Hakutulokset

  1. E

    Että ärsyttää!!!

    Mut nyt töihin... Ihanaa kun pääsee välil ihmisten ilmoille!!!! :D Tai jos sairaalan keittiötä voi sanoa ihmisten ilmoiksi... :headwall: :D
  2. E

    Että ärsyttää!!!

    Tuli sänkyyn mentyä keskusteltua miehen kanssa ja tajusi pyytää anteeksi! :heart: Enhän mä enää vihanen voinut olla, hyvä kun sentään loppujen lopuksi se tajusi et ei ollut pahemmin joutunut mitään tekemään viikonlopun aikana. ymmärsi et olin ihan kympillä hemmotellut sitä, minkä sinänsä oli...
  3. E

    taidanpa lähteä

    tuon pässin viereen peiton alle hieromaan sovintoa.... ;) :whistle:
  4. E

    Pettämiskyselyä?!

    Olen antanut, ja samalle miehelle useasti. Tiedän et kun mieheni on kännissä niin hänellä ei ole mitään tolkkua minkään asian suhteen, ja kaikki nämä pettämiset ovat tapahtuneet alkoholin vallitessa. Joten siksi olen antanut anteeksi, mut nykyään vaadin raivoraittiutta, ja mies pyrkii siihen...
  5. E

    Että ärsyttää!!!

    Mä olen erikoinen! |O Se on ihme et kaikki harmaat aina tarttuu tohon mun profiilin tekstiin.... Anteeksi realistinen elämänasenne...
  6. E

    Että ärsyttää!!!

    :laugh: :laugh: :laugh: toi on muuten aika kuvaava, ilman tuota h alkuista sanaa.... Varsinkin nyt raskaana ollessa!!! Ja eikö monesti erittäin seksin nälkäisiä naisia kutsuta h:raksi??? Joten kyllä sekin tällä hetkellä osuisi minuun.... :D :laugh: :D
  7. E

    Taidan ottaa ja repäistä vihdonkin

    Meil ei iltalukiossa ollut kuin teoriaa, siis ei ikinä läträilty ym... Ja sen takia se oli ihan sikakivaa!!!
  8. E

    Että ärsyttää!!!

    Se on mun nikki!!! :D Se kertoo jotain hyvin olennaista minusta. Tuo EVPH aukeaa kyllä kaikille kellä on siitä kokemusta, ja muiden ei tarvitse tietää mitä se tarkoittaa, sillä he eivät kuitenkaan ymmärtäisi....
  9. E

    Että ärsyttää!!!

    ai... No ei mun kropan mielestä ainakaan, kyllä taas siihen malliin supistelee... Kotitöihin sillä mennyt kahdessa päivässä noin 3 tuntia, mikä pitää sisällään lapsen kanssa olon, minä kaiken muun ajan. Ei minun mielestä paljoa!!!
  10. E

    Että ärsyttää!!!

    Laittoi muuten mies likan kiltisti nukkumaan. Hoiti myös iltapuuron syötön kun minä en ollut huomaavinaakaan että tuommoiset hommat täytys hoitaa... :laugh: :laugh: :laugh: heitti minua vain vaipalla päähän vihjaten et viitsitkö laittaa tuon, minä en edes katsetta irroittanut näytöstä...
  11. E

    Että ärsyttää!!!

    Kuka on sanonut et viihdyn tossun alla?!?! :headwall: Ja palstan säännöissä ei ole kielletty valittamista!!! |O
  12. E

    Että ärsyttää!!!

    No meillä todellakin on puhuttu jo ennen raskautta et sen pitää ottaa enemmän osaa kotitöihin... Kun minun keho on supistusherkkä, nytkin on jo noin kuukauden tullut kipeitä supisteluja vaikka vast rv 26 meneillään. Ja myös minä käyn tekemässä keikkahommaa...
  13. E

    tuttipulloista

    Huuhtelet ja takaisin käyttöön!!!
  14. E

    Että ärsyttää!!!

    Olen, se täytyy myöntää... Mut tuollain on harvinaista, yleensä se menee niin et mies tekee mulle keskellä yötä hiukopalaa, kun tämä raskaus on saanut kauhean yösyömis vietin minulle... :ashamed: Mutta myönnän et mies on melko hemmoteltu tapaus!!!
  15. E

    Onko mun ihan välttämätön pakko

    No en mä ainakaan voisi hylätä äitiäni, oli se minkälainen tahansa.... :ashamed: Ja jos hänellä kerran on mielenterveydellisiä ongelmia, niin olisko se syy siihen että ei ole pystynyt olemaan sellainen äiti kuin olisi pitänyt??? Nyt hän kuitenkin yrittää parantua, eikö kannattaisi antaa hänelle...
  16. E

    Että ärsyttää!!!

    Mies nukkui tänään tunnin pidempään ku me ja sai herätä valmiiseen aamiaispöytään. Aamupalan jälkee kolme tuntia vaan hengaili oikeastaa tekemättä mitään. Sit syötti ja laitto tytön nukkumaan ja käväs kaupassa. Sen jälkee rupes katsomaan jotain leffaa. Sen katsottuaan sai seksiä ja kävi...
  17. E

    hohhoijaa tuota armasta exää

    No parempi ylihuolehtiva kuin et ei huolehtis ollenkaan!!! :D Nimimerkillä lapsen isää ei kiinnostanut vaik tyttö oli kuolemankourissa sairaalassa....
  18. E

    Onko kenelläkään ollut uusi miesystävä mukana synnytyksessä?

    No jos oltais miehen kans tavattu ennen ku laps synty niin olis varmana tullut mukaan. Valitettavasti likka oli jo pari kuinen kun tavattiin....
  19. E

    Kenen nikki kuvaa jotenkin itseä?

    kyllä kuvaa!
  20. E

    paras jäätelö

    mars :p

Yhteistyössä