Hakutulokset

  1. M

    Hyviä, positiivisia synnytyskokemuksia, kertokaa!

    Yksi synnytyskokemus takana ja se oli todella positiivinen kokemus. Lihasten rentoutustaito oli varmasti ratkaiseva tekijä ja auttavat kädet, joten odotettua kipua en tuntenut missään vaiheessa. Mitään puudutteita en tarvinnut. Lapsi oli vähän päälle kolmekiloinen ja nyt jännään mitä tuleva...
  2. M

    Minkä ikäisenä pinnasängystä 'isojen' sänkyyn?

    Meillä esikoinen siirtyi noin 1,5 vuotiaana "isoon" sänkyyn omaan huoneeseen ja ei ollut mitään ongelmia. Kun lapsi nousi pois sängystä niin talutin sänkyyn takaisin (jos lapsella oli suru niin sitten hetki syliteltiin). Muutaman kerran meni toista tuntia, kun lapsi tuli pois sängystään ja...
  3. M

    ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

    Kumpi tulee elokuussa...tyttö vai poika? =)
  4. M

    raskausoireketju(mahd.)

    Minä väitän itselläni olleen "raskausoireena" aivastelun. Esikoista odottaessani aivastelin aivan järkyttävästi. :)
  5. M

    Olisiko perhepäivähoitajia tai muuten tietäviä linjoilla?

    Eikö sitä normaalisti saa tuplapalkan juhannusaatolta.
  6. M

    Tehdäänkö tähän murresana-pino! Jokainen laittaa

    Kokeillaan tuima=suolaton hyysikkä=ulkovessa puti=kauppa töllön töitä=tv:n katselu Osuiko yksikään vai saitko makeat naurut :D Ohhoh! En huomannut, että sivuja olikin noin monta. En osaa vielä lukea näitä uusia sivuja, joten etsinpä oikeat vastaukset.
  7. M

    4D kommenttiketju

    \ Toivottavasti luoja auttaa sinua pääsemään eroon noista sairaista mielikuvista. Olen samaa mieltä Emilyn kanssa. Itse vierotan tyttöni rintamaidosta hiukan ennemmin. :D Minulla ei tullut missään vaiheessa pahaa oloa. Ihmiset on unohtaneet mihin käyttöön se Luoja noi rinnat loi.
  8. M

    HUOMENTA

    \ Mistäs sinä tiedät, että minulla on jo viideltä aika herätä. :o
  9. M

    Imettäjä kaipaa vinkkejä ja innostusta!!!

    Yritä vähentää herkkuja ja ota lapsesi kanssa lihaskuntoharjoittelu päivittäiseksi 'leikiksi' niin alkaa housut löystyä =)
  10. M

    Kivunlievitys gallup!

    -Rentoutuminen, -pallon päällä suihkussa, -lämmin kauratyyty alaselällä, -kontallaan 'sellaisen säkin' päällä, -mies siveli alaselkää ja supistusten voimistuessa paineli kämmenillään reiluilla otteilla.
  11. M

    HUOMENTA

    Hyvää huomenta! Pikkuneiti (8kk) herätti viideltä, kun hänen oli nälkä. Olen yrittänyt hellästi vieroittaa yötissistä, mutta itku on niin lohduton joten olen päättänyt vielä odotella. =)
  12. M

    Jos laihduttaa dramaattisesti niin rupeeko rinnat roikkumaan

    Minä suosittelen hidasta laihdutusta jotta iho ehtii kutistumaan mukana. Näin sinulla on aikaa laihdutuksen aikana treenata rintalihaksia. Rintalihasten kehittäminen ei kuitenkaan suoranaisesti vaikuta itse rintoihin (rinnathan eivät ole lihasta :) ), mutta lihas tukee rintavarustusta. Ylväs...
  13. M

    Kuinka vauvalle uskaltaa antaa luumusosetta?

    Minä annoin tytölleni 6 kuukauden iässä siirryttyämme kiinteisiin tarvittaessa. Eli kun kakkaa ei kuulunut muutamaan päivään, niin sitten muutama lusikallinen (bonan/piltin luumusosetta) välipalan tai puuron yhteydessä.
  14. M

    Vaihdatteko vauvalta aina heti kakkavaipan pois?

    Me vaihdettiin aina heti. Vaippoja menikin ensimmäisen puolen vuoden ajan ainakin 10-15 vaippaa päivässä. En tykkäisi itsekään olla kakkahousuissa tai niin ainakin luulen :D Kiinteiden tullessa kuvioihin kakkaaminen harventui n. 1 krt päivässä, joten vaippavuori on pudonnut puoleen.
  15. M

    Onko teistä ok.

    \ Sinä kirjoitat asiaa! Toivottavasti kirjoituksesi herättää edes muutaman vanhemman ajattelemaan.
  16. M

    vauva heinäkuussa ja tuleva isä vei kaiken

    Unohda tuollainen ns. mies. Mitä sitten, kun hakee lapsesi pois? :(
  17. M

    Auttakaa :'(

    :hug: Minulla tekisi mieli sanoa, että anna miehesi mennä. Lapsen tulon jälkeen se ottaa vielä kovemmalle katsoa vierestä väsyneenä, kun mies "tarvitsee" omaa aikaa rankan työpäivän jälkeen. Älä kuvittele asioiden menevän niin, että lapsen synnyttyä miehesi yhtäkkiä arvostaisi sinua ja...
  18. M

    Miksi en söisi laukussa olevaa Snickersiä...?

    Säästä se vaikka ensi viikon maanantaille. Ai miksikö? Kun se on uuden mukavan viikon ensimmäinen päivä. Ja syö silloinkin vain puolet ja säästä loput seuraavalle maanantaille. En kyllä ihan vastannut kysymykseesi, mutta ÄLÄ SYÖ, KUN PITÄÄ SÄÄSTÄÄ MAANANTAIKSI. Tsemppiä kamppailussasi...
  19. M

    Kiinteät ruuat itse tekevät huhuu!

    Minä olen antanut pakasteseitä. Olen laittanut 2 isoa perunaa paloina, kaksi seitikuutiota, porkkanaa tms. höyrykattilaan ja kypsentänyt niin kauan että potut/vihannekset on kypsiä. (sipulin palanen samaan kattilaan jos käytän sitä mausteena) Lihat ja broilerin fileitä olen pilkkonut...

Yhteistyössä