Hakutulokset

  1. Tiitiäisen äiti

    munasarjakystasta

    Mulla oli tuollainen 6 sentin kysta munasarjassa. Ei hävinnyt itsestaän vaan kasvoi vaan ja sen takia päätettiin poistaa se. Poisto tapahtui "akupunktiolla" eli imaisivat sen pois. Nukutuksen takia sain olla sen päivän kotona, mutta seuraavana töihin. Kipu oli samanlaista kuin puhkaisisit...
  2. Tiitiäisen äiti

    2004 syntyneet

    Täältä kanssa tulee joukkoon mukaan poika 9.4. syntynyt jääräpää. Pojalla erittäin valikoiva kuulo, eli kutsua saa kaiken aikaa eikä vastausta saa kuin vasta ehkä sadannella kerralla :/ Omassa huoneessa on nukkunut alusta asti, mutta joulun jälkeen rupesi tulemaan meidän väliimme nukkumaan...
  3. Tiitiäisen äiti

    Lastenmusaa jota aikuinenkin jaksaa kuunnella!

    Jack Johnson: curious george Meillä soinnut tää cd autossa toista vuotta. http://uk.youtube.com/watch?v=pNlmn7vbXBQ
  4. Tiitiäisen äiti

    oletko tehnyt jotain extremeä elämässäsi?

    Ylittänyt Atlantin purjeveneellä useamman kerran.
  5. Tiitiäisen äiti

    Yhden lapsen äiti

    37 mittarissa, loppu vuodesta 38 :| Yksi lapsi on , poika 4 vuotta. Haaveeni on aina ollut saada kolme lasta, mutta huonolta näyttää.
  6. Tiitiäisen äiti

    Anette Palsa apuun!

    Poika pyysi kertomaan sadun Kurttusesta. Minä ihmeissäni, että mikä kurttunen ja yritin muistella, mitä satua olaan viime aikoina luettu. Kysyin pojalta mikä kurttunen, poika siihen, että se missä oli ne kolme karhua.... Kultakutri. :o
  7. Tiitiäisen äiti

    Kumman kaa?

    Al Pacino Ja tenniksen palajia lähtee jakoon eli Roger Federer tai Rafael Nadal?
  8. Tiitiäisen äiti

    Kuinka kauan oot palstaillut 2 plussalla?

    Ainakin neljä vuotta on takana ,voi olla enempikin.
  9. Tiitiäisen äiti

    Lempiravintolasi? Ja mitä yleensä tilaat :)?

    Japanilainen, jossa tilaan aina miso shirun ja makimix
  10. Tiitiäisen äiti

    G: Minkämaalainen ruoka on sun lemppari?

    Aasialainen: Thai, Vietnamilainen, japanilainen ja hiukan kiinalainen. Italia myös käy.
  11. Tiitiäisen äiti

    Mitä kaikkea olette tänään ostaneet?

    Ruokaa, tennarit, pari paitaa, parit shortsit ja nyt olen menossa puutarhaliikkeeseen :D
  12. Tiitiäisen äiti

    Äidiksi ensikertaa 30+

    33 ja puoli oli kun poika syntyi
  13. Tiitiäisen äiti

    Tanaan meilla nayttaa talta

    Lähtö lähellä B)
  14. Tiitiäisen äiti

    Costa de la luz (Espanja) missäpäin sijaitee? Onko jossakin isommassa kaupungissa

    Andaluciaahan tuo on eli ihan etelä-espanjassa. http://www.spain.info/TourSpain/Costas+y+Playas/Costas/0/Costa+de+la+Luz?Language=en
  15. Tiitiäisen äiti

    Testaa osaatko käyttäytyä!

    Haluat kunnioittaa muita ihmisiä ja käyttäydyt useimmiten perinteisiä kaavoja noudattaen. Aina tämä ei kuitenkaan ole vain hyvä asia, vaan tietynasteinen vanhanaikaisuus saa sinut käyttäytymään toisinaan suomalaisen jäyhästi ja ehkä estää sinua oppimasta uusia tapoja. Hallitset periaatteessa...
  16. Tiitiäisen äiti

    Kuinka moni on joutunut käymään ulkomailla lääkärissä? esim. asuessaan tai lomamatkalla.

    -Venezuelassa, ruoka-allergian takia. Hoito hyvä ja ilmainen, eivät kyselleet eikä tarvinnut täyttää mitään lomakkeita. Sairalaan sai jättää rahaa hoidosta vapaaehtoisesti. -Kroatia, Ruoka-allergia, Hyvä hoito ja ilmainen. Ainoa oli, että vesat oli karseessa kunnossa, kun vahhtoa tuli...
  17. Tiitiäisen äiti

    Hiukset kesäfiiliksellä?

    Minä kaväsin kampaajalla jokunen aika sitten, kun on pitkät hiukset niin ei tarvii heti mennä uudestaan. Hiusten väriä olen yrittänyt pestä takaisin oman väriseksi, näillä värihuuhteluilla. Kesällä tosin aurinko vaalentaa taas hiukset blondiksi, kuten joka vuosi. Ja tänään kävin sitten...
  18. Tiitiäisen äiti

    kesäloma

    Poika jää kesälomalle just ennen Jussia, joten eiköhän se meikkiksenkin "loma" silloin ala. Ollaan varmaa kotona ja käydään rannalla. Heinäkuun puolessa välissä lähdetään Suomeen ja sitten se tekeminen alkaa. Pääasiassa ollaan mökillä Lahden Lahellä. Mutta pitää käydä sukujuhlissa, jotka ovat...
  19. Tiitiäisen äiti

    Minkä väriset varpaankynnet?

    Lätkää katsoessa en ainakaan minä pysty tekee mitään muuta kuin uijottamaan ruutua ja jos siinä vielä yrittäis lakata kynsiä niin sitä olis varmaan joka paikassa. :D Nyt ostin, kun poikani valitsi uuden värin eli pastellisävyisen Maybellinen colorama ja väri tutti fruitti. Minä en ole ennen...
  20. Tiitiäisen äiti

    Lätkää!!

    En tiedä miksi, mutta viimiesien 8 vuoden aikana kaikenlainen moottoriurheilu saa multa karvat pystyyn, joten sillä en voi lätkää korvata :|

Yhteistyössä