Hakutulokset

  1. M

    Turkki ja Marmaris&Icmeler

    Me ollaan kahdesti oltu Icmelerissä lasten kanssa ja siellä on tosi helppo nauttia rannasta ja ruuasta. paikka on pieni mikä helpottaa kummasti lasten kanssa oleilua, Marmariksessa vain käytiin, eikä oikein ollut meidän makuun. Matkalle lähtiessä kannattaa huomioida kuitenkin Turkin...
  2. M

    Hei toukovauvat 07

    Mulle ei ole tullut salasanaa, vain hyväksyntä tuli
  3. M

    Hei toukovauvat 07

    Minä täällä ihan into piukeena kirjoittelen, kivaa olla yhteyksissä reaaliajassa. Parasta aikaa kiitos samoin, ja tietysti kaikkien juttuja täällä jo janotaan, ja omiakin olis taas jo aika jakaa... ;)
  4. M

    Hei toukovauvat 07

    Salatut elämät saa myös multa kannatusta, voidaan vielä paremmin pureutua asiaan ja sen viereen...
  5. M

    Hei toukovauvat 07

    Joo kyllä minäkin olen jo hermoillut täällä kun ei sivu auennut. Mie Laitoin hakemuksen siihen olemassa olevaan kerhoon, mutta jos syystä tai toisesta, perustattekin uuden kerhon, niin laittakaa viestiä, en halua jäädä pois ryhmästä. Yritetään kuitenkin toimia pikaisesti, niin riippuvainen...
  6. M

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Tulin vielä lukemaan kuulumisenne, ja sitten päätin vielä laittaa pari sanaa, kun kerrankin saa rauhassa koneella olla. Siivousintoa tai ei, niin tuntuu, että meillä on jatkuvasti siivottava ja silti koti on aika ajoin kuin hävityksen kauhistus, välillä ihan säälittää noi lapset kun tuntuu...
  7. M

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Kyllä tässä jo rohkenee ystävänpäivää teille toivotella, niin tärkeässä roolissa mulle olette! Meillä alkoi tää päivä ei niin kovin loistokkaasti, keskimmäinen lapsi oksensi yöllä kerran ja aamusta kahdesti, nyt on leipä jo pysynyt sisällä toista tuntia ja pieni kaveri virtaa täynnä! Ulkona...
  8. M

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Moikka, alottelinkin aamulla kirjoittelemaan, mutta kun juttu keskeyty, niin ei sitten tullut sitä lähetettyä. Hanna en tiedä oletko synttäreille laittanut suolapaloiksi coctailpaloja tai siis niitä tikkuja, meillä ne on lastenkutsuilla olleet takuu varma tuote, usein vaikka puolikkaaseen...
  9. M

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Voi ei pitkä teksti sitten otti ja katos....... :kieh: , no nyt opin, sitten että teksti pitää kopioida, jos käy edellisellä sivulla kurkkimassa, mistä on ollut juttua..... Kuukautisista ja kuukupista olette jutelleet. Mulla menkat runsastu tosi paljon pikkukakkosen syntymän jälkeen, ja...
  10. M

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    heti alkuun varoitus, nyt tulee roomaani, kerrankin listasin jutun aiheita josta on ollut puhetta. Meillä on tänään aamusta neuvola, eli laitan varmaan päivällä vielä uudet mitat. Ja sitten pitäis varmaan ryhdistäytyä ja mennä käymään viemässä Kelaan papereita. Uusi verokorttikin pitäis...
  11. M

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Ihanan hiljainen talo, kaikki kullanmurut tuhisevat untaan :heart: , tänään on ollut kiva päivä, hieman vain harmittaa, kun ollaan vissiin ton tytön kanssa niin saman luontoisia, helposti kimmastuvia, mutta onneksi lepytäänkin nopeasti. Jotenkin aina kaivertaa, että kun sitä hermustuksissaan...
  12. M

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Olo on ihan raukee, kotiuduttiin äsken, lähdettiin aamulla kävellen kaverien pihalle mäkeä laskemaan, paistettiin siellä sitten makkaraa ja lopuksi mentiin vielä sisälle, lapset leikkivät ja äidit hörppivät teetä, ja sitten kävellen takas, matkalla ostettiin vielä maito kioskilta ja tuoreita...
  13. M

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    hei taas, ompa täällä tosiaan hiljaista. Liekö kaikilla ollut niin rankat laskiaisriehat? Meillä ne vähätkin lumet oli lähes tipotiessään, joten me mentiin sitten isompien lasten kanssa uimahalliin "laskiaismäkeen". Isäntä jäi remontin tekoon ja Helmi meni siksi aikaa viihdyttämään mummoa ja...
  14. M

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Huomenta, Bianca onnittelut tuoreelle rouvalle! Parasta aikaa voi teitä :hug: , paluu lomalta jo sinänsä kysyy voimia ja mua ainakin silloin arki ahdistaa, niin siihen päälle vielä oksennustauti, toivotaan että se ei kiertäis koko porukkaa! Minä jouduin eilen vaihtamaan Helmille toisen...
  15. M

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Nyt on vierähtänyt useampi päivä enkä ole saanut kirjoiteltua, toki kuulumisenne olen ehtinyt lukemaan. Meillä ollaan yhä flunssaisia, eilen käytin Helmin lääkärissä kun niin haroi korviaan, ne punoittivatkin, mutta eivät vielä onneksi olleet nestettä alkaneet kerätä, siinä rajoilla oliko...
  16. M

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    taas täällä. Parasta aikaa turvallista ajomatkaa ja ihania loma päiviä teidän sakille! :hug: Ja kun kirjoitin, että olen kade sun lahjasta, niin hyvällä tavalla kade, oikeesti iloinen teidän puolesta. Kerroit, että pakkailette, voisin antaa vinkin, että älkää unohtako rinkkaa ja syöttötuolia...
  17. M

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Ihanan aurinkoinen pakkaspäivä, kärryteltiin tänään apteekkiin ja kauppaan ja päälle lenkki sillävälin kun isommat lapset oli kerhossa. Nyt iski sitten raukeus kun tultiin sisään ja syötiin. Mieskin soitteli koti, että poikkeuksellisesti tulee tällä viikolla ajoissa kotiin, tosin sen hintana...
  18. M

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Laitanpa vielä pari sanaa ennen nukkumaan menoa, tai johan minä silmittelin tossa sohvalla, mutta kun hain koneen syliin, niin kummasti piristyin ;) . Voi kun te kaikki olette niin motivoituneita painon hallintaan, mulla on mennyt ihan plörinäksi :ashamed: . Meillä Helmi tuli eilen...
  19. M

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Ihan ensiksi haluan Onnitella Moonlightia :flower: :) :hug: . H :hug: hienosti kaikki menee! Pienestä ikäerosta on ollut puhetta, en tiedä lasketaanko toi 1v 10 kk pieneksi, mutta minusta se on ollut hyvä ikäero, nyt esikoisella ja keskimmäisellä on tosi paljon seuraa toisistaan, eikä menoa...
  20. M

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Moi taas tuntuu, että kiirusta on tää kotiäidin arki, miten sitä koskaan töihin ehtii ;) . Aamupäivällä tehtiin Helmin kanssa reipas kävelylenkki Prismalle, sitten isommat lapset kerhosta, niiden ruokinta ja samalla tuli mun ystävä jonka kanssa siinä lomassa seurusteltiin, nyt imurointia ja...

Yhteistyössä