Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Meille syntyi eilen aamulla ihanan täydellinen poika <3 synnytys meni hyvin ja oli suht nopea. Pojalla mittoja 4220g ja 52cm.
  2. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Meille syntyi eilen aamulla klo 10.45 täydellinen poikavauva. Painoa 4220g ja pituutta 52cm. Kaikki meni hyvin ja nopeasti, kirjoittelen lisää kunhan kotiudumme. Sanle ja poeka kohta 1vrk
  3. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Jokohan tänään ois mun vuoro. Yön tuli satunnaisia napakampia supistuksia ja vauva oli tosi vilkas mahassa. Tunti sitten heräsin supistukseen ja sen jälkeen tullu 6-8min välein. Ei mitään älyttömän kipeitä oo, mut jospa nää tästä pontta sais. Sanle 41+0
  4. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Joo kaikki keinot on kokeiltu eikä mikään tehoa tähän ulos savustamiseen. Mä oon saunonu koko raskauden ajan n. 3krt viikkoon eikä se kertaakaan oo saanu mitään tuntemuksia aikaan. Siivousta harrastan joka päivä, jos tää lapsi imuroinnin avulla ulos ois tullakseen niin ois tullut jo 3kk sitten...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Neuvolassa käyty: Sf-mitta edelleen 37, ollut sama jo viimesen kuukauden RR:120/81 Pissa puhdas, mut ketoaineet hieman koholla, terkkari käski juomaan enemmän. Paino: -600g, oli hieman ylläri kun oon vetänyt herkkuja kaksin käsin. Sykkeet:+ Liikkeet:+ Seuraava aika olisi sitten ensi...
  6. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Neuvolassa käyty: Sf-mitta edelleen 37, ollut sama jo viimesen kuukauden RR:120/81 Pissa puhdas, mut ketoaineet hieman koholla, terkkari käski juomaan enemmän. Paino: -600g, oli hieman ylläri kun oon vetänyt herkkuja kaksin käsin. Sykkeet:+ Liikkeet:+ Seuraava aika olisi sitten ensi...
  7. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä on nukuttu taas erittäin hyvin koko yö. Yhden kerran kävin vessassa ja muuten on nukkua tursotettu oikein sikeästi. Ei supistuksen supistusta taaskaan. Aamupäivällä suuntana neuvola josta varataan jo aikaa yliaikakontrolliin synnärille. Luultavasti menee ens viikon alkuun, vaikka eipä ne...
  8. S

    Nyt joku pettämätön tahranpoistovinkki piintyneelle tahralle!

    Paras tahranpoistaja on aurinko! Pesty vaate auringonvaloon useammaksi tunniksi. Sillä oon saanut jopa kanamarinadit valkoisista pellavahousuista häviämään. Tosin se on eriasia saako sitä auringonvaloa enää tälle kesää.
  9. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Tuo sektion suosittelu suuren vauvan kohdalla riippuu monesta tekijästä: Onko ensisynnyttäjä, vaikuttaako päänympärys erityisesti isohkolta, miltä vaikuttaa äitin lantio jne. Mun miehen sisko on synnyttänyt yli 6kg painavan vauvan alateitse, oli pitkään suurin kyseisessä sairaalassa alateitse...
  10. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä ei ainakaan synnyttämässä olla. Viime yön nukutti taas niin sikeästi ettei supistuksen supistusta tuntunut. Huomenna neuvolaan siis ja yliaikakontrollia varaamaan. Sanle 40+5
  11. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Verenpaineet: kyllä ne voi nousta ennen synnytystä, mullekin terkka sanoi että monelle käy niin. Liikkeistä: täällä kans stressataan niistä. En oo varsinaista liikelaskentaa tehnyt mutta välillä mahaa tökitään urakalla että saadaan edes se yks potku vastaukseksi. Välillä kyllä möyrii enemmän...
  12. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Surusilmät: Kyllähän ne maksa-arvot voi ruveta kohoamaan vieläkin vaikka kertaalleen on normaaleiksi todettu. Yleensä loppua kohdenhan ne nousee.
  13. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä edelleen yhes koos. Viime yönä tuli joitakin kipeitä supistuksia mutta ihan vain muutamia. Nyt ei taas tunnu mitään. Huoh, nyt mä voin alkaa jo sanoa että oon jo ihan kypsä lähtemään, vaikka joitakin päiviä sitten en vielä ollut. Ärsyttää tämä odotus että millon millon millon.... Onneks...
  14. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täälläkään mitään tapahdu, ei taaskaan supistuksen supistusta koko yönä. Erittäin hyvin on nukuttanut viime yöt. Vauvakin on yöt tosi hiljanen ei herättele liikkeillään, jospa se tietäs sitä että sitten jatkossakin nukkuu yönsä hyvin. Aamulla sitten alkaa jäseniään venytellä kun äitikin herää...
  15. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Tillu: ihanaa että oot noin pitkälle jo päässyt. Tiiä vaikka yhtä aikaa ollaan Kaksilla osastolla =D Toivounelma: kyllä se useamman keskenmenon jälkeen tahtoo olla ettei se pelko poistu. Itsellä 3 km takana ja nyt raskaus menossa 40+2 ja keskenmeno pelon tilalle on loppuraskaudessa tulkita...
  16. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Uusiäippä: Tuo taitaa riippua niin paljon synnäristä että miten suhtautuvat. Mulla esikoisen aikaan supistukset alkoi illalla joskus 9 aikaan ja niitä kesti yöhön johonkin 3 asti ja sitten hiipuivat. Sain muutaman tunnin nukuttua ja aamulla heräsin taas 7 aikaan supistuksiin. niitä tuli...
  17. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä aamun jomotteli selkää ja alamahaa, innostuin jo että joko sitä tänään jotain tapahtus. Rupesin sitten vessan pesuun, makkarin siivoukseen ja imuroin koko talon niin eiköhän hävinny kaikki tuntemukset. Meillä on tänään miehen kans 8v yhteistä taivalta takana, ois voinu tän päivän...
  18. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Wiwi: Me taidetaan mennä ihan samoilla fiiliksillä ja viikoilla. Ei tunnu missään mitään että synnyttämään tarttis lähteä. Kotiutumisvaatteet: Mä oon pakannu bodyn ja puolipotkarit, tumput ja tossut ja pari eri paksuista lakkia. Toinen ohuempaa trikoota ja toinen hieman paksumpaa collegea...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Tervetuloa Hanne joukkoon! Toivotaan että tällä kertaa onnistuu! :heart: Täällä tänään 40+1 eikä mitään merkkejä että haluaisi kohta puolin syntyä. Supistuksetkin kaikonneet niin ettei pariin viikkoon oo yhtään kivuliasta tuntunut. Välillä pieniä menkkajomotuksia selässä ja alapäässä. Eilen...
  20. S

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Uusiäippä: Mulla alko esikoisen synnytys noin. Ilman mitään tuntemuksia vessareissulla huomasin että tulee tummanruskeaa/verestävää limaa. Pari tuntia myöhemmin alko supparit ja siitä lähdettiin. Sairaalaan menosta: Meillä on ohjeena että jos vedet menee niin aina ambulanssilla sairaalaan...

Yhteistyössä