoitteeseen illimilli@luukku.com. Kertoillaan siellä lisää.
  17. A

    Raumalta ystäviä

    Löytyisikö Raumalta ystäviä lenkkeilyyn, kahvitteluun, juttuseuraksi ym merkeissä 35 v. äidille. Perheeseeni kuuluu 5- ja 8 vuotiaat lapset sekä mies. Iälläsi ei ole väliä, kunhan tunnet olevasi yksinäinen ja kaipaat juttuseuraa. En ole hetken ystävä vaan ystävyyssuhteeni ovat pidempiaikaisia...
  18. A

    Vastaus lapselle

    Miten olette kertoneet 8 v. lapselle miten lapset saa alkunsa? Meillä tyttö kovasti kyselee ja tuumaa että kyllä mä tiiän mistä se tulee mutta miten se sinne menee. Ei oikein viittis enää mitään satujakaan kertoa joten totuuspohjaisia teidän antamia vastauksia kaivataan.
  19. A

    Pirtelöä

    Ja millaisia määriä aineita vai onko vaan näppituntumaa jäätelön ja maidon ym määrät?
  20. A

    Pirtelöä

    Mikä on paras pirtelöohjeesi? Mieli alkoi tekemään mutta aikaa on viiemisestä joten apua kaivataan. Suuret kiitokset jo etukäteen.

Yhteistyössä