Hakutulokset

  1. tuulikki84

    Montako lasta alle 30v?

    22.w ja 2 lasta ja kolmatta odotan
  2. tuulikki84

    uusi raskaus

    minulla on 1,10v poika ja 7kk tyttö ja kolmatta odotan ja raskaaltahan tämä tuntuu :ashamed:
  3. tuulikki84

    raskaus testi

    joo kiitoksia :hug: löytyhän sille syy,tein 26-10-06 kaksi testiä ja ne näytti heti kahta viivaa =) mietin vaan että miten jaksan sitten kolmen pienen lapsen kans :(
  4. tuulikki84

    raskaus testi

    voiko raskaus testiä tehä väärin niin että siinä näkyy kaksi viivaa? meillä on jo ennestään 1.10kk poika ja 7kk tyttö :headwall:
  5. tuulikki84

    haukiputtaalaiset äidit!

    täällä 22.v kahen lapsen äiti kaipailisi uusia ystäviä haukiputtaalta! :wave: <br><br>
  6. tuulikki84

    väsymys ja oksentelu!

    tressiä mulla ei oo ja nyt on viime viikon aikana aina ruuan jälkee ollu oksentelu tunnetta :\|
  7. tuulikki84

    Meneekö teidän mielestä anoppini liian pitkälle?

    meillä sama juttu anopin kans se tuntuu omivan joskus meidän lapset ja kun se kyläileen meille tulee niin itse ottaa minulta heti 7kk ikäisen vauvan sylistä ja ei helpolla luovu sitä mulle takas vaan antaa sen ennemmin mun miehelleni tai appiukolle syliin mut jos ne ei ota niin minä olen silloin...
  8. tuulikki84

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    täällä on kahen lapsen mamma 84 syntynyt ja asumme haukiputtaalla :wave:
  9. tuulikki84

    väsymys ja oksentelu!

    tuota olen itsekkin miettiny mut se ois mahdonta kun tuota oksentelu tunnetta on ollu aikaisemminki tuota yhtä yhdyntää ja menka ovat olleet pois ainaskin 4kk voisko enään hormoonit olla sekasin synnytyksestä kun siitä on jo 7kk?
  10. tuulikki84

    kotiäidit

    meillä mies maksaa vuokran ja minä ostan ruuan ja maksan laskuja mitä voin ja tuleehan jo kuukausi 210.e. lapsi lisää, ei meillä rahasta riitaa tuu =)
  11. tuulikki84

    väsymys ja oksentelu!

    onko kellään muilla ollu sillai että menkkoja ei kuulu moneen kuukauten vaikka ei enään imetä ees 7kk ikäista vauvaa ja ei oo ollu yhdynässä? jostain syystä aina jokin ruoka oksettaa ja aamuisin en oo enään niin pirtee kuin ennen :( menkat oli minulla noin 2-3 kertaa synnytyksen jälkee ja...
  12. tuulikki84

    kotiäidit

    sitä haluaisin itekkin viellä tietää että saako mitään tukia enään kun lapsi täyttää 3.v ja saako kun tyttö on 6kk siittä mitään? kun ite aijon olla tällä näkyvin koti äitinä, itselläni tuo hoitotuki pieneni kun aloin saada vanhempain rahaa mut nyt viimeks hoitotuen kans tuli jotain ylimääräistä...
  13. tuulikki84

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    todella ihana nimi =) meillä poika on niko petteri ja tyttö emma roosa
  14. tuulikki84

    Mitä mieltä nimestä

    minusta todella kaunis nimi =) sinuna kuuntelisin omaa sydäntä mitä se sannoo enkä mitä toiset sannoo koska joittenki suusta tulee yleensä sellasta että en ite ainakaa laittas ym...! eikö se oo mukavaa jos omalla lapsella ois harvinainen nimi ja eipä sen nimisiä tulis paljon vastaan =) itse en...
  15. tuulikki84

    Missä asut?

    minä 22.w ja mun mies 24.w sekä kaksi lasta poika 1.10v ja tyttö 7kk asumme haukiputtaalla :wave:
  16. tuulikki84

    kotiäidit

    mitä te teette kotona lasten kans ja mitä tukeja saatte rahallisesti? minä saan 1,10.v pojastani kotihoito tuen ja nyt pian loppuu tytöstö 6kk, vanhempain raha, niin että saako siihen kotihoito tukkeen mitään sisar lisäystä ja loppuuko se tuki kun lapsi täyttää 3 vuotta? :headwall:
  17. tuulikki84

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    täällä ois yksi kahen lapsen äiti haukiputaalta :wave:
  18. tuulikki84

    Äitiydestä, saa kommentoida

    tullehan niitä ajatuksia aina välillä mitä sattuu mut todellisuudessa lapset ovat ihania ja opettavat vanhemmille uusia asioita mut joskushan on niitä huonoja päiviäkin =)
  19. tuulikki84

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    minä olin 20 kun sain 1v10kk pojan nyt tyttö 7kk ikäinen :flower: <br><br>
  20. tuulikki84

    Montako lasta alle 30v?

    22.w ja 2 lapsta ja ainakin kolmas saa tulla ennenkuin täytän 30.w :)

Yhteistyössä