Hakutulokset

  1. K

    Mitä tarkoittaa

    \ Vai turvallisempiin oloihin: Ei olla seurusteltu, syönyt vauvasta karkkia, vauvasta asti katsonut televisiota, ollut kotihoidossa pidempään... Olis varmaan ollut parempi olla jossain muualla. Ootko ihan seko vai mitä ihmettä oikein päässäs liikkuu :o :\| :o
  2. K

    Kuinka monta YSTÄVÄÄ sinulla on?

    Paras ystäväni on mieheni. Tuttuja on sitten muutama.
  3. K

    peseeks kukaan oikeesti tänä päivänä

    Mä en kanssa käsitä näitä moppaajia. Se lankaläjä vaan levittää kaiken sonnan ympäriinsä. Olen 25 vuotta pessyt lattia nivellastalla ja joustofoteerätillä, viime aikoina myös sinin mikrokuituliinalla ja sillä levylastalla. Ja puhdasta tulee joo.
  4. K

    Rehellinen mielipide nimestä Miio!

    En pidä nimistä jotka keksimällä keksitään. Mia tai Miia on ok, väännös ei.
  5. K

    Perheen maksut puoliksi vai miten?

    \ Koska miehelläsi viisinkertaiset tulot verrattuna sinuun, myös laskut samassa suhteessa. 600 euron laskuista sinä maksat 100 euro, mies 500 e. pidä puoles. Jokaista maksamaasi laskueuroa kohti miehesi kuuluu maksaa 5. näin on! Siinä sulle ja miehelles miettimistä!
  6. K

    Kuinka pitkään kipeänä

    No tällä hetkellä menossa 4. päivä laparoskopialla tehdyn sterilisaation jälkeen enkä ollenkaan ole ollut kipeä. Tietenkin pitää varoa nostelua yms. Ainoa miinus on kamalan runsas vuoto, mutta sekin tästä tasaantuu!
  7. K

    RAUHALA vai AURORA

    Ei kumpaakaan, ellei tonttia ole vähintään 2000 neliöö. Karmeeta kun isot talot rakennetaan niin pienille tonteille, että jää pari metriä talon ympärille tilaa. Hyi. :x
  8. K

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?

    \ Meillä meni pelkkiin Boschin jääkaappiin ja pakastimeen melkein 4000, muita koneita ei uusittu. Eivätkä olleet edes kalleimmat, ihan valkoiset ovet vaan, mutta kylläkin pakastin itsesulattava (ei tosin mitään hyötyä, kun ei ole itse pyyhkivä)... :\|
  9. K

    pikavipit ja lainat!?

    \ Mä kerään AINA kaikki pullot maasta talteen, vaikka rahasta ei ole tiukkaa, en vaan voi jättää rahaa maahan... Mun paras neuvo on kyllä se töihin meno :\|
  10. K

    PALOVAMMOISTA!!!!!!!

    Voi sinua "onnetonta". Olis luullut että selkäkipu sinulle jo riittää!!!!! En osaa vastata tuohon, että pitääkö lähteä lääkäriin, mutta jos kipu yltyy, niin varmaan ainakin sitten. Ja repesin täysin tuolle "kärventunyt kuha täällä terve" :laugh: :laugh: :laugh:
  11. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Tulin noppaa vilkaisemaan, että onko uusia plussanneita. Onnea kovasti Hedelmälle ja Repalle! Ja monta on vielä jännäämässä. Olethan SnowTiger tehnyt testiä aamuvirtsasta? Entä onko oireita vai ei? Sullahan on menny jo aika pitkälti yli. Outoa. Oletko soittanut neuvolaan tai terkkarille...
  12. K

    en tiedä mitä tekisin

    \ Miksi pelkäät riitaa? Onko miehesi väkivaltainen?
  13. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Piipi79 ja muut: Lämpöjen mittaamisesta sen verran, että mittaan lämmöt aamuisin kainalosta ennen kuin nousen sängystä. Meillä oli semmoinen vanha mittari, jolla kesti sen 10 min mutta mielelläänhän sitä heräilee hitaasti (kello siis himpun verran aiemmin soimaan). Harmi kyllä hajotin sen vanhan...
  14. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Katti täällä ilmoittelee, että oli se ihan selkeä plussa! Eli jos millään raskaustestillä tulee kohtuu ajassa plussaa, niin kyllä se yleensä varmaan on sit jotain. Kokeilkaa sitä juttua, että saisitte itse ekaksi (jos mitenkään mahd.), muistan että joku raskautunut oli kirjoittanut aiheesta myös...
  15. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Morjens, Ei ole vieläkään menkat tulleet. Teen testin huomenna aamulla. On kyllä aika vahvat fiilikset. Esim. hajuaisti on oikeasti todella herkkänä, lämmöt korkealla, rinnat arat. Eiliseen saakka on nipistellyt tosi paljon alavatsaa. Jos tämä raskautuminen on onnistunut, niin liputan kyllä...
  16. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    SnowTiger ja Piipi79, niin en mä pitänyt sitä kiinnittymisvuotoa vielä raskautumisoireena vaan mahdollisena merkkinä siitä että siittiö on kohdannut munasolun ja ne yrittävät kaivautua kohdun seinämään. Se kiinnittyminenhän on tosi riskaabeli juttu. Epäilen, että mulla oli edellisessä kierrossa...
  17. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    SnowTiger: Älä huoli, ei varmaan mitään pahempaa. Mulla oli jotain samantyyppistä juuri viikko oviksen jälkeen. Samalla huomasin, että lämmöt olivat yllättävän alhaalla, kävi jopa alle 36 C. Muistan josku lukeneeni jotain keskustelua, jossa puhuttiin kiinnittymislämmöistä, mutta en ole myöhemmin...
  18. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Tänään kp 25/28. On kyllä hankalaa, kun ns. oireet voivat johtua myös alkavista menkoista. Rinnat on ollu tosi kipeet jo monta päivää, kauemmin kuin yleensä. Mahassakin on tuntunut ajoittain kummalliselta. Viikko ovulaation jälkeen lämmöt laski pariksi päiväksi ja nyt on olleet muutaman päivän...
  19. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Moi pitkän tauon jälkeen. Ankalle haluaisin sanoa, että sun kantsii tehdä se gradu valmiiksi ja suorittaa pakolliset jutut mutta jatkaa opiskeluita. Eli älä ota papereita ulos, jotta saat lukea yliopistolla. Haet samalla töitä ja esittäydyt maisterina, sillä sitähän siinä vaiheessa käytännössä...
  20. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Lisäys edelliseen, kp 10-11/28, en ymmärrä mistä toi naama tohon pomppasi. Luin muuten yhdestä kirjasta karuja totuuksia: Vain 40 % alkioista kykenee kiinnittymään kohdun seinämään. Suurin osa spontaaneista aborteista tapahtuu ennen kuin äiti edes huomaa olevansa raskaana. Arviolta 60 %...

Yhteistyössä