Hakutulokset

  1. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Heips! Mulla oli eilen jälkitarkastus ja kaikki oli hyvin =) Painoakin on nyt jo melkeen 6kg vähemmän kuin ennen raskautta, nyt täytyy vaan muistaa tarkkailla syömisiä ettei pääse paino taas lähtölukemiin:whistle: Meiän jätkä käänty taas tänään itse selältä mahalleen, on kyllä kova kiire...
  2. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Tänään oli pojan 2kk neuvola. Mitoiksi saatiin 5kg ja 57,7cm (synt. 3385g ja 51cm). Rotarokotteen sai nyt. Tarkkaavaisesti jätkä katselee ympärilleen ja hymyilee ihanasti. Tossa muutama päivä sitten kääntyi ihan itse selältä mahalleen. Taitaa olla kova kiire päästä liikkeelle :heart: Siitä...
  3. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Heips!! Oon käynyt päivittäin lukemassa teidän juttuja, mut ite en oo saanu kirjotettua.. Jospa nyt jotain kun jätkä nukkuu partsilla =) Meillä myös mahavaivat helpottaneet kun vaihdettiin korvike Baby Semp:iin. Jonkinlaista rytminpoikastakin alkaa löytymään. Illalla käy nukkumaan n. 21-22...
  4. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moikka =) Täällä arki rullaa edelleen ihan kivasti, lauantaina on sitten pojan ristiäiset. Huomen illalla pitäisi papin tulla käymään sopimaan ristiäisasioista. 3 kummia on pojalle tulossa. Meillä poika syö suurimmaksi osaksi nannia ja sitten pumppaan muutaman kerran pävässä rintamaitoa sen...
  5. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moikkis! Jos jotain ehtis kirjottaa kun poika nukkuu. Meillä ollut muutama päivä et poika vaan kitissy ja sylissä kantaen tai sitterissä keikuttaen ollut vain hyvä. Ei ole oikeastaan päivällä nukkunut ollenkaan. Nyt näyttäs olevan vaihteeksi hyvä päivä ja unikin maistuu :) Kova on meidän jätkä...
  6. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Runttis: Mulla myös hätäsektio. En minäkään saanut sairaalasta mitään ohjeita, muutakuin että toipilas aika on n. 4-5vko. Mä oon kyllä käynyt jo monta kertaa sauvakävelyllä, mitään rajumpitahtista en vielä oo tehnyt. Aattelin että jälkitarkastuksessa kysyn sit lääkäriltä että joko saa tehdä...
  7. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    AnQ: Kuulostaa niin tutulta tuo teidän 3-vuotiaan touhu.. :headwall: Meillä 3-v tyttö myös entistä tottelettomampi, joka asiaan sanoo vastaan ja keksii kaikkea kiellettyä. Tytölle on parhaamme mukaan annettu huomiota ja isyyslomalla mies hänen kanssaan touhusi kaikenlaista. Nukkumaan meno sekä...
  8. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Jospa sitä jotain kirjottelisi, kun poitsu nukkuu tyytyväisenä vaunuissa partsilla. Meillä vissiin meinaa olla vähän masuvaivoja havaittavissa. Ei meinaa maitokaan maistua samalla lailla. Mikähän auttas kun pojalla selvästi nälkä mutta kun alkaa syömään (tissistä tai pullosta) niin yhtäkkiä...
  9. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Mulla sektiosta nyt tasan 2 viikkoa ja haava on tosi hyvässä kunnossa alkaa ruvet irtoilla ja parit pienet mustelmat mitä tuli alkaa häviämään. Ei oo ollu minkäänlaista vuotoa, eikä kipuakaan muutaman ekan päivän jälkeen.
  10. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Heips! Kuulumisia minäkin aattelin vähän kirjotella kun poitsu nukkuu vielä shoppailureissun jäljiltä vaunuissa:) Poika on perustyytyväinen tapaus, ei paljon turhia itkeskele. Yöt on mennyt yleensä kahdella syötöllä. Meillä myös rinnan lisäksi lisämaito käytössä, kun itseltä ei riittävästi...
  11. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Täällä arki sujuu hyvin=) Mies on isyyslomalla ja puuhaillut tuon isomman tytön kanssa kaikenlaista niin saa sekin kunnolla huomiota osakseen =) Yöt meillä menee edelleen hyvin, viime yönä nukuttiin jo 6 tuntia putkeen, syötiin ja jatkettiin taas unia. Tänään on sitten eka neuvola pojalla ja...
  12. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Heips! :) Onpa ihanaa olla kotona! Eilen siis kotiuduttiin ja hyvin on kotielämä alkanut. Viime yönä poika söi puolenyön aikaan juuri ennen kuin kävin itse nukkumaan, sitten heräsi puoli 5 jälkeen syömään ja sen jälkeen nukuttiin melkein puol 9 :) Toivottavasti yhtä helpot yöt jatkuu. Tänään...
  13. jonna82

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Vihdoin minäkin pääsen siirtymään tänne vauvautuneiden keskusteluun:D Eli poika (3385g ja 51cm) syntyi 26.8 klo. 20.07 hätäsektiolla. Tonne toiselle puolelle jo vähän synnytyskertomusta kirjoitinkin, mutta lyhyesti vielä tännekkin =) Eli 26.8 heräsin klo. 2.30 kun lapsivedet menivät. Soitin...
  14. jonna82

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Terveiset Päksistä! :) Meille syntyi eilen illalla klo. 20.07 hätäsektiolla ihana pikkumies 3385g ja 51cm. Kirjoitinkin eilen, että vedet meni edellisyönä ja lähdettiin sairaalaan ja supparit loppu kuin seinään tultiin kotiin. Parin tunnin päästä kotona alkoi taas supistella kipeästi ja...
  15. jonna82

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea nokikana vauvasta :flower: Mä heräsin viime yönä n. klo 2.30 kun vedet meni. Soitin sit synnärille ja käskivät näytille. Kohdunsuu 3-4cm auki ja kanavaa n. 1,5cm jäljellä. Jäätiin sit sinne ja suppareitakin alko tulla ihan kipeitäkin. Sitten tossa aamupäivällä loppu supistelut ja...
  16. jonna82

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Täälläkin ollaan vielä yhtenä kappaleena ja oon jo menettäny uskoni että ilman käynnistystä syntyy... Mulla lauantaina 41+5 yliaikaiskontrolli ja viimeistään ens ke:na pitäs käynnistää. Eli jos sinne asti mennään niin täälläkin tulossa syyskuun vauva:| Iltaisin aina mieletön möyriminen mahassa...
  17. jonna82

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Peppi78 Mulle neuvolan terkka sano että jos vauvalla kaikki hyvin niin 42+2 on se päivä millon viimeistään käynnistelevät PHKS:ssä.
  18. jonna82

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    41+0 POKS!!! Toivottavasti viimeinen poksuminen.. Tänään neuvola ja varaillaan sitä yliaikaiskontrollia. Toivottavasti saan sen jo tälle viikolle. Sit vaadin jo käynnistyspäivää jos ei sitä ennen synny, en jaksa enään tätä odotusta... Alkaa käymään jo vähiin meidän odottajien määrä, kaikki...
  19. jonna82

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Tosta limatulpasta.. :D Mulla tuli tytön aikana synnytystä edeltävänä päivänä limatulppa kokonaisena klönttinä ulos. Se oli sellanen varmaan puolen nyrkin kokonen hyllyvä ja löllyvä kellertävänkirkas limaklöntti. Tuli pyyhkiessä paperiin, niin pystyin hyvin tutkimaan koostumuksen :laugh: :D...
  20. jonna82

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Huomenia! Ei oo täälläkään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä :( Huomenna neuvola ja varataan se yliaikaiskontrolli äitipolille. Mä varmaan synnytän joskus 42+ viikolla kun lopulta käynnistävät.. :headwall: jonna ja pikkuveli 40+6

Yhteistyössä