Hakutulokset

  1. K

    Kaikki ilmaiseksi tai ainakin h.tin halvalla

    Täällä tuntuu pyörivän porukkaa, joiden mielestä mikään ei sais maksaa mitään. Kun talon seinät on saatu pystyyn, niin aletaan ihmettelemään, että maksaako keittiön kaapit ja kylppärin kaakelit, paskapytty ja allaskin jotain, joutuuko vaatekomeroista ja parketistakin maksamaan oikein erikseen...
  2. K

    Kohtuullinen tapaamisoikeus

    Minullakin on vähän samanlainen huolenaihe.Itse jouduin myös painostuksesta antamaan lapseni etävanhemmalla liian pitkiksi ajoiksi(pe-su)1v.9kk ikäinen lapsi,seurauksena lähes viikon öisiä painajaisia. Sosiaaliviranomaisella saatiin sovittua niin,että lapsi oli joka viikko yksi yö,noin puoli...
  3. K

    AKATEEMINEN MAMMA!

    Voisitko vähän auttaa, kun mun mielestä sulla on järki päässä näissä laihdutushommissa. Mä olin 163/63 eli melkein kuten sinä nyt. Lopetin aktiiviurheilun muutama vuosi sitten ja painoa tuli 12 kiloa ylimääräistä. Sitä olen nyt tässä kantanut mukanani muutaman vuoden ja ottaa kyllä kupoliin...
  4. K

    Seisomatelineestä..

    Kertokaapa kokemuksia seisomatelineestä.Onko ollut turha ostos?Meillä poika (kohta 3v.) on reipas käveleen ja neuvolaankin ja kauppaan on vain vajaa kilometri.Olen kuitenkin harkinnut ostoa että päästäisiin koiran kanssa vähän pitemmälle lenkille sitten kun pikkukakkonen syntyy (la...
  5. K

    Alkoholistiperheen pikkutyttö

    Tapauksesta on aikaa yli 10 vuotta, mutta tällaista perhe-elämää elää tässä maassa varmasti tuhansia, ellei kymmeniätuhansia lapsia. Olin muuttanut uuteen kotiin ja jo parin viikon päästä kävi selväksi, millaista elämää naapurissa elettiin. Heräsin keskellä yötä naapurin rouvan avunhuutoihin...
  6. K

    vauvan ilmavaivat

    Mikä konsti teillä on helpottanut ilmavaivoista kärsivää pikkuista? Ollaan jumpattu, röyhytetty ja muutenkin rilluteltu, mutta ei tunnu konstit auttavan. Ruokavaliotanikin olen tarkkaillut, kun meillä tisutellaan. HELP!
  7. K

    Mitä ruokaa muikuista?

    Kertokaa ihmettelevälle.
  8. K

    Mitä tarjositte ristiäisissä?

    Tässä paremman puutteessa funtsin, että mitä sitä voisi tarjota tulevissa ristiäisissä... Mitä teillä laitettiin pöytään ristiäisissä? Suolaista, makeaa? Oikein ruokaa vai leivonnaisia?

Yhteistyössä