Hakutulokset

  1. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Tulin sanomaan palstalle hyvästit syvän surun vallassa. Itselläni tuo vauvakuume otti hieman liian ison yliotteen. Tällä hetkellä on avioeroprosessi menossa, yksityiskohtiin sen enemmän puuttumatta. Toivotan teille kaikille hyvää jatkoa. Enempää en lukenut, mutta toivotan plussatuulia kaikille...
  2. S

    hedelmöityshoitojen aikatauluista?

    Kyllä niin patittaa kun miehen työkiireiden vuoksi jouduin siirtämään aikamme kesäkuulle.Aikaisemin klinkalta sanottiin etä pitää olla kaksi vapaata kieoa ennen hoidon aloittamista. Nyt kesäkuussa tekevät siemennesteanalyysin jonka saaminen kestää kaksi viikkoa, sitten klinikka menee kiinni ja...
  3. S

    Milloin ja minne lapsettomuushoitoihin?

    Pitää nostaa tätä ketjua hieman :). Olen kyllä päätynyt tuohon fertinovaan, mutta Felicitas myös saanut kovasti kehuja tällä palstalla. Yhtään heidän ammattitaitoaan en vertaile, koska ei ole kokemuksia. Tuo hintataso taitaa olla tuo ainut vakutin. Olen erään kirjoituksen jälkeen alkanut...
  4. S

    Onko täällä äitejä jotka tulleet hoidoilla raskaaksi??

    Hei -ihmeitä tapahtuu- Kiitos sulle valaisevasta kirjoituksesta. Tiedän että niin moni asia voi mennä pieleen. Ihan lääkkeiden annostuksesta lääkkeen sopivuuteen. Sekä että pysyykö oma keho mukana tuossa myllerryksessä, vai toimiiko itsepintaisesti omalla tahdillaan. Sekä että onko hyväksi...
  5. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Huomenta! Tuossa juuri patistelin jälkikasvua koulutielle ja nuorimmaista vanhimman tytön matkaan. Nuorempi tyttö syö aamupalaa ja lähtee tuokin pian matkaan. On tää toisaalta outoa että kun noita lapsia jo on, niin silti vielä haluaa niitä lisää. Mun mielestä se ei vain tapahdu kenenkään...
  6. S

    kellään korkea FSH-arvo ja silti hoidossa?

    Aivan. Koska nin monta asiaa katsotaan, että tuo arvo suhtetutetaan monen muuhu asiaan. Ajattelin että kasvaako ne onnistumisprosentit, vai väheneekö tuo käytettävien lääkkeiden määrä, jos arvo kertoo että munasolut kehittyvät jne. Mutta innoissani olen joskin aina pieni peikko nakuttaa sisällä...
  7. S

    Onko täällä äitejä jotka tulleet hoidoilla raskaaksi??

    Hei! Ihmettelen vain kun terveyskeksuksessa sanoivat ettei ole väliä minä kierron päivänä otetaan. Ja klinikalla taas sanoivat että piti olla juuri kierron tierttyjä päiviä. No tuo arvo mitattiin kierron 5 päivä, että uskoisin että oli ihan oikeaan aikaan otettu. Tosin gynegologi sanoi ettei...
  8. S

    Onko täällä äitejä jotka tulleet hoidoilla raskaaksi??

    hei1 Sain nyt tänään tuon maagisen vastauksen tuosta fsh-arvosta. ja oli 6.0. Muista olenko kysynyt sinulta -Hillevi- että mikä sinulta on mitattu arvoksi? Anteeksi jos utelen mutta arveluttaa vain että onko tuo arvoni riittävän hyvä?
  9. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Moi! Taisipa hävitä bittiavaruuteen tuo mun edelinen kirjoitus. -touhikselle- piti sanomani että yksin sitä on sen kaipuunsa kanssa. Onko -touhis- miehesi teettänyt sperma-analyysia tai onko sinulta otettu tuota fsh-arvoa. Tai muuten gynegologi todennut ettei ole estettä raskautumiselle...
  10. S

    kellään korkea FSH-arvo ja silti hoidossa?

    Hei! Nostin tätä ketjua. Tänän sain nuo hormonikokeen tulokset. Eli fsh-arvo oli tasan kuusi. Nyt en tiedä onko se hyvä arvo vai ei. Soitin Fertinovaan ja sanoivat että arvo pitää olla alle 10, muuten he eivät lähde tekemään hoitoja. Eli mahtaako siihen onnistumisprosenttiin myös vaikuttaa...
  11. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Huomenta! -kikkara- mulla on kiertopäivä 17/26-28. Kroppa oireilee nyt ihan oudosti. Kait pienellä stressilläkin on syynsä. Tuntuu että kaikki ns. oireet esim. pms oireetkin ovat kadonneet. Pelottaa että tulee sellainen niukka ja epäsäännöllinen kierto taas. Tänään vielä saan nuo...
  12. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    heippa! Mitäpäs mammoille kuuluu? Mimmimamma se siellä hoitaa pentuja, Olet nyt ainakin varaemo ja mikäs ihanampaa katsella kuin pienten elämää, ihanan hellyttävän ihania "vauvoja" nekin ovat. Tervetuloa -kikkaralle- vain langoille. Täällä sitä voi pohtia kaikenlaisia asioita maan ja...
  13. S

    meillä alkaa 7.2 ICSI

    Ihanaa toivottavasti kaikki menee hyvin. Meillä on aika halimikuun lopulla tuonne lapsettomuusklinikalle. Ivfi-hoito tehdään, mutta siinä käytetään tuota Icsimenetelmää. Vielä ihan kaikkea en tarkkaan tiedä että laitetaanko niitä myös Ivfi-menetelmällä maljaan sekä että yhteen munasoluun...
  14. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Huomenta! -elsakertulle- kiitos vastauksista. Meillä mies syö tällä hetkellä sinkkikapseleita, e-vitamiinia sekä l-arginiinia. Tuota c-vitamiinia söi kanssa hyvän aikaa, itse olen ajatellut että olisiko sillä jotain tekemistä tulehduksen kanssa. Monikin ihminen voi flunnsat pitää esmerkiksi...
  15. S

    kellään korkea FSH-arvo ja silti hoidossa?

    Moi! -Nandel- siis olivatko yhdessä hoidossa nuo lääkkeet tuon 3000 euroa? Vai laskitko teidän kaikki hoidot siihen? Kun olin yhteydessä klinikalle, niin näin suuria summia ei kyllä mainittu. Ihan 1500-2000 euroa oli arvio.
  16. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Moi!! -mimmimamma- Kyllähän mieltä huojensi tuon gynegologin lausunto. Onpahan yksi huoli vähemmän kun näki tuon kypsymässä olevan munasolun, ja vielä ehdotteli koska aika olis kypsä miehen kans peuhaamiselle. Siis tosi rento tyyppi. Kohtu oli siisti, ja limakalvot kunnossa. Sekä paineli...
  17. S

    kellään korkea FSH-arvo ja silti hoidossa?

    Moikka Nandel! Meille ei edes suunnitella tuota inseminaatiota. miehellä hitaat siittiöt sekä vasta-aineita tosi runsaasti. Että itseäni epäilyttää kun spermanpesu joudutaan tekemään että Ivf-hoito vai suoraan isci. Kyllä mua pelottaa jos se ensimmäinen kerta ei onnistu, että tuo isci olisi...
  18. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Iltaa mammoille :) Touhikselle onnitteluja synttäreiden johdosta. Toivotaan että tulee mieluinen lahja, joka "avataan vasta 9 kk päästä. -Lumi-marjalle tsemiä odotukseen. Kyllä olikin aikamoinen tuo sun tarinas. Onneksi kaikki päättyi onnellisesti ja olit varma että haluat sitä lisäaikaa...
  19. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Moi! Pitääpä rustata pikaiset tervehdykset kun poikaa lähdössä kouluun viemään. Piti kommentoida tuota että terveyslääkärit ovat lääkäreitä joilla on kyllä tietoa, mutta varmasti alan asiantuntija on aina se parempi. Illalla vielä mietin ja nukuin yön yli, ja päätin että haluan kuulla sen...
  20. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Iltoja! -tesulah- tsemiä nyt kiertoon. Ja itse kärsin tuskaliaista vatsakivuista, koska olen jo vuosia kärsinyt tosi pahasta ummetuksesta. Eli tiedän että ovat vaivoja pahimmasta päästä. Siinä saa välillä juoda luumumehuja litratolkulla, ja apteekkienkaan tuotteista ei aina ole apua. Mutta...

Yhteistyössä